Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä, paremmalla mielellä kehtaa käyttää adblockia kun on tehnyt lahjoituksen.
Suosittelen asentamaan Adblock Plus.
@Ressu70 , aiemmat kommentit muilta yllä tekivätkin jo selväksi mistä on kyse. Tämä on TomTomin foorumi, ja me kaikki kirjoitamme ja/tai toimimme modeina hänen vierainaan hänen sääntöjensä mukaan.
Foorumin keskustelua pidetään asiallisena mm. siten että ohjataan keskustelijoita pysymään asiassa. Sananvapaus ei ensinnäkään ole yksityisellä foorumilla pätevä argumentti, ja vaikka foorumi olisi yleinen niin puhdas paskanjauhanta on eri asia kuin sananvapauden käyttö.
Niitä huumorijuttuja voi kirjoitella - lain ja hyvien tapojen puitteissa - Iltavapaisiin. Iltavapaat ovat olemassa siksi, ettei asiallista keskustelua seuraavien tarvitse tuhlata aikaansa paskanjauhannan lukemiseen.
By the way - ketju "Palaute" on palautetta varten.
Kolikko kirstuun kilahtaa, TomTom Tallinnaan vilahtaa.
Huumoria sisältävät viestit ovat siis kiellettyjä kaikkialla muualla kuin iltavapaassa.
Voithan sä joskus ottaa mut vakavastiMeinaatko että soldierbue pitäisi ottaa vakavasti....
Voithan sä joskus ottaa mut vakavasti
No sehän on ikävä ....mulla on muisti että siellä oli mukava...En muista, miksi TomTom ei tykkää tsätistä? Hänellä oli joku aivan validi syy tsätin puuttumiselle.
En muista, miksi TomTom ei tykkää tsätistä? Hänellä oli joku aivan validi syy tsätin puuttumiselle.
Olisiko tietoturva? Kaikille käyttäjille pitäisi tehdä IRCiin maski peittämään IPä ja siellä pitäisi olla 24/7 moderaattori päivystys, koska bottiarmeija voi tulla milloin vain sisälle yrittämään valtausoperaatiota jne.
Ei jaksa, ei sitä viimekskään kukaan käyttänyt.
ja VehamalaMinä, Tvälups ja hejsan käytti.
Älä ny. Viikossa on monta tylsää iltaa, tulet vielä katumapäälle. Voithan pitää taukoa ilman banniakin.Olen taas vaihteeksi miettimässä mitä helvettiä mä tällä foorumilla teen. Voi olla että otan henkilökohtaista banaania ja poistun takavasemmalla joksikin aikaa.