Palaute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
@TomTom en tiedä onko vika mun koneessa vai foorumilla, mutta kirjoitin viestin ja siinä kirjoittaessa korjailin tekstiä (leikkasin ja liitin). Leikkasin viestin osan ja yritin siirtää eri kohtaa ja kun liitin niin tekstiä ei tullut näkyviin. Kuitenkin kun lähetin viestin niin liittämäni kohdat tulivat näkyviin ja sitten olikin sama teksti useampaan otteeseen tullut lopullisessa viestissä. Onko jotain viimeaikaisten päivitysten bugeja?

Toki voi olla bugi mutta muilta ei ole tullut sanomista, edellisessä versiossa oli ainakin edge-selaimella jotain häikkää. Toistuuko tämä ilmiö usein vai oliko kertaluontoinen ilmiö?

Jos se alkaa kovin usein ilmetä niin koita ottaa koko editori pois käytöstä kuvan mukaisella nappulalla.

Liitteet

• editori.webp
    editori.webp
    8.9 KB · Luettu: 5
Kun yritin siirtää lainausta toiselle alueelle niin teksti ei siirtynyt normaalisti.
Kun lainauksen käytti ”offisessa” niin sieltä se kopioitui normaalisti uuteen paikkaan.
Sokerina pohjalla, kun keskustelun avasi uudelleen, niin kaikki kopioinnit olivat onnistuneet (kuva).
Leikepöytä02.webp
Ne eivät vain näkyneet aikaisemmin, jostain syystä.
Liittyisiköhän edelliseen ominaisuuteen.

Miksi ihmessä ei onnistu kirjoittaminen Ukraina ketjuun??

Liian raskasta tekstiä? :rolleyes: On siinä jotain hämmennystä vaan TomTom korjaa.
Itse asiassa Gryzlovin vierailusta halusin kysyä. Kun en saanut itse mitään selkoa..

Foorumin softa on toiminut muutama viime päivänä hieman tahmeasti, syystä tai toisesta. Tuplia ja triploja on tullut muillekin kuin minulle.
Nettiyhteys toimii omalla koneella kyllä, sen tahmomisesta ei ole kysymys.

Sama täällä, tämä foorumi toimii tosi tahmeasti. Muut sivut toimii hyvin joten ei ole ongelma minunkaan koneella.

Ilmoitussivu tuntuu ainakin mobiililla olevan hidas. Riippumatta siitä vetääkö kursorin ilmoituksien päälle vai klikkaako sitä.

Ilmoitussivu tuntuu ainakin mobiililla olevan hidas. Riippumatta siitä vetääkö kursorin ilmoituksien päälle vai klikkaako sitä.

Olisiko ideaa tehä PVmoodlen puolelle joku suppea keskustelualue?
Tuskin mahdottomuus PV:N ylläpidon puolelta. Tietysti siellä joutuisi olemaan omalla nimellä mutta voisi toimia hyvänä varana jos bäckmännin perkele tilaa jonkun verkko hyökkäyksen MP netin iloksi tai muutenkin sellaisena vara paikkana minne sitten mennään kun foorumi on 5 päivää matalana eikä ylläpitoa näy :D

Mitäs mitäs miksi saan Error 521 jotain viesti. Ruotsissa oleva palvelin ei vastaa o_O

Kaikkien keskustelualueiden luontaisena ongelmana on, että sinne päätyvät kaiken maailman kahjot, minkä takia niitä on moderoitava ja se taas teettää työtä.

Back