Palaute

Onko foorumissa joku virhe koska otsikot ovat valkoisella, aikaisemmin olivat vihreällä. Muut foorumit toimivat kuten enne joten vika ei liene minun koneessa. Firefox ja Windows 8.
Minulla on vihrealla. Apple. Mutta katkoksella oli, kuten kaikilla muilla, ja olin hyvin huolissaan. Ajattelin että Bäckman kyberoinut Pietarista..
 
Viimeksi muokattu:
Pakko esittää kysymys täällä, kun ylläpito ei halua vastata esitettyyn kysymykseen suoraan.

Eli, kuten jo totesin, kunniamaininta Gripen fanboy on sinänsä hauska ja osoitus ylläpidon sarkastisesta huumorintajusta. Kiitos siitä :)

Mutta, kysymyksiä:

-Miksi se on annettu?

-Miksi vastaavia mainintoja ei ole annettu muille eri asioiden fanittajille? Esim. tunnustautuneita F-35 faneja on foorumilla useita. Eli, sikäli sitten olisi hyvä, että noudatetaan selkeää tasapuolista periaatetta asiassa.

Omasta mielestäni en edes ole Gripen fani. Mutta sillähän ei ole mitään väliä, mitä mieltä itse olen. :rolleyes: Jos ylläpito on sitä mieltä, että on vain yksi ansaittu kunniamaininta, niin otan asiasta onkeeni. Osallistun jatkossa ilmavaivat keskusteluun vähemmän ja pyrin välttämään moista vaikutelmaa jatkossa.

Sen Tomppa tietääkin, että yhden asian fanin kyllä olen. Eli järkipuhe. Ja keskustellen sekä hyvällä huumorilla maustettuna. Ja ilmavoimat keskusteluissa on ollut paljon järkeä ja mukavasti huumoria. Jatkakaa.
 
@Mustaruuti kyllä se kunniamaininta on ihan syystä tullut ja tässä tapauksessa se kannattaa ottaa ihan positiivisessa mielessä :D Ei noita pidä kenelle tahansa ruveta jakamaan, ei siinä olisi mitään järkeä.

Äläkä missään tapauksessa vähennä osallistumistasi, vaan jatka samaan malliin :solthum:
 
Kuvaan vielä tätä huvittavaa tilannetta. Viimeiset kokemukseni ilmavoimiin liittyvistä keskusteluista olivat tällaisia.


1. Rafale. Linkitän artikkelin, jossa kanadalainen bloggari toteaa, ettei Rafalella ole todennäköisesti mahiksia Kanadan kisassa. Käytännössä juuri kukaan ei kommentoi mitään, vaikka koetan maanitella asiaa.

2. Linkitän saman hepun vastaavan artikkelin F-35:destä. Artikkelissa kyseinen kirjoittaja arvioi, että F-35 on yhdessä Superhornetin kanssa todennäköisin vaihtoehto Kanadan uudeksi koneeksi. Artikkeli kuitenkin teilataan, koska siinä on kaksi kohtaa pielessä liittyen kiitoratavaateeseen ja kustannuksiin.

3. Palstalla esitetään raflaava kuva, jonka mukaan Pakfa ja Su-27 ovat käytännössä sama asia. Puolustan kaikkea höpsöilyä vastaan, joten puolustan Pak-faa mm. useammalla valokuvalla joilla toivottavasti jokainen foorumilainen ymmärsi, miten asia oikeasti on.

4. Kommentoin toisen käyttäjän Gripen-ketjuun linkittämää videota. Siinä koelentäjä sanoo, että "EW, the new EW suite.. it is.. actually pretty grazy" ja purskahtaa nauruun, kun on niin hieno peli.

Tämän seurauksena tulee seuraavia kommentteja.

- ..ei ainakaan minua vakuuta, ihan sama vaikka äijä olisi pieraissut mikkiin...
- Ei kukaan osta ruotsalaisia aseita.
- Ruotsalaiset eivät tiedä tutkista ja EW järjestelmistä mitään.
- Eivät Gripenin EW-järjestelmät voi olla hyviä, kun se ei ole häivekone.

---

Suoraan sanoen täysiä järjettömyyksiä. Mutta ne johtuivat todennäköisesti tietämättömyydestä että menivät ehkä enemmän sinne huumorin puolelle :) Siksi vastaan niihin sekä asiallisesti että huumorilla.

Mitä näistä kaikista seuraa? Kunniamaininta Gripen fanboy.

Ihmettelen kahta asiaa:
  1. Miksi en saanut myös kunniamainintaa Pak-fa fanboy, kun puolustin Pak-faa?
  2. Miksi F-35 fanboyt eivät saa mainintaa?

