vehamala
Kenraali
Hejsan kirjoitti:Noskaaaaaa ???????
Noska taitaa edelleen olla työkeikalla ulkomailla eikä pysty osallistumaan keskusteluun normaalisti (?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan kirjoitti:Noskaaaaaa ???????
vehamala kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Noskaaaaaa ???????
Noska taitaa edelleen olla työkeikalla ulkomailla eikä pysty osallistumaan keskusteluun normaalisti (?)
winsu kirjoitti:Ja hejsan on mustasukkanen.:a-kiss:
Kaukovittuilija kirjoitti:Huhu kävi että täällä vissiin jaetaan mitaleita aktiivisuudesta. Missäs ne meikämannen mitalit vieläkin viipyy??? Osa käyttäjistä käy selvästi täällä vain kritisoimassa minun kommenttejani, joten osasyyllinen palstan suosioon.
(Voisitte muuten siirtää kellot kesäaikaan.)
Hejsan kirjoitti:Kaukovittuilija kirjoitti:Huhu kävi että täällä vissiin jaetaan mitaleita aktiivisuudesta. Missäs ne meikämannen mitalit vieläkin viipyy??? Osa käyttäjistä käy selvästi täällä vain kritisoimassa minun kommenttejani, joten osasyyllinen palstan suosioon.
Mulle tuli se mitali sitten kuin olin kirjoitanut yli 2 000 viestejä.....niin sulla on jäljellä about 1 600 viestejä kirjoitaa
Kaukovittuilija kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Kaukovittuilija kirjoitti:Huhu kävi että täällä vissiin jaetaan mitaleita aktiivisuudesta. Missäs ne meikämannen mitalit vieläkin viipyy??? Osa käyttäjistä käy selvästi täällä vain kritisoimassa minun kommenttejani, joten osasyyllinen palstan suosioon.
Mulle tuli se mitali sitten kuin olin kirjoitanut yli 2 000 viestejä.....niin sulla on jäljellä about 1 600 viestejä kirjoitaa
Pitäisi varmaan asentaa PC:hen joku automaattinen paskanjauhanta-botti, joka käy inttämässä täällä puolestani kellon ympäri.
juhapar kirjoitti:Kaukovittuilija kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Kaukovittuilija kirjoitti:Huhu kävi että täällä vissiin jaetaan mitaleita aktiivisuudesta. Missäs ne meikämannen mitalit vieläkin viipyy??? Osa käyttäjistä käy selvästi täällä vain kritisoimassa minun kommenttejani, joten osasyyllinen palstan suosioon.
Pitäisi varmaan asentaa PC:hen joku automaattinen paskanjauhanta-botti, joka käy inttämässä täällä puolestani kellon ympäri.
Hyvinhän tuo käy Sinulta ihan manuaalisestikin
Hejsan kirjoitti:Onko Noskis viellä "työkeikkalla"?...eikö hänen "munapussi" tyhjenee koskaan..
Kaukovittuilija kirjoitti:Huhu kävi että täällä vissiin jaetaan mitaleita aktiivisuudesta. Missäs ne meikämannen mitalit vieläkin viipyy??? Osa käyttäjistä käy selvästi täällä vain kritisoimassa minun kommenttejani, joten osasyyllinen palstan suosioon.
pstsika kirjoitti:Viime viikkoina ja kuukausina keskustelut ovat menneet lähes yksinomaan poliittisiksi ja sellainen aihepiiri kuin "sotilaallinen maanpuolustus" on saanut väistyä kokonaismaanpuolustuksen ja SPR touhujen* ja villasukkien kutomisen tieltä. Noillekin varmasti on paikkansa, mutta ne ovat tappaneet kaiken keskustelun siitä Puolustusvoimien päätehtävästä ja siitä maanpuolustuksen osa-alueesta, jota sotilaat hoitavat. Tuon osa-alueen viestejä on nyt lähinnä lyhyinä uutisina tai onelinereina. Kaikki on vain poliittista vääntöä siitä ovatko ählämit vai Mooseksen Valittu Kansa enemmän tai vähemmän paskapäitä ja välissä Puolustusvoimille sysätään vastuuta mummojen vaipanvaihdosta ja kaikenlaisesta yleishyödyllisestä huolimatta siitä, että se kuuluu ihan muulle porukalle ja vaatii ihan toisenlaista osaamista kuin Puolustusvoimien antama varusmies+kertausharjoituskoulutus.
