Palaute

Ei yhtään tuplapostausta ikinä.

T. kiinteä laajakaista. Liekkö merkitystä?
 
Ei yhtään tuplapostausta ikinä.

T. kiinteä laajakaista. Liekkö merkitystä?
Pari kertaa muutaman vuoden sisällä tullut tupla. Valokuidusta huolimatta.


E. Voisiko liittyä koneen muistin määrään ja tätä kautta jonkinlaiseen tukkeutumiseen? Silloin tällöin kyllä selain jää jumittelemaan jotain, kun postaa.
 
@baikal @TomTom @vehamala @Samses @setämies
Pieni kehitysehdotus. Olisiko mahdollista että "Yleinen keskustelu"-aihealueen alta tiputettaisiin nuo ala-aiheet: "Kotimaan uutiset"- ja "Ulkomaan uutiset" tuonne "Etulinja"-alueen alaisuuteen ja siellä vaikka omaksi uudeksi "Uutisrintama"-alueeksi?

eli näin:
\\foorumi\etulinja\yleinen keskustelu\kotimaan uutiset\ --> \\foorumi\etulinja\uutisrintama\kotimaan uutiset\
\\foorumi\etulinja\yleinen keskustelu\ulkomaan uutiset\ --> \\foorumi\etulinja\uutisrintama\ulkomaan uutiset\

Mielestäni näin näkisi nopeammin lukemattomat langat tuolta "yleinen keskustelu"-alueelta =)
 
Onko tullut jotain uuta foorumille?
nyt kun meni sinne muu kalusto niin oli silmälasit ja kun hiirellä menin sinne niin se tarkoittaa Seurattu? kuka seuraa minua tai? mitä se meinaa?
 
Onko tullut jotain uuta foorumille?
nyt kun meni sinne muu kalusto niin oli silmälasit ja kun hiirellä menin sinne niin se tarkoittaa Seurattu? kuka seuraa minua tai? mitä se meinaa?
Ajatuspoliisi eli SUPPO;):)
 
Onko foorumilla pannassa huffingtonpost? Kun sinne linkkaa, muuttuu osoitteen alkuosa muuksi
 
Vastaan ylläpidon rukouksiin ja pidän pienen tauon palstalta, tai ainakin yritän. Nimittäin meinaa tuo ajatuspoliisin painostus käydä sen verran ylivoimaiseksi.
 
Kuka mitä häh painostaa?
Noh. Tässä yks päivä minäkin hankin biometrisen passin. Olen yrittänyt hankkia uutta pankkikorttia jo pidemmän aikaa, sitä ei jostain syystä ole minulle myönnetty. Passin saatuani menin pankkiin ja läväytin uuden passini virkailijalle, joka sen luettuaan ohjasi minut perähuoneeseen ja alkoi tentata ihan omituisia. Minulta kysyttiin muun muassa olenko poliittisesti arvovaltainen henkilö? Onko minulla suhteita Yhdysvaltoihin? Olenko saanut rahaa ulkomailta? Onko minulla useita eri tilejä muissa pankeissa? ja kaikenlaista muutakin outoa.

Olen kuullut että tälläisiä kysytään lähinnä sellaisilta henkilöiltä, joista on tekeillä laajempi turvallisuus-selvitys.
 
Viimeksi muokattu:
Noh. Tässä yks päivä minäkin hankin biometrisen passin. Olen yrittänyt hankkia uutta pankkikorttia jo pidemmän aikaa, sitä ei jostain syystä ole minulle myönnetty. Passin saatuani menin pankkiin ja läväytin uuden passini virkailijalle, joka sen luettuaan ohjasi minut perähuoneeseen ja alkoi tentata ihan omituisia. Minulta kyysyttiin muun muassa olenko poliittisesti arvovaltainen henkilö? Onko minulla suhteitä Yhdysvaltoihin? Olenko saanut rahaa ulkomailta ja kaikenlaista muutakin outoa.

Olen kuullut että tälläisiä kysytään lähinnä sellaisilta henkilöiltä, joista on tekeillä laajempi turvallisuus-selvitys.
Ei kyllä nuo kyselyt on nykyään pankkihommissa ihan normisettiä.

Eu direktiivi tai jotain sinnepäin rahanpesun estämiseksi.

Ollos huoleton, kaikki samas nestees on!
 
Back
Top