Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on vihrealla. Apple. Mutta katkoksella oli, kuten kaikilla muilla, ja olin hyvin huolissaan. Ajattelin että Bäckman kyberoinut Pietarista..Onko foorumissa joku virhe koska otsikot ovat valkoisella, aikaisemmin olivat vihreällä. Muut foorumit toimivat kuten enne joten vika ei liene minun koneessa. Firefox ja Windows 8.
Ihmettelen kahta asiaa:
Miksi en saanut myös kunniamainintaa Pak-fa fanboy, kun puolustin Pak-faa? Miksi F-35 fanboyt eivät saa mainintaa?
Täh?!Mutta osuvin on kyllä @Honcho n saama tunniste "siemenlinko m83".
Jos en ihan väärässä ole, niin tuossa muistutin sinua kyseisen blogin olevan kenties hieman puolueellinen ottamatta kantaa itse artikkeliin (entinen nimi Gripen For Canada) ja osoitin nuo kaksi asiaa nopeiksi esimerkeiksi.Kuvaan vielä tätä huvittavaa tilannetta. Viimeiset kokemukseni ilmavoimiin liittyvistä keskusteluista olivat tällaisia.
2. Linkitän saman hepun vastaavan artikkelin F-35:destä. Artikkelissa kyseinen kirjoittaja arvioi, että F-35 on yhdessä Superhornetin kanssa todennäköisin vaihtoehto Kanadan uudeksi koneeksi. Artikkeli kuitenkin teilataan, koska siinä on kaksi kohtaa pielessä liittyen kiitoratavaateeseen ja kustannuksiin.
Jos en ihan väärässä ole, niin tuossa muistutin sinua kyseisen blogin olevan kenties hieman puolueellinen ottamatta kantaa itse artikkeliin (entinen nimi Gripen For Canada) ja osoitin nuo kaksi asiaa nopeiksi esimerkeiksi.
Ja tuo oli siis järjettömyys joka johtui tietämättömyydestäni? Ehkä juuri tuo "holier than thou" asenne ansaitsi spesiaalitittelin
Amiraalin arvoa anottuWau. Osaisinkohan minä näpytellä itsekullekin jotain sopivaa.....
Ei niitä pidä jokaiselle jakaa vaan meriittien mukaan. Gripen fanboy oli musta tosi hyvä. Ja vain hyvässä mielessä. Siemenlinko ja Soome majori on tosi hyviä kans, kuvaavia. Kaikki muut saa tyytyä olemaan sitä harmaata massaa.
No jos vaikka @baikal :lle vois keksiä jonkun.