Minulle voitte keksiä ihan mitä haluatte. En usko, että revin siitä vaatteeni saati ripottele tuhkaa ylleni.
Väinämöinen fanboy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minulle voitte keksiä ihan mitä haluatte. En usko, että revin siitä vaatteeni saati ripottele tuhkaa ylleni.
Väinämöinen fanboy?
@baikal omaa sen verran ärsyn avatarin, että ei siihen tekstiä tarvita.
Sen vanhan avatarin mukaan sopisi "KakkosKekkonen"
Olen mielipiteiteni kanssa useinmiten yksin oikeassa
vladin bannissa ei ole mitään dramatiikkaa. Hän itse kertoo, jos haluaa. Kyse ei ole tuottamastaan sisällöstä tms. vaan ihan jostain muusta. Kymmenen päivää lomaa ahkeralle vladille.
Ei meillä kyllä ole.elämässä pitää olla muutakin kuin foorumi .....
Ei meillä kyllä ole.
Mutta hyvää jatkoa sinulle.... lentoa vapaana.
En nyt ihan kokonaan foorumia hylkää, mutta pyrin rajoittamaan ajankäyttöä ja osallistumaan vain tiettyihin keskusteluihin, näin riski homman "repsahtamisesta" on vähäisempi. Välillä on myös hyvä pitää täysin foorumittomia (ja netittömiä) päiviä.
vlad
...loppujen lopuksi on filosofinen kysymys, että ajaako yksinään moottoritietä väärään suuntaan vai ajavatko kenties kaikki muut väärään suuntaan No ei, eri suuntiinhan tässä suhataan eri jutuissa, jossain asioissa samaan suuntaan sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa taas toisessa asiassa ihan eri suuntaan. Vaikka sitten "päivän minkissä" jos ei muuten.
"Naisten foorumeihin" verrattuna se onkin loistava ominaisuus, että täällä ei pääsääntöisesti "vihata" ketään siten että olemalla jotain mieltä jostain, saa pysyvän stigman ja sitten mistään asiasta ei enää voi puhua saamatta jonkinlaista kiusausryöppyä päälleen. Olen seurannut jonkin verran paremman puoliskon välityksellä esim. erästä vauvafoorumin meininkiä, siis HUH HUH mitä hierarkian rakentamista, vittumaisia alfa-naaraita jotka mobilisoivat pikku apupirkkonsa ja -tiinansa nokkimaan jotakuta joka on väärää mieltä, siinä jää kuulkaas miesten armeijahommat, hierarkiat ja arvomerkit hyvin kesyksi ja sympaattiseksi puuhaksi kun meno on netitse kuin sarjasta "Oz - Kylmä Rinki". Kesympi versio on sitten se, että ei noteerata mitenkään kun joku "uusi" kommentoi ketjun aihetta, se ei nähkääs ole vielä ansainnut paikkaansa foorumin hierarkiassa.
Onhan meilläkin täällä jotakin tämäntyyppistä, mutta se on vain pikkupientä poikkeusta siihen viidakkoon verrattuna, minkä 99% naisvoittoiset nettisijainnit muodostavat. Siellähän, s-na, ollaan melkein tappamassa toisensa jo jostain facebook-kirppiksen vääränlaisesta ilmoituksesta. Joku joskus sanoi että jos naiset olisivat vallassa, maailmassa ei olisi sotia. Minä sanon: HAH!
/sukupuolittunutta heteronormatiivista pölötystä
Kuhan röllää. Tais ottaa niin koville fanboy nimitys että pitää alkaa perseilemään.
Tämä kiittää modeosastolta saamastaan huomiosta
Älä nyt sano noin, meinaan nauraa itsekseni ääneen kun mieleen muistuu tämä omasta mielestäni koko foorumin kaikkien aikojen legendaarisin viesti, panssarintorjuntapossun käsialaa:
http://maanpuolustus.net/threads/paskahousu-ylipäällikkönä.4052/page-8#post-184365
Ruvetaanko mahdollisesti virkamieskammalla harjaamaan vanhoja viestejä vai joutuuko vain uusista synneistä pölkylle?