Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen puolestani tullut tulokseen, etten koske tiettyihin threadeihin pitkällä tikullakaan. (Mainitsit juuri yhden niistä.)Minä pidin/pidän pitkän tauon. Huomannut, että vituttaa paljon vähemmän, kun ei lue kootusti maahanmuuttoketjuissa, mitä paskaa maassamme tapahtuu.
Minä olen puolestani tullut tulokseen, etten koske tiettyihin threadeihin pitkällä tikullakaan. (Mainitsit juuri yhden niistä.)
Olen karppaaja! En koske makaroonilaatikkoon syömätikuillakaan.
Riisiä ja perunaa vedät tieten hirmu vitakalla?
En kuitenkaan päivänvalossa ja todistajien läsnaollessa.
Eli vietät siis ramadania?
Laitatko pari esimerkkiä MVlehtimäisestä ulosannista. Miksi ei saisi käyttää mielipiteisiin? Onko tämä foorumi tai twittertili jotenkin yhteistä omaisuutta jonka takia siellä ei saisi omia mielipiteitä sanoa? Vai eikö mielipiteet ole sitä kivapuhetta ja/tai vääriä mielipiteitä?Suoraan sanottuna aika MVlehtimäistä ulosantia joka leimaa koko foorumin ja sen käyttäjät ikävällä tavalla. Uusia, asiantuntevia ja asiallisia kirjoittajia ei varmasti foorumilla tule näkymään jos foorumin virallisen twittertilin ulosanti on sitä mitä se nyt on.
Laitatko pari esimerkkiä MVlehtimäisestä ulosannista. Miksi ei saisi käyttää mielipiteisiin? Onko tämä foorumi tai twittertili jotenkin yhteistä omaisuutta jonka takia siellä ei saisi omia mielipiteitä sanoa? Vai eikö mielipiteet ole sitä kivapuhetta ja/tai vääriä mielipiteitä?
Edelleen ihmisillä on kova halu rajoittaa mielipiteitä, varsinkin sillon jos ne ei satu olemaan itselleen miellyttäviä. Mitä enemmän on yritystä vaientaa mielipiteitä niin sitä enemmän tulen kirjoittamaan "MVlehtimäisiä" vääriä mielipiteitä.
Kylläpähän se on niin että sanon juuri niin kuin haluan, jos joku siitä herneen nenään vetää tai alkaa synnyttämään, olkoon lukematta, yksinkertaista, ei luulis olevan niin vaikeaa. Mutta ei, kun on pakko saada pois ne väärät mielipiteet.