Eli valitettavasti, kun moderoinnin linja on epäselvä, niin ei tältä pohjalta hirveästi kiinnosta ottaa osaa keskusteluun, joihin liittyvät F-35 ja Gripen.
 
Ihmettelen kahta asiaa:
Miksi en saanut myös kunniamainintaa Pak-fa fanboy, kun puolustin Pak-faa? Miksi F-35 fanboyt eivät saa mainintaa?

Minä ihmettelen tämän johdosta, että olisko jaossa myös "SR-71"-maininta? Mulle kans jotain omaleimaista jos muutkin saa.......
 
Hei Towerit! Missä huumortaju!
 
Voisi noita jakaa minun puolesta vaikka enemmänkin :D
 
Ei niitä pidä jokaiselle jakaa vaan meriittien mukaan. Gripen fanboy oli musta tosi hyvä. Ja vain hyvässä mielessä. Siemenlinko ja Soome majori on tosi hyviä kans, kuvaavia. Kaikki muut saa tyytyä olemaan sitä harmaata massaa.

No jos vaikka @baikal :lle vois keksiä jonkun.
 
Nomen est omen? Fanitunnukseksi laittaisin itselleni F-42 fanp... Vai olisikohan se sittenkin se glir? Tai tasa-arvoisessa yhteiskunnassamme molemmat eli funkirlpoi tjsp. Funkykarkuri? Harmi kun noita ei ilmeisesti voi itse kirjoitella.

@baikal omaa sen verran ärsyn avatarin, että ei siihen tekstiä tarvita. Vaihtoehtoinen kommunikaatiomenetelmä käytössä; viestin ymmärtää vaikka ei osaisi lukea. :D
 
Kuvaan vielä tätä huvittavaa tilannetta. Viimeiset kokemukseni ilmavoimiin liittyvistä keskusteluista olivat tällaisia.
2. Linkitän saman hepun vastaavan artikkelin F-35:destä. Artikkelissa kyseinen kirjoittaja arvioi, että F-35 on yhdessä Superhornetin kanssa todennäköisin vaihtoehto Kanadan uudeksi koneeksi. Artikkeli kuitenkin teilataan, koska siinä on kaksi kohtaa pielessä liittyen kiitoratavaateeseen ja kustannuksiin.
Jos en ihan väärässä ole, niin tuossa muistutin sinua kyseisen blogin olevan kenties hieman puolueellinen ottamatta kantaa itse artikkeliin (entinen nimi Gripen For Canada) ja osoitin nuo kaksi asiaa nopeiksi esimerkeiksi.
Ja tuo oli siis järjettömyys joka johtui tietämättömyydestäni? Ehkä juuri tuo "holier than thou" asenne ansaitsi spesiaalitittelin
 
Jos en ihan väärässä ole, niin tuossa muistutin sinua kyseisen blogin olevan kenties hieman puolueellinen ottamatta kantaa itse artikkeliin (entinen nimi Gripen For Canada) ja osoitin nuo kaksi asiaa nopeiksi esimerkeiksi.
Ja tuo oli siis järjettömyys joka johtui tietämättömyydestäni? Ehkä juuri tuo "holier than thou" asenne ansaitsi spesiaalitittelin

Jos en ihan väärin muista, niin olin kirjoittanut sen muistutuksen jo sinne spoilerin sisään :)

Kuten jo totesin, hyvin ne sieltä kaivoit. Myönnettävä on, että en ehkä ollut lukenut artikkelia niin tarkasti. Silti mielestäni yleissävy oli varsin positiivinen. Verrattuna esim. Rafale-artikkeliin, jossa sen mahdollisuudet lytättiin aika vähäisiksi. Siitä näkökulmasta en pitänyt F-35-artikkelia puolueellisena, kun katsoi kokonaisuutta.

Viittasin siihen toiseen asiaan (EW & häive), mutta tulkitsin että siitä 99% oli huumoria. Mm., koska itsekin totesit hämmentäneesi asiaa. Siksi vastasin myös huumorilla. Pahoittelut vetureista :)

Ja kuten olen jo aikaisemminkin sanonut, mielestäni positiivinen fanittamisesi on oikein mukavaa.

Joka tapauksessa, otan silti onkeeni asiassa.
 
Ei niitä pidä jokaiselle jakaa vaan meriittien mukaan. Gripen fanboy oli musta tosi hyvä. Ja vain hyvässä mielessä. Siemenlinko ja Soome majori on tosi hyviä kans, kuvaavia. Kaikki muut saa tyytyä olemaan sitä harmaata massaa.

No jos vaikka @baikal :lle vois keksiä jonkun.

Minulle voitte keksiä ihan mitä haluatte. En usko, että revin siitä vaatteeni saati ripottele tuhkaa ylleni. :rolleyes:
 
Back
Top