Palaute

Media
Voiko videoita(kuvia järjestellä niin että ne ovat halutussa järjestyksessä katsojalle kansiossa.

Miten kuvan/videon saa poistettua.


Voiko kansioita ketjutta esim WWI sen alle lentokoneet,laivat,sota maalla, ilmassa. jne
 
Saa muutettua järjestystä, mene albumin näkymään missä näkyy kuvia ja sieltä löytyy "Muokkaa albumin järjestystä" -linkki. Poisto nappula löytyy kun menet haluttuun kuvaan ja sieltä painat poista -nappia. Kansioita ei voi ketjuttaa.
 
Jos jokin asia kivistää, askarruttaa, mietityttää tai ottaa päähän, laita siitä viestiä tänne. Kaikki palaute on tervetullutta, niin positiivinen kuin negatiivinenkin.

Ottaa päähän se että moderointi päättää ilman varoitusta siitä kuka on venäläinen ja kuka ei. Se että mulle lätkäistään röllikkä -tagi tosta vaan sen perusteella mitä kirjoitan YHTEEN aiheeseen, ei ole minusta reilua.
Vähintäänkin olisi hyvä että keskustelupalstalle olisi ohjeet ja niissä ennalta mainittu että jos kirjoittaa vähänkaan jotain positiivista venäläisistä, niin siitä joutuu syrjityksi.
Mä siis jotenkin ymmärrän sen että lasten kesken kouluissa esiintyy kiusaamista, mutta tällaisella aikuisten keskustelupalstalla kannattaisi harkita sitä ettei mielipiteen takia kirjoittajaa julkisesti leimata.
Modet tietysti päättävät, mutta olis kiva jos palstan linjan saisi ennalta tietää, niin osaa sen mukaan suhtautua.

Pyydän myös poistamaan itseltäni röllikän punalipun, koska itse koen että maanpuolustusasiassa pitää voida sanoa mielipiteensä. Minun mielipiteeni kuitenkin noudattavat Suomen virallista linjaa.

Kiitos huomiosta. Peace.
 
Ottaa päähän se että moderointi päättää ilman varoitusta siitä kuka on venäläinen ja kuka ei. Se että mulle lätkäistään röllikkä -tagi tosta vaan sen perusteella mitä kirjoitan YHTEEN aiheeseen, ei ole minusta reilua.
Vähintäänkin olisi hyvä että keskustelupalstalle olisi ohjeet ja niissä ennalta mainittu että jos kirjoittaa vähänkaan jotain positiivista venäläisistä, niin siitä joutuu syrjityksi.
Mä siis jotenkin ymmärrän sen että lasten kesken kouluissa esiintyy kiusaamista, mutta tällaisella aikuisten keskustelupalstalla kannattaisi harkita sitä ettei mielipiteen takia kirjoittajaa julkisesti leimata.
Modet tietysti päättävät, mutta olis kiva jos palstan linjan saisi ennalta tietää, niin osaa sen mukaan suhtautua.

Pyydän myös poistamaan itseltäni röllikän punalipun, koska itse koen että maanpuolustusasiassa pitää voida sanoa mielipiteensä. Minun mielipiteeni kuitenkin noudattavat Suomen virallista linjaa.

Kiitos huomiosta. Peace.
Miksiköhän mulla ei oo vielä tommosta :D
 
jos kirjoittaa vähänkaan jotain positiivista venäläisistä.
Täytyy kyllä olla vaaleanpunaiset lasit päässä jos näkee edes pienintäkään positiivista vivahdetta Venäjän nykytouhuissa. Putin syöksee maailman uuteen kylmään sotaan, toivottavasti ei kuitenkaan laajempaan kuumaan sotaan. Ja ryssäkansa kärsii pakotteista ja se ei ole lännen vika koska jotain täytyy tehdä diktaattorin sikailujen takia. Eihän sitä kokonaan voi rangaistamatta päästä.
 
Täytyy kyllä olla vaaleanpunaiset lasit päässä jos näkee edes pienintäkään positiivista vivahdetta Venäjän nykytouhuissa.

Sanoin venäläisistä. Tarkoitan kansaa yleensä ja sitäpaitsi MOD @baikal jo pari päivää sitten kielsi ryssittelyn täällä palstalla ihan vaan hyvän käytöksen vuoksi.
Venäjän johdon toimia voikin kritisoida, mutta nimenomaan Suomessa pistäisin kyllä hieman jäitä hattuun. Onneksi ulkopolitikkamme linjaa ei päätetä näiden nettiläisten muutaman kuumakallen mukaan.
 
Vähintäänkin olisi hyvä että keskustelupalstalle olisi ohjeet ja niissä ennalta mainittu että jos kirjoittaa vähänkaan jotain positiivista venäläisistä, niin siitä joutuu syrjityksi.
Liiottelet. Kyllä täällä on jotkut "kehuneet" esimerkiksi venäläisten naisten halpuutta. Eräskin nimimerkki kehui miten halvat venäläiset naiset mahdollistavat hänelle edes jonkinlaisen seksielämän. Ei häntä sen perusteella kuitenkaan röllikäksi leimattu, vaikka esitti omasta mielestään positiivisia näkemyksiä venäläisistä.
 
