Palaute

Ottovillestä en edelleenkään osaa sanoa onko hän helposti loukkaantuva neiti vaiko trollaa.

Luin tuossa yhtä vanhaa ketjua kun etsi yhtä viestiä.
Pisti vain silmään että tämä kaveri on nimitellyt neidiksi jne jatkuvasti eri ketjuissa.
Jo useamman vuoden ajan ja sama linja näyttää edelleen jatkuvan.

Eri henkilö niin eri säänöt.:facepalm:
 
Itse ansaitset käyttäytymisellä, ei kukaan muu täällä ole noin lapsellinen ja pikkumainen ja valittele pikkuasioista.
 
Itse ansaitset käyttäytymisellä, ei kukaan muu täällä ole noin lapsellinen ja pikkumainen ja valittele pikkuasioista.
Olisiko kyse ennemmin siitä, että kun kokee tulleensa väärin kohdelluksi, sitä on todella vaikea unohtaa. Toisille enemmän tai toisille vähemmän vaikeaa. Itseasiassa minä ilmoittaudun kyllä siihen joukkoon, joka ei unohda ikinä niitä tilanteita joissa koen joutuneeni väärin kohdelluksi, mutta olen tämmöinen tavallinen suomalainen joka vain vihaa hiljaa ja syvällä :mad: ja siirryn eteenpäin, koska energiaa kuluisi liian paljon niiden kanssa ...

@Ottoville on minusta ehdottomasti eräs koko foorumin mielenkiintoisimmista jäsenistä; aivan uskomattoman hienojen kuvien lisäksi syvällistä asiaanperehtyneisyyttä ja todella toivoisin että hän ottaisi sen riskin, että ryhtyisi rohkeasti esittämään myös niitä ajatuksia, näkemyksiä ja asiatietoja joihin viittaa tässä kritiikissään. Sitä tänne kovasti kaipaisin lisää.
 
Olisiko kyse ennemmin siitä, että kun kokee tulleensa väärin kohdelluksi, sitä on todella vaikea unohtaa. Toisille enemmän tai toisille vähemmän vaikeaa. Itseasiassa minä ilmoittaudun kyllä siihen joukkoon, joka ei unohda ikinä niitä tilanteita joissa koen joutuneeni väärin kohdelluksi, mutta olen tämmöinen tavallinen suomalainen joka vain vihaa hiljaa ja syvällä :mad: ja siirryn eteenpäin, koska energiaa kuluisi liian paljon niiden kanssa ...

@Ottoville on minusta ehdottomasti eräs koko foorumin mielenkiintoisimmista jäsenistä; aivan uskomattoman hienojen kuvien lisäksi syvällistä asiaanperehtyneisyyttä ja todella toivoisin että hän ottaisi sen riskin, että ryhtyisi rohkeasti esittämään myös niitä ajatuksia, näkemyksiä ja asiatietoja joihin viittaa tässä kritiikissään. Sitä tänne kovasti kaipaisin lisää.
Monessa kohdin juuri näin, mutta jos joku erehtyy olemaan eri mieltä niin OV kertoo heti poistuneensa viestit kun kerran ei hyväksytä.

Ehkä kannattaisi puolustaa mielipidettään, tai sitten kunnioittaa toisten oikeutta olla eri mieltä.
 
Itse ansaitset käyttäytymisellä, ei kukaan muu täällä ole noin lapsellinen ja pikkumainen ja valittele pikkuasioista.

Minulle on aivan sama miten, joku nimittelee ja kuinka paljon.
Muistelen vain että ylläpito on ohjeistanut ettei tällainen nimittely, kuulu foorumin henkeen.
Huomasin vain sitä ettei se koske kaikkia täällä.
 
Huomasin, että meitä vannoutuneita virtuaali-tetsaajia on nyt täydet 3000 rekisteröityneenä litteranjakoa varten! Erinomaista, saamme tätä menoa ehkä jopa tutun, toimivan ja tehokkaan - sen ainoan - Prikaati-90 -organisaation polkaistua täyteen käyntiin, ennen kuin meikäläisen maastorenkaista lopullisesti ilmat lasketaan...

Jatkakaa!
 
Tällaista on ruvennut pukkaamaan. Johtuuko uudesta foorumisoftasta vai mistä?

28719
 
Minulla on tuo sama Firefoxin versio, enkä ole kertaakaan MP.netissä saanut tuota ilmoitusta. Eräällä toisella saitilla kylläkin jo pari kertaa.
Jokin taustascripti tai koodinpätkä jumittaa tms...
 
Spämmiketjuja vyöryy sota ja konflikti palstalle. Otsikot on sen näköisiä että en halua ottaa riskiä ja avata niitä, joten en pääse myöskään raportoimaan ketjuja itsessään.
 
Valtasiko kiinalainen seurantabotti sivuston lankoja? Screenshot_2019-04-03-08-16-31.png
 
En tiedä onko tämä asetuksista tai selaimesta tms. kiinni, mutta olen huomannut pitkissä viestiketjuissa että foorumi unohtaa joskus sen viimeisen luetun viestin ja hyppää suoraan ensimmäiselle sivulle. Samaa en ole huomannut muissa Xenforoa käyttävissä foorumeissa. Onkohan tähän jotain korjausta?
 
Useamman vuoden tällä foorumilla aikaa viettänyt ilman kirjautumista tai osallistumista. Suuret kiitokset ylläpitäjille sekä erityisesti kaikille kirjoittajille. Turvallisuuspolitiikkaa jokusen vuosikymmenen seuranneena, pelkkä foorumin seuranta on ollut antoisaa, osin jopa omia asemointeja muuttavaa. Edellämainitusta syvä kumarrus.

T:J.E.T.
 
En tiedä onko tämä asetuksista tai selaimesta tms. kiinni, mutta olen huomannut pitkissä viestiketjuissa että foorumi unohtaa joskus sen viimeisen luetun viestin ja hyppää suoraan ensimmäiselle sivulle. Samaa en ole huomannut muissa Xenforoa käyttävissä foorumeissa. Onkohan tähän jotain korjausta?

Itselläni tämä esiintyy vain joillain alueilla, toisilla toimii hyvin. Nyt kun oikein testaamalla testasin, en saanut ongelmaa esiintymään... Täytyy jatkaa havainnointia.
 
En tiedä onko tämä asetuksista tai selaimesta tms. kiinni, mutta olen huomannut pitkissä viestiketjuissa että foorumi unohtaa joskus sen viimeisen luetun viestin ja hyppää suoraan ensimmäiselle sivulle.

Riippuu millä tavalla klikkaat. Softa muistaa suoraan sen viimeisen sivun, mutta on myös mahdollista että väärin kliikaamalla sä avaat sen ensimmäisen sivun etkä niitä viimeisiä. Jos et kirjaudu sisälle ollenkaan niin se avaa aina sen ensimmäisen sivun.
 
Back
Top