Palaute

Näköjään käyttäjät ovat lähetelleet viestejä läpi yön jotta tuo miljoonas viesti osuisi omalle kohdalle.
Kuka mahtoi olla tuo onnekas?
 
Miljoona viestiä tosiaan paukkui joskus viime yönä. Aika iso saavutus näin pienelle foorumille, kiitos kaikille jäsenille vuosien saatossa jauhetulle shaiballe :)

MILJOONA, miettikää sitä hetki....

PS. En tiedä kenelle miljoonas viesti osui, pitäisi laskea vuosien saatossa poistetut viestit todellisesta viestimäärästä pois ym ym...
 
Uusia mainoksia vai vasta nyt huomaan... Kun foorumia käyttää puhelimella ottaa mainokset välillä suhteettomasti tilaa. Ei mainoksissa mitään vikaa, täytyyhän kulut jotenkin kattaa.
Nyt vain olen kiinnittänyt huomiota mainoksiin, jotka blokkaa koko ruudun ja täytyy sulkea jotta voi jatkaa. Olisi hienoa jos nämä blokkaavat mainokset saisi pois.
Joillakin foorumeilla, näistä kurjakkeista voi päästä eroon hoitamalla itsensä maksusuorituksella vaikkapa "smagardijäseneksi", tänne tosin taitaisi paremmin sopia joku "Sergein Äärimmäisen Käytön Ylimestari" -titteli.

Itselläni ei pää kestä lainkaan noita hyppiviä, vilkkuvia ja kirkuvia mainoksia, joten foorumin taloudellisen toiminnan kannalta harmillisesti, olen kaiken muutamalla eri ohjelmalla blokannut. Näin kaikilla sivustoilla, missä liikun.

Koska kyseessä on kuitenkin poikkeuksellisen kannatettava foorumi, maanpuolustusymmärryksen lisäämiseen, Vannon ja Vakuutan tarjoavani ylläpidolle muutamat oluet. Tilinro:a vastaan.
 
Miljoona viestiä tosiaan paukkui joskus viime yönä. Aika iso saavutus näin pienelle foorumille, kiitos kaikille jäsenille vuosien saatossa jauhetulle shaiballe :)

MILJOONA, miettikää sitä hetki....

PS. En tiedä kenelle miljoonas viesti osui, pitäisi laskea vuosien saatossa poistetut viestit todellisesta viestimäärästä pois ym ym...
Minun viimeinen viesti yöllä oli 999991. Taisi ufo ketjussa paukkua.
 
Joillakin foorumeilla, näistä kurjakkeista voi päästä eroon hoitamalla itsensä maksusuorituksella vaikkapa "smagardijäseneksi", tänne tosin taitaisi paremmin sopia joku "Sergein Äärimmäisen Käytön Ylimestari" -titteli.

Itselläni ei pää kestä lainkaan noita hyppiviä, vilkkuvia ja kirkuvia mainoksia, joten foorumin taloudellisen toiminnan kannalta harmillisesti, olen kaiken muutamalla eri ohjelmalla blokannut. Näin kaikilla sivustoilla, missä liikun.

Koska kyseessä on kuitenkin poikkeuksellisen kannatettava foorumi, maanpuolustusymmärryksen lisäämiseen, Vannon ja Vakuutan tarjoavani ylläpidolle muutamat oluet. Tilinro:a vastaan.
Ilmeisesti blokkeri pitää kytkeä käyttöön. Normaalisti onkin vakiona, mutta tähän asti ollut pois päältä täällä - kannatuksen vuoksi. Ei sinänsä tavanomaisista mainoksista kiusaa olisi, mutta nämä sivun blokkaavat mainokset ylittää kohtuuden.
 
Koska kyseessä on kuitenkin poikkeuksellisen kannatettava foorumi, maanpuolustusymmärryksen lisäämiseen, Vannon ja Vakuutan tarjoavani ylläpidolle muutamat oluet. Tilinro:a vastaan.
Näitä kannatusmaksuja on kerätty täällä vuosittain, olen itsekin niihin pikkusummalla osallistunut joka kerta. Mainokset on itselläni tiukasti blokattuina.
 
Pieni tekninen kysymys @TomTom

Kaikki Youtubesta linkatut videot ovat lakanneet toimimasta minun koneellani. Musta ruutu ja teksti "video ei saatavilla" vain lukee.

Onko forumilla tehty joku muutos, joka tökkii minulla vai onko minulla vain kone seonnut? Muut linkitykset muihin medioihin kyllä toimivat ja mainoksetkin näkyvät kuten ennenkin.
 
Kaikki Youtubesta linkatut videot ovat lakanneet toimimasta minun koneellani. Musta ruutu ja teksti "video ei saatavilla" vain lukee.

Pikaisella testillä näyttää että embed -koodin tyhjä playlist sotkee jotakin. Arvaan että YouTube on muuttanut toimintaansa, ja tämä pitäisi huomioida miten foorumi kirjoittaa embed koodin.

Eli tuo pitäisi kai poistaa:
Code:
&list=

Esimerkiksi tämä ei tomi (video unavailable):
Code:
https://www.youtube.com/embed/dQw4w9WgXcQ?wmode=opaque&start=0&list=

Mutta tämä näyttää toimivan:
Code:
https://www.youtube.com/embed/dQw4w9WgXcQ?wmode=opaque&start=0
 
Täytyy tutkia tarkemmin, youtube on tosiaan voinu tehdä jotain muutoksia.

Viimeisessä foorumin päivityksessä oli jotain youtubeen liittyvää, voi olla vaikka bugikin.
 
Onko mahdollista että youtuubi on blokannut saitin koska videot toimivat toisella saitilla, sama softa?
 
Koko homma tuntuu blokilta koska bugi tuli päivitysten jälkeen mutta tietty data välittyy kuten URLit.
 
Back
Top