Eikö tuo röllikkä plakaati ole hieman epäreilua?

Se on vähän kuin mieto banni tai varoitus. Mielestäni ihan hyvä. Keskusteluihin saa osallistua, mutta röllikkä kuitenkin auttaa suhtautumaan teksteihin "anteeksiantavasti". Ai jaaha, se on röllikkä ja siksi se kirjoittelee tollaisia :)
 
Keskusteluihin saa osallistua, mutta röllikkä kuitenkin auttaa suhtautumaan teksteihin "anteeksiantavasti".

Rohkenen olla eri mieltä. Kyllähän sä olet nähnyt mitä kuraa niskaan heitetään. Mitään ei tule anteeksi. Noh, en ole kyllä pyytänytkään. Toisaalta: timantit syntyy kovassa paineessa. :)
 
Se on vähän kuin mieto banni tai varoitus. Mielestäni ihan hyvä. Keskusteluihin saa osallistua, mutta röllikkä kuitenkin auttaa suhtautumaan teksteihin "anteeksiantavasti". Ai jaaha, se on röllikkä ja siksi se kirjoittelee tollaisia :)

Samaa mieltä. Mutta 1-2 viimeisintä on tulleet aika kevyesti verrattuna pariin aika ilmeiseen Kremlin palkalliseen.
 
Mutta hei, nettifoorumi ei olekaan demokratian tyyssija. Se on jonkun yksityisen perustama paikka jossa vallitsee perustajan määräämä sananvapaus.
Kylässä käyttäydytään isännän sääntöjen mukaan tai lennät ulos.

Tarkennatko hieman......?? Siis toisaalta vallitsee sananvapaus - joka onkin ok julkisella keskustelupalstalla - ja toisaalta käyttäydytään ylläpitäjän sääntöjen mukaan.
Sekavaa ja ota huomioon että poimin sanat suoraan sun kirjoittamastasi.
Kerrotko mulle missä ovat täällä ne ylläpitäjän säännöt jonka mukaan pitäisi käyttäytyä, kun ulkopuolisena luulee tulevansa alueelle, jossa nimenomaan haluataan MIELIPITEITÄ yhteisestä maanpuolustuksestamme, enkä ole löytänyt keskustelua rajaavia sääntöjä.
 
Sanoin venäläisistä. Tarkoitan kansaa yleensä ja sitäpaitsi MOD @baikal jo pari päivää sitten kielsi ryssittelyn täällä palstalla ihan vaan hyvän käytöksen vuoksi.
Venäjän johdon toimia voikin kritisoida, mutta nimenomaan Suomessa pistäisin kyllä hieman jäitä hattuun. Onneksi ulkopolitikkamme linjaa ei päätetä näiden nettiläisten muutaman kuumakallen mukaan.

Jep, Suomen ulkopolitiikka ei sentään määräydy virtuaalisessa rinnakkaistodellisuudessa. Ja varmasti hyvä niin. Minä en voi kieltää ryssittelyä, mutta pidän sitä edelleen huonona kielenkäyttönä ja aika turhana ylipäätään. Venäläiset eivät sonni housujaan, vaikka me puhkuisimme mitä.....

Kannattaa huomata se, että saitti on ollut melkoisen vyörytysyrityksen kohteena jo vuoden, ylikin. Joskus lääke on karvas ja tippoja menee paljon, joskus lääke menee väärään kurkkuunkin. Mutta ei siitä pidä hirmuisesti kauhistua. Ette arvaa mitä modet ovat saaneet osakseen, ette taatusti. Jotenkin tässä on vaan kuitenkin pidettävä alusta selvänä ja mieli kirkkaana. Katsellaan.
 
Tarkennatko hieman......?? Siis toisaalta vallitsee sananvapaus - joka onkin ok julkisella keskustelupalstalla - ja toisaalta käyttäydytään ylläpitäjän sääntöjen mukaan.
Sekavaa ja ota huomioon että poimin sanat suoraan sun kirjoittamastasi.
Kerrotko mulle missä ovat täällä ne ylläpitäjän säännöt jonka mukaan pitäisi käyttäytyä, kun ulkopuolisena luulee tulevansa alueelle, jossa nimenomaan haluataan MIELIPITEITÄ yhteisestä maanpuolustuksestamme, enkä ole löytänyt keskustelua rajaavia sääntöjä.
Jos sinun täytyy tätä kysyä, et todennäköisesti ymmärrä vastaustakaan.
 
Minä en voi kieltää ryssittelyä, mutta pidän sitä edelleen huonona kielenkäyttönä ja aika turhana ylipäätään.

Olet kuitenkin puuttunut alatyyliin ja käytöstapoihin, millä asialla on tätä saittia kohottava vaikutus. Se on hyvä.
Alan jo tottua tuohon röllikkään, ei tässä olla paperista saatana. Ottaa vaan pannuun muutamat on niin hädissään kurat housussa ja ottaa ennakkoasenteet heti jo leiman takia, niin jää fiksut keskustelut keskustelematta.
Kaikki täällä saitilla ei ole niin esittäneet niin kypsää ajatustenvaihtoa kuin @baikal.
 
Back
Top