Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuon kuvan jälkeen voi olla varma, että tilaisuus ja tantere sanalliseen taistoon opponentin kanssa on varmistettu ja ikään kuin satavarma.^Jos yhtään tykkäystä ei ilmesty, kukaan ei ole samaa mieltä kirjoittajan kanssa eli ei tykkää.
Ollessasi jyrkästi eri mieltä jonkun postauksesta, kirjoita perusteltu vastaväittämä tai postaa vaikka tämä:
Minä vierastan myös ja ennustan samaa. Kuva ei rohkaise rauhaa rakentavaan ajatustenvaihtoon.Tuon kuvan jälkeen voi olla varma, että tilaisuus ja tantere sanalliseen taistoon opponentin kanssa on varmistettu ja ikään kuin satavarma.
Joo, niinhän se pitäisi olla kaikilla elämänalueilla, että asiat riitelevät, miehet ei. Valitettavasti välillä mennään niin tunteella että.Minä vierastan myös ja ennustan samaa. Kuva ei rohkaise rauhaa rakentavaan ajatustenvaihtoon.
On harkittu ja todettu että ei kannata. Softaan itsestään ei saa suoraan tätä toimintoa, joten homma tyssää jo siihen.Moro. Olen niin nuori palstan jäsen etten tiedä kaikkia vanhoja kuvioita. Kysymys TomTomille kun olet palstan kunkku. Onko koskaan harkittu tuossa Tykkäys-hommassa sellaista kuviota, että vaihtoehtona olisi Ei-tykkää. No, nyt itse lähettänyt muutaman kymmentä viestiä ja saanut suun. saman verran tykkäyksiä, mutta joskus olisi mieli tehnyt reagoida vähän jyrkemmin. Ymmärrän, jos tämä kuvio on jo aiemmin prosessoitu ja voipa jopa johtaa perustavan laatuisiin muutoksiin.
OK. Tämä selvä, ämmät ulisee, tosimiehet ei. Olen minäkin kerran putkassa ollut. Nuorena ryypäättin kunnolla jollain jatkoilla, kaveri kävi rintaan kiinni ja minä häneen kiinni. Yksi järkkäri ei riittänyt vaan lopussa niitä oli kolme (eivät ihan pärjänneet, panin isonvaihteen päälle mutta sitten tuli poliisi) No, sen jälkeen en ole viinaa maistanut, saunassakin vain vettä. Viina ei sovi itselle olen huomannut.On harkittu ja todettu että ei kannata. Softaan itsestään ei saa suoraan tätä toimintoa, joten homma tyssää jo siihen
Herkkähipiäisemmeät uliseu jo pelkästään siitä jos sattuu tykkäämään jonkun viestistä, siitähän se ulina vasta alkaisi jos voisi jopa ei-tykätä jostain.
OK. Tämä selvä, ämmät ulisee, tosimiehet ei. Olen minäkin kerran putkassa ollut. Nuorena ryypäättin kunnolla jollain jatkoilla, kaveri kävi rintaan kiinni ja minä häneen kiinni. Yksi järkkäri ei riittänyt vaan lopussa niitä oli kolme (eivät ihan pärjänneet, panin isonvaihteen päälle mutta sitten tuli poliisi) No, sen jälkeen en ole viinaa maistanut, saunassakin vain vettä. Viina ei sovi itselle olen huomannut.
Vonka ja kohtu hyvä sikari.
Moro. Olen niin nuori palstan jäsen etten tiedä kaikkia vanhoja kuvioita. Kysymys TomTomille kun olet palstan kunkku. Onko koskaan harkittu tuossa Tykkäys-hommassa sellaista kuviota, että vaihtoehtona olisi Ei-tykkää. No, nyt itse lähettänyt muutaman kymmentä viestiä ja saanut suun. saman verran tykkäyksiä, mutta joskus olisi mieli tehnyt reagoida vähän jyrkemmin. Ymmärrän, jos tämä kuvio on jo aiemmin prosessoitu ja voipa jopa johtaa perustavan laatuisiin muutoksiin.
Baikalin vanha on vapaana. Tosin kuppi maistui sille.Pitäisikö minunkin jo vaihtaa avatar?
Baikalin vanha on vapaana. Tosin kuppi maistui sille.
Pitäisikö minunkin jo vaihtaa avatar?
Moro. Varoitan, miesten keskisissä tapaamissa riittää kädenpuristus, olenko homofobiili? Väännetäänkö kättä?Kyllä me susta tykätään. Iso hali.
Anteeksi, jos on väärä ketju. Kysyisin kaikella ystävällisyydellä, että mistä nämä bännit napsahtelee? Myönnän, että kynäni on lennokas, mutta olisi varmaan kaikille hyväksi, että esmes "kielenkäyttö" määriteltäisiin tarkemmin. Eli mikä on sopimatonta tekstiä?
Onko sopimaton teksti se, että arvostelee väärän puolueen ministeriä? Ja jos tai kun näin, niin mitkä puolueet/ministerit ovat arvostelun tahi kommentoinnin yläpuolella? Mistä tämän listan löytää?
Anteeksi, jos kyselen tyhmiä ja jos tämä asia on jossain jo käsitelty, mutta asiaan voinee helposti viitata vaikka linkillä tms?