Mitenkään väheksymättä: tuo ei liity sotilaalliseen maanpuolustukseen juuri enempää kuin Kyyjärven Martat.
baikal kirjoitti:pstsika kirjoitti:Viime viikkoina ja kuukausina keskustelut ovat menneet lähes yksinomaan poliittisiksi ja sellainen aihepiiri kuin "sotilaallinen maanpuolustus" on saanut väistyä kokonaismaanpuolustuksen ja SPR touhujen* ja villasukkien kutomisen tieltä. Noillekin varmasti on paikkansa, mutta ne ovat tappaneet kaiken keskustelun siitä Puolustusvoimien päätehtävästä ja siitä maanpuolustuksen osa-alueesta, jota sotilaat hoitavat. Tuon osa-alueen viestejä on nyt lähinnä lyhyinä uutisina tai onelinereina. Kaikki on vain poliittista vääntöä siitä ovatko ählämit vai Mooseksen Valittu Kansa enemmän tai vähemmän paskapäitä ja välissä Puolustusvoimille sysätään vastuuta mummojen vaipanvaihdosta ja kaikenlaisesta yleishyödyllisestä huolimatta siitä, että se kuuluu ihan muulle porukalle ja vaatii ihan toisenlaista osaamista kuin Puolustusvoimien antama varusmies+kertausharjoituskoulutus.
Mitenkään väheksymättä: tuo ei liity sotilaalliseen maanpuolustukseen juuri enempää kuin Kyyjärven Martat.
Olet pst-sika mielestäni LIIAN oikeassa. Tähän on nyt saatava hiljalleen parempi ote "sotilasasioihin". Tämä on luisunut sellaiseksi politiikka-uskonto-pakonto-hässäykseksi. En vähättele näitä aiheita ollenkaan, mutta sotilasasioihin on saatava lujempi meininki.
setämies kirjoitti:baikal kirjoitti:pstsika kirjoitti:Viime viikkoina ja kuukausina keskustelut ovat menneet lähes yksinomaan poliittisiksi ja sellainen aihepiiri kuin "sotilaallinen maanpuolustus" on saanut väistyä kokonaismaanpuolustuksen ja SPR touhujen* ja villasukkien kutomisen tieltä. Noillekin varmasti on paikkansa, mutta ne ovat tappaneet kaiken keskustelun siitä Puolustusvoimien päätehtävästä ja siitä maanpuolustuksen osa-alueesta, jota sotilaat hoitavat. Tuon osa-alueen viestejä on nyt lähinnä lyhyinä uutisina tai onelinereina. Kaikki on vain poliittista vääntöä siitä ovatko ählämit vai Mooseksen Valittu Kansa enemmän tai vähemmän paskapäitä ja välissä Puolustusvoimille sysätään vastuuta mummojen vaipanvaihdosta ja kaikenlaisesta yleishyödyllisestä huolimatta siitä, että se kuuluu ihan muulle porukalle ja vaatii ihan toisenlaista osaamista kuin Puolustusvoimien antama varusmies+kertausharjoituskoulutus.
Olet pst-sika mielestäni LIIAN oikeassa. Tähän on nyt saatava hiljalleen parempi ote "sotilasasioihin". Tämä on luisunut sellaiseksi politiikka-uskonto-pakonto-hässäykseksi. En vähättele näitä aiheita ollenkaan, mutta sotilasasioihin on saatava lujempi meininki.
Samaa mieltä kuin kaksi edellistä. Etenkin rasittaa kun keskustelijat haluavat vääntää asioista joista ei ole ultimaattista oikeassa olevaa vastausta. On vain näkemyksiä joista on mahdotonta hypätä keskitielle. Hienoa sa*tana!
Tvälups kirjoitti:Kaikki liittyy kaikkeen. On tietysti helpompi upottaa strutsin tavoin pää hiekkaan ja leikkiä mp-kommandoa kuin sen sijaan öögailla maailmaa avoimin katsein ymmärtäen ettei maanpuollustus ole enää mikään oma yksittäinen tekijänsä kuten joskus muinoin YYA-kekkoslovakiassa.
YK, EU, Euro, kotimaan ulko- ja sisäpolitiikka tekijöineen ovat kaikki kytköksissä maanpuolustukseen, siksi asioita ruoditaan hallituksia kumartelematta tällä(kin) foorumilla.
baikal kirjoitti:Olen varmaan tietämättäni kussut Hanskin uima-altaaseen.
Otat esille aivan oikeita asioita, joita varmasti minun ohellani monet muutkin pohtivat tykönään.
Ministerien valehtelu ei ole pikkujuttu, ei lainkaan. Jos siitä ottaa linkin turvallisuus- ja puolustuspolitiikkaan ja ryhtyy miettimään, että valehdellaanko silläkin areenalla samoilla tavoin??????? Jos taas joku pitää ministerien valehtelua ammattiin sopivana piirteenä, se on hänen mielipiteensä.
Vakuutan kuitenkin, että suhtaudun erittäin suurella vakavuudella kritiikkiisi.