Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pari kertaa muutaman vuoden sisällä tullut tupla. Valokuidusta huolimatta.Ei yhtään tuplapostausta ikinä.
T. kiinteä laajakaista. Liekkö merkitystä?
Ajattelin vaan kun olet yksi moderaattoreista enkä tiedä kuka teistä vastaa forumin ylläpidosta. Sivistyneenä arvauksena pistäisin kyllä että TomTom =)
Onko tullut jotain uuta foorumille?
nyt kun meni sinne muu kalusto niin oli silmälasit ja kun hiirellä menin sinne niin se tarkoittaa Seurattu? kuka seuraa minua tai? mitä se meinaa?
Ihan tosisaan, onko sullakin silmälasit ?ME. KAIKKI. SEURAAMME. SINUA.
"HEJSAN"
!
Nej nej... bara skott brillor (ampujanlasit)... de gröna faktiskt!Ihan tosisaan, onko sullakin silmälasit ?
Ajatuspoliisi eli SUPPOOnko tullut jotain uuta foorumille?
nyt kun meni sinne muu kalusto niin oli silmälasit ja kun hiirellä menin sinne niin se tarkoittaa Seurattu? kuka seuraa minua tai? mitä se meinaa?
meinaa tuo ajatuspoliisin painostus käydä sen verran ylivoimaiseksi.
Noh. Tässä yks päivä minäkin hankin biometrisen passin. Olen yrittänyt hankkia uutta pankkikorttia jo pidemmän aikaa, sitä ei jostain syystä ole minulle myönnetty. Passin saatuani menin pankkiin ja läväytin uuden passini virkailijalle, joka sen luettuaan ohjasi minut perähuoneeseen ja alkoi tentata ihan omituisia. Minulta kysyttiin muun muassa olenko poliittisesti arvovaltainen henkilö? Onko minulla suhteita Yhdysvaltoihin? Olenko saanut rahaa ulkomailta? Onko minulla useita eri tilejä muissa pankeissa? ja kaikenlaista muutakin outoa.Kuka mitä häh painostaa?
Ei kyllä nuo kyselyt on nykyään pankkihommissa ihan normisettiä.Noh. Tässä yks päivä minäkin hankin biometrisen passin. Olen yrittänyt hankkia uutta pankkikorttia jo pidemmän aikaa, sitä ei jostain syystä ole minulle myönnetty. Passin saatuani menin pankkiin ja läväytin uuden passini virkailijalle, joka sen luettuaan ohjasi minut perähuoneeseen ja alkoi tentata ihan omituisia. Minulta kyysyttiin muun muassa olenko poliittisesti arvovaltainen henkilö? Onko minulla suhteitä Yhdysvaltoihin? Olenko saanut rahaa ulkomailta ja kaikenlaista muutakin outoa.
Olen kuullut että tälläisiä kysytään lähinnä sellaisilta henkilöiltä, joista on tekeillä laajempi turvallisuus-selvitys.