Palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Ei, vaan mustavyö ja @Vonka n tunnuksella tullut englanninkielinen ilmeisesti automaattiviesti. Sekoileeko ylläpidon näppäimet jotenkin, koska vielä 10 min sitten olin bannattu ja sen piti kestää 17.12.2015 saakka, mutta tänne voin ainakin kirjoittaa eikä nyt ole mustaa vyötä, vaikka onkin kunniallista saada kirjoituskieltoa impivaaralaisen puhekielen käyttämisestä foorumilla varsinkin, kun foorumin säännöt eivät sitä kiellä

Sääntöjäkään ei muuten ole kuin lontooksi.

Olin antamassa sinulle yhtä pistettä mutta se piti vetää korkeimpaan oikeuteen.

En tiedä onko tämä ketju oikea neuvon kysymiseen, mutta kysyn kuitenkin.

Voiko ja jos voi muita videoita, kuin You Tube, siirtää jollain konstilla viestiin?
Olen yrittänyt, mutta surkein tuloksin. :oops:

En tiedä onko tämä ketju oikea neuvon kysymiseen, mutta kysyn kuitenkin.

Voiko ja jos voi muita videoita, kuin You Tube, siirtää jollain konstilla viestiin?
Olen yrittänyt, mutta surkein tuloksin. :oops:

Ainakin Liveleak toimii itselle.

Eli suomeksi..klikkaa videota oikealla hiiren näppäimellä. Se yleensä sanoo "Copy video URL". Klikkaat sitä. Painat näppäimet CTRL ja C samaan aikaan. Postatessa klikkaat tuota filminauhan painiketta formumin postauksessa ja mahdollisuus poppaa esille, painat CTRL ja V samaan aikaan..ja homma tapahtuu. Sitten postaat.

Siirretty 3 sivua vetenalaisia vehkeitä ja niiden torjuntaa koskevaa keskustelua Rajavartiolaitoksesta Sukellusveneet -ketjuun. Pliis koitetaan pysyä aiheissa jookosta, on ihan OK sanoa tarpeen vaatiessa että "jatketaan keskustelua X-ketjussa".

Siirretty 3 sivua vetenalaisia vehkeitä ja niiden torjuntaa koskevaa keskustelua Rajavartiolaitoksesta Sukellusveneet -ketjuun. Pliis koitetaan pysyä aiheissa jookosta, on ihan OK sanoa tarpeen vaatiessa että "jatketaan keskustelua X-ketjussa".

En tiedä oliko toi SUTO-asioiden siirto sukellusvene-ketjuun välttämättä se paras kohde. Keskustelu liittyi suomen merivoimien/rvl alusten SUTO-kykyyn ja sukellusvene ketjussa ei taas ole näitä ilmeisesti juuri käsitelty vaan enemmänkin sukellusveneitä.

Itse yritän aina vastata oikeaan ketjuun kuten tässä juuri kävi. Tykistö ketjussa kysyttiin ilmatorjunnasta, joten vastasin IT-ketjuun. Tämä toki kusi sitten myöhemmin kun keskustelu siirtyi vastatykistötutkiin joka oli vielä OK, mutta hetkenpäästä jutut olivatkin täysin tykistöön liittyviä.

Ilmoittakaa että siirrytään toiseen ketjuun tai lainatkaa/tägätkää ja vastatkaa suoraan oikeaan ketjuun.

En tiedä oliko toi SUTO-asioiden siirto sukellusvene-ketjuun välttämättä se paras kohde. Keskustelu liittyi suomen merivoimien/rvl alusten SUTO-kykyyn ja sukellusvene ketjussa ei taas ole näitä ilmeisesti juuri käsitelty vaan enemmänkin sukellusveneitä.

Onhan se näinkin. Mietin kyllä pitäisikö perustaa erikseen SUTO-ketju mutta ajattelin sitten että ei kannata enää lisätä ketjuja, niitä on ennestäänkin riittoisasti.

