Palaute

Hei tuota miksi saa Noska olla VIP tråådissa (alueella) ja en minä?

Siellä missä Noska on, siellä pitäis myös Hejsankin olla!!!! :)
 
Hejsan kirjoitti:
Hei tuota miksi saa Noska olla VIP tråådissa (alueella) ja en minä?

Siellä missä Noska on, siellä pitäis myös Hejsankin olla!!!! :)

Se johtuu ihan siitä että minä olen vippi
ja sinä taas...
...pelkkä aseistakieltäytyjähippi

:cool:
 
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Hei tuota miksi saa Noska olla VIP tråådissa (alueella) ja en minä?

Siellä missä Noska on, siellä pitäis myös Hejsankin olla!!!! :)

Se johtuu ihan siitä että minä olen vippi
ja sinä taas...
...pelkkä aseistakieltäytyjähippi

:cool:

Haha....+1 :D

Niäämi...en luule että se siitä johtuu....
 
Hejsan kirjoitti:
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Hei tuota miksi saa Noska olla VIP tråådissa (alueella) ja en minä?

Siellä missä Noska on, siellä pitäis myös Hejsankin olla!!!! :)

Se johtuu ihan siitä että minä olen vippi
ja sinä taas...
...pelkkä aseistakieltäytyjähippi

:cool:

Haha....+1 :D

Niäämi...en luule että se siitä johtuu....

Mistä sä muuten päättelet että mulla olis pääsy vip-palstoille.
 
Noska

Siinä sulle mietimistä? :D

Jos oikein tarkallet mietit niin se voi olla sun nokan alla..........muuhaha
 
:salut: Erittäin hyvää, selkeää pohdintaa taas noilla Kotimaan uutiset tråådeilla(kin)! Mielipiteitä on ja saa/pitääkin olla eri puolilta, ja keskustelua niistä on ollut ilo lukea. Foorumin jutut viime aikoina on kisanneet mielestäni varsin tasaväkisesti sanomalehtien toimittajien pikku-analyysien kanssa. Täytyypä lukea vielä joitakin pääkirjoituksia, ja haeskella ns ammattisotilaiden kirjoituksia lisää, pääsevätkö he siellä syvemmälle vai onko julkisuushaaste rajoittamassa. Jatketaan keskustelua ja nopeaa uutiskommentointia samaan tyyliin ja tätä foorumia ei todellakaan voi syytellä tekstien ohkaisuudesta!
 
OldSkool kirjoitti:
:salut: Erittäin hyvää, selkeää pohdintaa taas noilla Kotimaan uutiset tråådeilla(kin)! Mielipiteitä on ja saa/pitääkin olla eri puolilta, ja keskustelua niistä on ollut ilo lukea. Foorumin jutut viime aikoina on kisanneet mielestäni varsin tasaväkisesti sanomalehtien toimittajien pikku-analyysien kanssa. Täytyypä lukea vielä joitakin pääkirjoituksia, ja haeskella ns ammattisotilaiden kirjoituksia lisää, pääsevätkö he siellä syvemmälle vai onko julkisuushaaste rajoittamassa. Jatketaan keskustelua ja nopeaa uutiskommentointia samaan tyyliin ja tätä foorumia ei todellakaan voi syytellä tekstien ohkaisuudesta!

Komppaan tätä, mielestäni keskustelun taso on taas viime aikoina ollut vaihteeksi nousussa. Modeille kiitosta selkeästä reagoinnista muutamiin aiemmin tapahtuneisiin ylilyönteihin, muutenkin foorumilla on siinä oikea linja, että jokaisesta pikkujutusta ei nipoteta, mutta selkeisiin sääntörikkomuksiin puututaan...
 
Täällä näkyy välillä mainoksia ja välillä ei, miksi?
 
Nyt muuten näyttäisi olevan feature päällä, että postattua viestiä on muokattavat 5 min kuluessa: Jos laskuri on lauennut, editointi ei enää onnistu.

Tarkkuutta poijjaat siis kirjoittamiseen... :D

edit: kerkesin...
 
setämies kirjoitti:
Jaha! veffeaden kännisuodatin on mennyt päälle...

Hyvin toimii tuo asentamasi softa TT.

Ei ole (vielä :a-grin:); todellakin sain järjestelmästä sellaisen viestin jossa todettiin, että 5min takaraja on mennyt umpeen: Testasin
a) nopea editointi -> NOUP
b) täydellinen editointi -> NOUP, tosin vähän erinlainen vikailmoitus

Josko lienee sitten kuitenkin ollut joku Elisan, DNAn, TeliaSoneran etc. pienellä präntätty velvottomuuden lauseke epänormaaleissa toimintatilanteissa ?...
 
veffeade kirjoitti:
setämies kirjoitti:
Jaha! veffeaden kännisuodatin on mennyt päälle...

Hyvin toimii tuo asentamasi softa TT.

Ei ole (vielä :a-grin:); todellakin sain järjestelmästä sellaisen viestin jossa todettiin, että 5min takaraja on mennyt umpeen: Testasin
a) nopea editointi -> NOUP
b) täydellinen editointi -> NOUP, tosin vähän erinlainen vikailmoitus

Josko lienee sitten kuitenkin ollut joku Elisan, DNAn, TeliaSoneran etc. pienellä präntätty velvottomuuden lauseke epänormaaleissa toimintatilanteissa ?...

Ohessa kuvaruutukaappaus; todennäköisesti olen edelleen järjissäni:huh::a-grin:

[attachment=824]
 

Liitteet

  • edit_herja.gif
    edit_herja.gif
    69.2 KB · Luettu: 43
noska kirjoitti:
Mistä sä muuten päättelet että mulla olis pääsy vip-palstoille.

Noskullivei...oletko miettinyt jo valmis? :)....:D
 
No voi vitt** missä Noskis on?

Onko hän taas mennyt piiloon? :)
 
Liveleak videon saa upotettua viestiin painamalla
television.gif
nappulaa tai käyttämällä [video=liveleak][/video] tagia.

Esim:
Code:
[media=liveleak]114_1313527557[/liveleak][/video]
 
Viimeksi muokattu:
Hejsan kirjoitti:
noska kirjoitti:
Mistä sä muuten päättelet että mulla olis pääsy vip-palstoille.

Noskullivei...oletko miettinyt jo valmis? :)....:D

Jos meinaat sitä että nimeni on joskus näkynyt kyseisen topicin kohdalla viimeisen viestin kirjoittajana niin se ei kerro mitään. Ylläpito kun kykenee siirtämään kenen tahansa kirjoittamia viestejä topicista toiseen ja jopa tuonne hyshys-osastolleen.
 
Haha...sinä et tiedä......se saa olla mun oma salaisuus.....mikset kutsu mut sinne keskustelemaan?
 
Back
Top