Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Okei, voi olla että ylireagoin, mutta joka tapauksessa virkailija meni ja möläytti että pankkikorttini on valmistunut jo viikkoja sitten, mutta jostain syystä sitä ei voida lähettää.Ei kyllä nuo kyselyt on nykyään pankkihommissa ihan normisettiä.
Eu direktiivi tai jotain sinnepäin rahanpesun estämiseksi.
Ollos huoleton, kaikki samas nestees on!
Mikä on näin asiakasystävällinen pankki?Okei, voi olla että ylireagoin, mutta joka tapauksessa virkailija meni ja möläytti että pankkikorttini on valmistunut jo viikkoja sitten, mutta jostain syystä sitä ei voida lähettää.
Nordea.Mikä on näin asiakasystävällinen pankki?
Tosin samaan aikaan se silmänlumeeksi nosti meidän tavallisten asiakkaiden valvontaa.
Miten itsenäisiä pankit tänäpäivänä on, siitä voitte vetää itse johtopäätöksenne
"terrorisminvastainen" sota vaatii uhrinsa. Pankkien itsenäisyys saattaa olla tällainen uhri. Globaali, suuri yksikkö sitä olla pitää. Eläköityneet pankkimiehethän tästä joskus puhuvat ja epäilevät sitä, että sääntöviidakko ja erilaiset -sakot- ajavat pienet pankit ja -ryhmät luiskaan, kuten varmasti on tavoitekin.
Näiden mokien tekemiseen tarjosi jo -80 luvulla jenkeistä alkanut pankkisääntelyn portaittainen purkaminen jolloin lopputuloksena oli tilanne jossa pankkien riskienottoa ja toimintaa valvottiin lähinnä näennäisesti jos
No siin on siiten muijalle toinen.Noniin. Tänään postiluukusta pöllähti viimein, ei vain yksi pankkikortti, vaan kaksi pankkikorttia samalle tilille.
Oli emännän pankkikortit, mulla kerran kourassainNo siin on siiten muijalle toinen.
Minulla ei vieläkään. Outo juttu. Kaikki muut yleisten keskustelujen topiikit näkyvät. Pääsen tänne nopeimmin ilmoitusten kautta.
Jatketaan täällä.
Oletko kenties laittanut PS-lirpakkeen aloittajan Huhta:n estolistalle? Se voi estää näkymästä.