Palaute

Hejsan kirjoitti:
Haha...sinä et tiedä......se saa olla mun oma salaisuus.....mikset kutsu mut sinne keskustelemaan?

Mene vaan. Tämän kummempaa kutsua en kykene esittämään.
 
Kohteliaimmin ehdotan, että "Pitäisikö puolustusvoimille antaa lisää rahaa uusiin hävittäjiin" -ketjussa viime päivinä käyty keskustelu viime sotien aikaisista hävittäjien prototyypeistä siirretään "Viime sodat ja sotahistoria" -osastoon.
 
http://maanpuolustus.net/showthread.php?tid=2287&pid=76180#pid76180

Vastausvaihtoehdot on mielestäni aseteltu niin, että ilmastonmuutosta vähätellään eikä sitä ole mainittu vaihtoehtona. Voisko edes näytellä objektiivista kun noita äänestyksiä aloittelee? Mikä tän aloituksen tarkoitus on? Herättää keskustelua siihen suuntaan mitä aloittaja toivoo?

Kysymyksen "Onko ilmasto lämmennyt?" vastausvaihtoehdot "Ilmasto lämpenee ?" -ketjussa ovat:

Päinvastoin..pakkasia piisaa.
Ei ole..huomaisin kyllä.
Saattanut pari tippaa vettä tulla enemmän.
Tutkijat keksii näitä.
Maailmanloppu tulee tämä on ennustettu.
Hieman vois orientoitua maapallo ilmastoystävällisemmäksi.

Surkea aloitus ja vielä surkeampi äänestys idioottimaisin vastausvaihtoehdoin. Sama kirjoittaja spämmää jokaisen lentokoneita käsittelevän ketjun öljyn loppumista käsittelevää settiä tai spede-suunnitelmilla järvialueilla ajelevilla lentotukialuksilla joista lentää Suomessa valmistettuja kotitekoisia lentokoneita. Tätä menettelyä pidän niinikään moitittavana ja varsinaista keskustelua sivuraiteille vievänä ja tämä on toistuvaa.

Lisäksi moitin ylläpidon kyvyttämyyttä nähdä metsää puilta. Puututaan lillukanvarsiin jostain sanamuodoista. Kirjoitin Juken olevan yössä, mitä aiheesta moitittiin ja moiteet onkeen otetiin, mut linjaa pitää palstaa asiallisena ei löydy. Mä en pidä asiallisena em. suunnitelmista ja öljyn loppumisesta toistuvaa keskustelua esim. F-35II ja ilmavoimien tulevaisuus -ketjuissa. Asiallista se olisi mielestäni niille avatuissa ketjuissa.
 
yrjö kirjoitti:
http://maanpuolustus.net/showthread.php?tid=2287&pid=76180#pid76180

Vastausvaihtoehdot on mielestäni aseteltu niin, että ilmastonmuutosta vähätellään eikä sitä ole mainittu vaihtoehtona. Voisko edes näytellä objektiivista kun noita äänestyksiä aloittelee? Mikä tän aloituksen tarkoitus on? Herättää keskustelua siihen suuntaan mitä aloittaja toivoo?

Kysymyksen "Onko ilmasto lämmennyt?" vastausvaihtoehdot "Ilmasto lämpenee ?" -ketjussa ovat:

Päinvastoin..pakkasia piisaa.
Ei ole..huomaisin kyllä.
Saattanut pari tippaa vettä tulla enemmän.
Tutkijat keksii näitä.
Maailmanloppu tulee tämä on ennustettu.
Hieman vois orientoitua maapallo ilmastoystävällisemmäksi.

Surkea aloitus ja vielä surkeampi äänestys idioottimaisin vastausvaihtoehdoin. Sama kirjoittaja spämmää jokaisen lentokoneita käsittelevän ketjun öljyn loppumista käsittelevää settiä tai spede-suunnitelmilla järvialueilla ajelevilla lentotukialuksilla joista lentää Suomessa valmistettuja kotitekoisia lentokoneita. Tätä menettelyä pidän niinikään moitittavana ja varsinaista keskustelua sivuraiteille vievänä ja tämä on toistuvaa.

