Hanski kirjoitti:
baikal kirjoitti:
Olen varmaan tietämättäni kussut Hanskin uima-altaaseen.
Otat esille aivan oikeita asioita, joita varmasti minun ohellani monet muutkin pohtivat tykönään.
Ministerien valehtelu ei ole pikkujuttu, ei lainkaan. Jos siitä ottaa linkin turvallisuus- ja puolustuspolitiikkaan ja ryhtyy miettimään, että valehdellaanko silläkin areenalla samoilla tavoin??????? Jos taas joku pitää ministerien valehtelua ammattiin sopivana piirteenä, se on hänen mielipiteensä.
Vakuutan kuitenkin, että suhtaudun erittäin suurella vakavuudella kritiikkiisi.
Ei, tietääkseni et ole kussut uima-altaaseeni.
Yritin esittää kritiikkini rakentavasti. Minusta tuntui vähän hassulta samanaikaisesti tuomita moden ominaisuudessa poliittinen mollaus ja harjoittaa sitä itse toisessa ketjussa.
Ministerien valehtelu olisi varmaan hyvä ensin näyttää toteen, ennen kuin siitä alkaa esittää syytöksiä. Jos Baikal sattui lukemaan esimerkiksi eilistä Ilta-Sanomaa, huomio saattoi kohdistua pieneen uutiseen, jossa julkisoikeuden professori Teuvo Pohjalainen kommentoi vakuussopimusta. Pääviesti oli, että itse sopimuksessa riittää viittaus toisaalla sovittuun varsinaiseen vakuuspykälään. Harmittavaa ja vähän ihmeellistä oli, että Hesari koki tarpeelliseksi tehdä tästä asiasta sensaatiouutisen ja faktoja joutuu kerämään iltapäivälehdistä - yleensä tilanne on toisinpäin. Minusta vielä tämän asian osalta ei voi sanoa kenenkään ministerin valehdelleen.
Juu, no pannaan se baikalin surkean lukutaidon piikkiin, tai vaikka tyhmyyden, kun epäilee liian herkästi.
Foorumilla on aika ajoin ihan asiastakin palautetta siitä, että pitää olla sotilasmaanpuolustuskeskustelua. Lisääntyykö tuo keskustelu sillä, että tvälups ja baikal ja muutamat muut lopettavat joutavan lätinän ja panevat luurin kiinni? Sitten odotetaan, odotetaan....kohta joku aloittaa kirjoittamisen tiukasti mp-aiheesta, tosi tiukasti.....tai sitten ei.
En ymmärrä, miten tiettyjen topikkien vaientaminen lisää mp-keskustelua? Vai onko takana ajatus siitä, että nuo ym. kirjoittajat pitäisi saada pihalle kriittisine ajatuksineen???? Hmmm. Ei ole eka kerta, kun tämä tulee mieleen.
Saitti on vapaa, eihän siinä muuta kuin kirjoittaa pämistämään vaan. Sisältöä kehiin.