Palaute

Kuten @Bodyguard sanoi, ei kannata yleistää itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Moinen on trollien ja suorastaan fasistisien propagandistien tyypillinen ajatus ja tyyli.

Voisin nyt mainita parikin tyyppiä forumilla, joiden hengentuotoksista en nyt kauheasti ainakaan nauti, mutta eivätpä jauha samaa yhtä paskaa koko ajan kuteb @s91 ja @roopeluhtala.
Olenkos minä kenties tuolla listalla?
No et sentään. :)
No mitä helv.. Olen trollannut muiden kiusaksi täällä jo vuosia. Olen aivan varmasti saanut saman verran banneja kuin kaikki muut yhteensä.
 
Olenkos minä kenties tuolla listalla?

No mitä helv.. Olen trollannut muiden kiusaksi täällä jo vuosia. Olen aivan varmasti saanut saman verran banneja kuin kaikki muut yhteensä.

Et ole vielä ylittänyt ärsyyntymiskynnystä ;)
 
Joihinkin ketjuihin olen tätä viestiä ujuttanut:

Foorumikeskusteluissa tehdään välillä ns . Salkkarit eli asiat menevät tunteisiin ja siitä alkaa turhanaikainen henkilöön kohdistuva fronttailu ja nimittely. Voitaisiinko v -tyylistä päästä irti? Ei oteta itseemme asioista, joista keskustelemme ja välillä intämme.

Joissakin ketjuissa on juututtu jankkauksen juoksuhiekkaan, joka uhkaa valua myös muihin ketjuihin. Tautologia ei tässäkään muodossa ole sairaus, mutta siitä saattaa seurata banaanihalvaus, joka on "s******n vaarallinen tauti".

"Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista. Paljon hyvää on rinnassa jokaisen, vaikk' ei esille aina loista. "
 
Joihinkin ketjuihin olen tätä viestiä ujuttanut:

Foorumikeskusteluissa tehdään välillä ns . Salkkarit eli asiat menevät tunteisiin ja siitä alkaa turhanaikainen henkilöön kohdistuva fronttailu ja nimittely. Voitaisiinko v -tyylistä päästä irti? Ei oteta itseemme asioista, joista keskustelemme ja välillä intämme.

Joissakin ketjuissa on juututtu jankkauksen juoksuhiekkaan, joka uhkaa valua myös muihin ketjuihin. Tautologia ei tässäkään muodossa ole sairaus, mutta siitä saattaa seurata banaanihalvaus, joka on "s******n vaarallinen tauti".

"Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista. Paljon hyvää on rinnassa jokaisen, vaikk' ei esille aina loista. "

Juuri näin. Elitististisyys myös parilla henk.kohtaisuuksiin käyvällä ongelma. Hyökätään puhtaasti vittuilemalla ja omaan nokkeluuteensa luottaen. Se on selvä kuva elämän kokemuksen puutteesta. Joka taas on aika hölmö homma, koska tiedän, että elämää on nähty enemmän kuin moni muu. Sitä ei vain ole koettu ja opittu. Koska elämällä on tapana opettaa. Se opettaa nöyryyttä.
 
Niin taisi olla.
 
En jaksa enää lukea eräitä ketjuja, kun niiden sisältö näyttää koostuvan lähes pelkistä twitter linkeistä.

Kyllä linkkejä voi laittaa, mutta voisiko siihen edes laittaa jonkinlaisen kuvauksen mitä linkin takaa löytyy?

Esimerkiksi "Aleppon piiritys murrettu." tai "Tow osuu bajamajaan.".
 
Foorumi oli eilisen koko illan alhaalla?

Itsellä kanssa.
Onneksi tuli siinä sitten ajettua virustarkkailuohjelmistot ym. ja löytyi jotain matomatosia.
Strateginen temppu MP-netiltä tarkastuttaa käyttäjien vermeet? :D

Suosittelen kyllä, kun sitä on vaikka mitä liikenteessä. (Linux käyttäjillä uhka huomattavasti pienempi toki, tai OSX).
 
vladin bannissa ei ole mitään dramatiikkaa. Hän itse kertoo, jos haluaa. Kyse ei ole tuottamastaan sisällöstä tms. vaan ihan jostain muusta. Kymmenen päivää lomaa ahkeralle vladille.
 
Onko foorumissa joku virhe koska otsikot ovat valkoisella, aikaisemmin olivat vihreällä. Muut foorumit toimivat kuten enne joten vika ei liene minun koneessa. Firefox ja Windows 8.
 
Viimeksi muokattu:
Onko foorumissa joku virhe koska otsikot ovat valkoisella, aikaisemmin olivat vihreällä. Muut foorumit toimivat kuten enne joten vika ei liene minun koneessa.
Sama "rahikaisella", kone Android ja selain Firefox.
 
Sama Chromella.
 
Back
Top