Lisäksi moitin ylläpidon kyvyttämyyttä nähdä metsää puilta. Puututaan lillukanvarsiin jostain sanamuodoista. Kirjoitin Juken olevan yössä, mitä aiheesta moitittiin ja moiteet onkeen otetiin, mut linjaa pitää palstaa asiallisena ei löydy. Mä en pidä asiallisena em. suunnitelmista ja öljyn loppumisesta toistuvaa keskustelua esim. F-35II ja ilmavoimien tulevaisuus -ketjuissa. Asiallista se olisi mielestäni niille avatuissa ketjuissa.

Joo kiitos !

Kiireessä tuohon viimeiseen vaihtoehtoon olin kyllä tarkoittanut kirjoittaa maapallo asukkaineen voisi voisi orientoitua ilmastoystävällisemmäksi. Nyt sisältö siinä vaihtoehdossa jäi hieman hämäräksi.

Itse en kuitenkaan voi vaikuttaa siihen moderointiin tai korjata äänestystä...mutta joku voinee tuon asukkaineen liittää/lisätä sinne ?

Vai kimmastuu Yrjö kotimaisista hävittäjä vaihtoehdoista näin kovasti..alkaa muistuttaa samaa sontaa mitä sain niskaani FlightForumilla.

Blogissani on aika monta ekologista mahdollisuutta sekä siviili- että sotilasilmailuun ( sekä kuljetukseen pyörillä polkien tai moottorilla ) , mikäli joku oikeesti haluaa jotain hieman enemmän kestävää ja vähemmän CO2ta tuottavaa.

Ootko Yrjö sitä mieltä että tulevaisuudessa Ilmavoimien ei tule ottaa huomioon ympäristönäkökulmia mitenkään edes rauhan ajan lentokoulutuksessa ???

t. Juke
 
Mä haluan Tsätti (Chatti) takaisin...ja sillä sipuli......:a-cry:
 
pstsika kirjoitti:
Olisit Hejsan osallistunut palvelinmaksukolehtiin sopivalla lahjoituksella, niin pääsisit tuonne Lahjoittajat osioon, jossa chat nykyään on...

joo mutta tomtom ei hyväksy minuun tapaa miten mä halusin maksaa...
 
Voisiko nimimerkin 'Juke' ohjata omaan ketjuunsa terrorisoimasta ilmavoimien tulevaisuus-ketjua :a-grin:

Juken tuotoksilla on oma arvonsa, mutta mieluusti jossain muualla kuin em. ketjussa.

Ja tällä kertaa mieluusti 'kädestä pitäen', koska viesti ei tunnu menevän perille.:a-rolleyes:
 
Olen ottanut osaa itsekin erinäisiin keskusteluihin, mutta elsoa kompaten: oisko aika jo tehdä jotain?

PAKFA ketjuunkin jo alkaa tulla melkosta höpöhöpöä. :lanssi:
 
winsu kirjoitti:
Olen ottanut osaa itsekin erinäisiin keskusteluihin, mutta elsoa kompaten: oisko aika jo tehdä jotain?

PAKFA ketjuunkin jo alkaa tulla melkosta höpöhöpöä. :lanssi:

Kuin myös kompaten...onko jokaisessa ilmailua käsittelevässä topikissa pakko lukea lentoautoista
 
Hieno hymiö

pyssymies.gif
 
elso kirjoitti:
Voisiko nimimerkin 'Juke' ohjata omaan ketjuunsa terrorisoimasta ilmavoimien tulevaisuus-ketjua :a-grin:

Juken tuotoksilla on oma arvonsa, mutta mieluusti jossain muualla kuin em. ketjussa.

