Palaute

Jos kokoonpanoista ei saanut puhua silloin, kun nuo mm. Veli Hösselin usein mainoastamat asiakirjat olivat salaisia, niin miten on nyt, kun ne ovat julkisia? Sittemminhän on tapahtunut sellainen keikaus, jossa haluan uskoa itsekin olleeni vauhtia antamassa, että Pv on alkanut julkistaa tärkeimmät sodanajan kokoonpanoon kuuluvat joukot ja niille varatun kaluston nettisivuillaan. Aiheuttaako tämä herrojen mielestä liukumaa avoimuuden vai salassapidon suuntaan?

Minulla ei ainakaan ole mitään pakottavaa tarvetta märehtiä sotasalaisuuksia, tai edes julkisuuksia, julki. En vain näe tarvetta ainakaan niiden julkisten asioiden salaamiselle, joita itse olen kommentoinut. Mutta jos niin halutaan, niin voihan noista olla puhumattakin, ei varmaan ole kenellekään mikään maailmanlopun asia...

Niin tai näin, ensi maanantaina alkaa loppuvuoden kestävä vuorotteluvapaa, jonka aion viettää ensin Välimerellä pörräillen ja sen jälkeen Pohjois-Sambiassa Kasamassa avustushommissa. Voipi olla, etten eksy tänne märehtimään yhtään mitään :D
 
Jos kokoonpanoista ei saanut puhua silloin, kun nuo mm. Veli Hösselin usein mainoastamat asiakirjat olivat salaisia, niin miten on nyt, kun ne ovat julkisia? Sittemminhän on tapahtunut sellainen keikaus, jossa haluan uskoa itsekin olleeni vauhtia antamassa, että Pv on alkanut julkistaa tärkeimmät sodanajan kokoonpanoon kuuluvat joukot ja niille varatun kaluston nettisivuillaan. Aiheuttaako tämä herrojen mielestä liukumaa avoimuuden vai salassapidon suuntaan?

Minulla ei ainakaan ole mitään pakottavaa tarvetta märehtiä sotasalaisuuksia, tai edes julkisuuksia, julki. En vain näe tarvetta ainakaan niiden julkisten asioiden salaamiselle, joita itse olen kommentoinut. Mutta jos niin halutaan, niin voihan noista olla puhumattakin, ei varmaan ole kenellekään mikään maailmanlopun asia...

Niin tai näin, ensi maanantaina alkaa loppuvuoden kestävä vuorotteluvapaa, jonka aion viettää ensin Välimerellä pörräillen ja sen jälkeen Pohjois-Sambiassa Kasamassa avustushommissa. Voipi olla, etten eksy tänne märehtimään yhtään mitään :D

Jotensakin tuo Hösselin ja kumppaneiden taistelu tuulimyllyjä vastaan tuntui minusta vähän tarpeettomalle, mutta ymmärsin/ymmärrän kyllä että Hosselin pointti oli aiheellinen. Lähinnä kai ideana on ollut peittää varustuksen jokseenkin ei kehuttava tila kansalaisilta, etenkin 90-luvulle asti tämä on varmaan ollut ihan tarpeellistakin jopa sen jälkeen. Tai en minä muuta syytä keksi, miksi tietoa voidaan kyllä antaa vieraille valtioille mutta ei kansalaisille.

Minä mätänen kotona hoitovapaalla. Haista huilu.
 
Jos kokoonpanoista ei saanut puhua silloin, kun nuo mm. Veli Hösselin usein mainoastamat asiakirjat olivat salaisia, niin miten on nyt, kun ne ovat julkisia? Sittemminhän on tapahtunut sellainen keikaus, jossa haluan uskoa itsekin olleeni vauhtia antamassa, että Pv on alkanut julkistaa tärkeimmät sodanajan kokoonpanoon kuuluvat joukot ja niille varatun kaluston nettisivuillaan. Aiheuttaako tämä herrojen mielestä liukumaa avoimuuden vai salassapidon suuntaan?

Minulla ei ainakaan ole mitään pakottavaa tarvetta märehtiä sotasalaisuuksia, tai edes julkisuuksia, julki. En vain näe tarvetta ainakaan niiden julkisten asioiden salaamiselle, joita itse olen kommentoinut. Mutta jos niin halutaan, niin voihan noista olla puhumattakin, ei varmaan ole kenellekään mikään maailmanlopun asia...