Miksi teksti häviä? Täydensin kääntämäni tekstia, muokkaus toiminnon jälkeen. Menin sanakirjaan, pakitin ja siinä se oli poissa koko uusi käännös :mad:
Aikaisemminkin joskus teki saman, yleensä hävisi muutama viimeeksi kirjoitettu sana, mutta nyt haihtui koko teksti!

Jos ymmärsin oikein, että olit poistunut sivulta mennäksesi sanakirjaan, niin älä tee niin. Tekstin pitäisi olla tallessa jos luonnos on ehtinyt tallentua tai olet itse tallentanut sen. Jos poistut sivulta ennen kuin luonnosta on tallennettu, niin tietenkin se katoaa. Jos haluat käyttää sanakirjaa, niin tee se toisella välilehdellä ja pidä kirjoitettava teksti koko ajan auki.

Poistakaa profiilini kokonaan.
Syy pyyntöön on, että ryssän perseen nuolijoiden annetaan liian pitkään häiritä maanpuolustusaktivistien foorumia.
Ymmärrän, että pitää opetella perustelemaan omia mielipiteitään. Liika on kuitenkin liikaa. Minä en ala tällä(kään) iällä nöyristelemään vihollisen edessä.

Kiitos kuluneesta vuosituhannesta susi1.netin väelle!

Foorumihan tallentaa sen viestin, mutta se tapahtuu tietyin väliajoin. 15 sek, 30 sek?
Aina tallentanut, kirjotan kuitenkin nopeammin kun se tallentaa. Mutta nyt hävisi kokonainen pätkä..voi tietenkin olla niin että itse olin jotenkin huolimaton..

Poistakaa profiilini kokonaan.
Syy pyyntöön on, että ryssän perseen nuolijoiden annetaan liian pitkään häiritä maanpuolustusaktivistien foorumia.
Ymmärrän, että pitää opetella perustelemaan omia mielipiteitään. Liika on kuitenkin liikaa. Minä en ala tällä(kään) iällä nöyristelemään vihollisen edessä.

Kiitos kuluneesta vuosituhannesta susi1.netin väelle!

Ei hötkyillä...

Ensimmäisen kerran kommentoin bannia. Se tuli aivan yllättäen ja syystä joka on mulle ja ilmeisesti muillekin jäänyt epäselväksi ...?

Jos kyse on koulutus osion kirjoittamista vastauksistani jossa käytiin läpi SRA kurssia ja aseiden saatavuudesta, niin yritin vain olla avulias ja olla avuksi, jonka @Vonka kuitenkin käsitti trollaamiseksi jostain edelleen tuntemattomasta syystä? Samaan aikaan taitolaji saa trollata pakolais- säikeessä kenenkään siihen puuttumatta...?

Kiitos Tom Tomille joka korjasi vääryyden ja kiitos laudan veljille jotka nostivat bannin esiin käsittämättömänä vääryytenä...

"Your recent report has been resolved: Viesti viestiketjussa 'Pakolaisuus' - Siirretty sekailaiseen mussutteluun ja huomautettu kirjoittajaa ketjussa"

sai tällaisen...mikä viesti on siirretty ja mistä löydän huomautuksen? Pakolaisketjussa oli ymmärtääkseni vain yleinen kehoitus jatkaa oodinia koskevat jutut toisessa ketjussa..?

"Your recent report has been resolved: Viesti viestiketjussa 'Pakolaisuus' - Siirretty sekailaiseen mussutteluun ja huomautettu kirjoittajaa ketjussa"

sai tällaisen...mikä viesti on siirretty ja mistä löydän huomautuksen? Pakolaisketjussa oli ymmärtääkseni vain yleinen kehoitus jatkaa oodinia koskevat jutut toisessa ketjussa..?

Tämä koski sitä Taitolajin postausta josta sinä, ja pari muutakin, raportoitte. Tämä on siis minun kommenttini siihen, mitä toimenpiteitä on tehty.

Back