Ja tällä kertaa mieluusti 'kädestä pitäen', koska viesti ei tunnu menevän perille.:a-rolleyes:

winsu kirjoitti:
Olen ottanut osaa itsekin erinäisiin keskusteluihin, mutta elsoa kompaten: oisko aika jo tehdä jotain?

PAKFA ketjuunkin jo alkaa tulla melkosta höpöhöpöä. :lanssi:

crane kirjoitti:
Kuin myös kompaten...onko jokaisessa ilmailua käsittelevässä topikissa pakko lukea lentoautoista

Juke voisi perustaa vaikka oman lirpakkeen missä voi esitellä taloudellisia, pieniä ja super koneitansa, niitä ei tosiaan tarvitse esitellä joka paikassa.
 
No nytpä tuli viimein 300 viestiä täyteen että paukahti ja maanpuolustus.netin sotu-arvo kohosi. Minäpä kuulun nykyään päällystöön. 300 viestiä puhdasta paskaa, etupäässä vittuilua ja pahan olon purkamista muihin ihmisiin. Kyllä nyt täytyy sanoa että olen todella ylpeä itsestäni.

Minä haluan nähdä aallot! :a-grin:

Tämän kunniaksi voisin (palstalaisten riemuksi) lopettaa tämän täysin turhan palstalla pyörimisen ja aloittaa ihan toisen harrastuksen.
 
Noskaaaaaa ???????
 
Winkkaripuhelimille on olemassa TapaTalk clientti Board Express.

Asentelin omaan Lumia 900:een ja testasin pikaisesti: Ei tietty pelittäny, koska vissiin näköjään BE pelittää siten, että foorumi pitää löytyä niitten tietokannasta ennenkuin alkaa rokkaamaan. Toisaalta softa lienee jonkun verran buginen edelleen, joten ...

Tomppa: Tutkisitko asian ja arvioisit kannattaako edetä tuon BE:n kanssa. Jos Nokia ja kumppanit saavat jalansijaa oikeasti, voi tietty olla niin, jotta tulee aito natiiviversio tapatalksta WP:lle.

http://www.board-express.com/
 
Tomppa

Nyt kuin on pääsiäinen eitkö sinä voit otta takaisin Mosurin tänne foorumiin keskustelemaan? :)
 
veffeade kirjoitti:
Winkkaripuhelimille on olemassa TapaTalk clientti Board Express.

Asentelin omaan Lumia 900:een ja testasin pikaisesti: Ei tietty pelittäny, koska vissiin näköjään BE pelittää siten, että foorumi pitää löytyä niitten tietokannasta ennenkuin alkaa rokkaamaan. Toisaalta softa lienee jonkun verran buginen edelleen, joten ...

Tomppa: Tutkisitko asian ja arvioisit kannattaako edetä tuon BE:n kanssa. Jos Nokia ja kumppanit saavat jalansijaa oikeasti, voi tietty olla niin, jotta tulee aito natiiviversio tapatalksta WP:lle.

http://www.board-express.com/

Vaikuttaa aika varhaiselta softalta. Katellaan miten kehittyy.

Hejsan kirjoitti:
Tomppa

Nyt kuin on pääsiäinen eitkö sinä voit otta takaisin Mosurin tänne foorumiin keskustelemaan? :)

En.
 
Pääsiäisen johdosta olisi kyllä voinut vapauttaa ehdollisesti noita bannattuja keskustelijoita. Ainahan heidät saa uudestaan bannattua tarpeen vaatiessa, mutta nykyisellään keskustelut koskevat ihan liian suurelta osin kaikenlaisia mielikuvitushärveleitä tai politiikkaa ja ainakin omalta osaltani tuo on johtanut vähäisempää seuraamiseen ja vähäiseen kirjoitusaktiivisuuteen. TomTom tietysti ylläpitäjänä ratkaisee ja minä tyydyn kaikkiin ratkaisuihin.

Lisää palautetta: Joku käytännönläheinen sotilasasiatopic tekisi nyt gutaa!
 
Back
Top