Niin tai näin, ensi maanantaina alkaa loppuvuoden kestävä vuorotteluvapaa, jonka aion viettää ensin Välimerellä pörräillen ja sen jälkeen Pohjois-Sambiassa Kasamassa avustushommissa. Voipi olla, etten eksy tänne märehtimään yhtään mitään :D

Njääh. Pohjois--Sambiassa on ärhäkkää malariaa. Hyvää loppuvuotta, koeta silti joskus lähettää vaikka kuvapostia foorumille. Marraskuun räntäsateiden keskelle on ihana saada kuvia afrikkalaiselta tupakkapellolta.
 
Hande on kumminkin menossa komentamaan lapsiorjia Philip Morrisin kansainvälisen tupakkakonsernin piikkiin. :D
 
Njääh. Pohjois--Sambiassa on ärhäkkää malariaa. Hyvää loppuvuotta, koeta silti joskus lähettää vaikka kuvapostia foorumille. Marraskuun räntäsateiden keskelle on ihana saada kuvia afrikkalaiselta tupakkapellolta.

Joo, siellä on varmasti monenmoista eksoottista pöpöä tarjolla. Ans kattoo miten äijän käy? Enin osa maaloskuuta tuli tuolla jo lusittua, enkä silloin saanut edes pakkia sekaisin. Mielenkiintoista kokeilla vaihteeksi hiukan matalamman teknologian ja intensiteetin rakentamista. Vielä virkistävämpää on kyllä nettiyhteyksien yms. härpäkkeiden puuttuminen. Hermo lepää, kun ei ole koko ajan joku piipittävä värkki käsissä. Eikös jokaisen miehen velvollisuus ole rakentaa koulu Afrikkaan?

Pitäkäähän lippu korkealla, älkääkä tehkö mitään, mitä minä en tekisi.
 
Ja heti kävi käry...

Se on ihan vakio, että jos postaa tälle foorumille, niin on vähintäin epäilyttävä, jos ei jo monien mielestä rikollinenkin persoona. :D
 
Pidä lippu korkealla! :)
 
Täytyypä kehua tätä foorumialustaa siitä, että se tallentaa kirjoitettavaa viestiä tai aihetta jo kesken kirjoittamisen. Hyödyllinen ominaisuus, jos on kirjoitellut jo pidemmänkin jutun ja sitten tuleekin jotain ongelmia.
 
Täytyypä kehua tätä foorumialustaa siitä, että se tallentaa kirjoitettavaa viestiä tai aihetta jo kesken kirjoittamisen. Hyödyllinen ominaisuus, jos on kirjoitellut jo pidemmänkin jutun ja sitten tuleekin jotain ongelmia.

Totta.

Etenkin kun kirjoittelee monesti ilman skandinäppistä eikä laiskuuttaan viitsi vaihtaa skandeihin, niin joutuu hakemaan ääkköset eri ALT ja numpadinumeroyhdistelmillä. Jus unohtaa NumLockin pois, niin tulokset ovat usein yllättäviä... Siksi tallentava systeemi on pelastanut monta postausta foorumilaisten kärsittäväksi... :D
 
Nonni, totuuden hetki lähestyy. Kelmin aamulennolla Amsterdamiin ja sieltä edelleen päiväntasaajan tuolle puolen. Suomeen tullaan taas, kun on lumi maassa ja kulkuset kilisevät. Hyvää loppuvuotta koko köörille!
Kait siellä nettiyhteydet joskus ainakin pelaa? Turvallista matkaa!
 
Saisiko tänne laajemman skaalan hymiöitä? Etenkin kaipaan sitä kunniaa tekevää. Jos Tomppa edes lainaisit tämän linkin hymiöt käyttöömme?
 
Saisiko tänne laajemman skaalan hymiöitä? Etenkin kaipaan sitä kunniaa tekevää. Jos Tomppa edes lainaisit tämän linkin hymiöt käyttöömme?

patriotic.gif
????????????????
 
Onko se joku kannanotto että aina kun kirjoittaa "NATO:oon" niin sinne tulee tuo kauhistunut naama väliin?

:D
 
Vaikka moni NATO:n kuullessaan naaman tuohon suuntaan vääntääkin, kyseessä ei ole kannanotto tai muu salaliitto. :o merkki kääntyi automaattisesti naamaksi, tuon hymiön merkki on nyt muutettu muotoon:

Code:
:o:
 
Back
Top