Palaute

Yleensä ihminen loukkaantuu kun hänestä sanoo totuuden.
:D:D:D
Koira & kalikka.

Taisit ottaa itseesi aika pahasti siitä panssarikeskustelusta ? Jaksat vieläkin vääntää ja julistaa itseäsi voittajaksi.
Sinulle uutisia: et pärjännyt kovin hyvin kyseisen keskustelun asiaosuudessa, huuto-osuuden yhden henkilön kisan toki voitit. MInähän vain kerroin faktat, ja kerroin myös että luvut perustuvat Pekka Toverin artikkeliin Panssarilehdessä. Sinun tuottamaasi sisältöä oli kehittelemäsi teoria jostain Venäjään kohdistuvasta numerotiedosta jonka olit itseksi ilmeisesti sittemmin havainnut soopaksi. Siirsit tämän näppärästi minun kertomakseni - jota voinee pitää aika pahatapaisena temppuna. Ylipäänsä et oikein näyttänyt ymmärtävän argumentteja ja koskapa sinulla on käsitys että olen väärentänyt lähteitä sekä irroittanut niitä asiayteydestään; ehkäpä sinun kannattaisi harjoitella lisää sisälukua ja parantaa kielitaitoa jotta ymmärtäisit mitä vaikkapa Mark Galeotti kirjoittaa.

Mutta annetaanpa tämän olla tässä. En enempää kuluta aikaani tähän.

PS. Ole ystävällinen ja siivoa tuota ulosantiasi.
 
:D:D:D
Koira & kalikka.

Taisit ottaa itseesi aika pahasti siitä panssarikeskustelusta ? Jaksat vieläkin vääntää ja julistaa itseäsi voittajaksi.
Sinulle uutisia: et pärjännyt kovin hyvin kyseisen keskustelun asiaosuudessa, huuto-osuuden yhden henkilön kisan toki voitit. MInähän vain kerroin faktat, ja kerroin myös että luvut perustuvat Pekka Toverin artikkeliin Panssarilehdessä. Sinun tuottamaasi sisältöä oli kehittelemäsi teoria jostain Venäjään kohdistuvasta numerotiedosta jonka olit itseksi ilmeisesti sittemmin havainnut soopaksi. Siirsit tämän näppärästi minun kertomakseni - jota voinee pitää aika pahatapaisena temppuna. Ylipäänsä et oikein näyttänyt ymmärtävän argumentteja ja koskapa sinulla on käsitys että olen väärentänyt lähteitä sekä irroittanut niitä asiayteydestään; ehkäpä sinun kannattaisi harjoitella lisää sisälukua ja parantaa kielitaitoa jotta ymmärtäisit mitä vaikkapa Mark Galeotti kirjoittaa.

Mutta annetaanpa tämän olla tässä. En enempää kuluta aikaani tähän.

PS. Ole ystävällinen ja siivoa tuota ulosantiasi.

Taitaa olla niin, että ongelma on lähinnä sinun korviesi välissä. No johon tuo panssarikeskustelu paljasti aika paljon kaltaisestasi ideologisesta soturista ja siitä kuinka lähteitä vääristellään. Jutun tolkuttomuudesta kertoo, että ryhdyit syyttelemään maailmanlaajuisesti tunnettua Venäjän turvallisuusasioihin erikoistunutta tutkijaa siitä, että hän sekoittaa panssarivaunut muihin ajoneuvoihin. Oma lähteesi sitten olivat yksi taulukko kiltalehdestä (tutkimuksen huippukärki epäilemättä tai ainakin maailmankuvan vankkumaton pylväs) ja sitten jotain asiayhteydestään irroitettuja juttuja. Eli edelleenkään se, että lainaat muutaman rivin kohdasta joka käsittelee armeijan henkilöstöä ei ole mikään todiste varastoidun kaluston määrästä - itse asiassa se on juurikin sitä lähteiden väärinkäyttöä.

Toki kyllähän historiasta tunnetaan todella suuria sotaherroja ja jopa kaikkein aikojen suurin joka halusi lähettää tiedustelusta vastanneen upseerin mielisairaalaan kun tiedustelutiedot eivät sopineet maailmankuvaan.

Jokainen voi halutessaan käydä lukemassa junaporojetsiin lapsellisen ja epärehellisen vuodatuksen vaikka tästä linkistä. Kuten sanottu lähteiden irroittaminen asiayhteydestään ja kaikenlainen vääristely näyttävät kuuluvan arsenaaliisi.


Et ole pahemmin viime aikoina kirjoitellut foorumille ja sehän on vain hyvä. Jos nyt ihan oikeasti kuvittelet, että voit jotenkin tehdä paluun jollain keskiluokkaisella pahastumisleikillä, niin sehän kertoo vain sinun ymmärryksesi puutteesta. Toki samaan loukkaantumisleikkiin ja juristeriaan se edellinenkin keskustelu päättyi.

Jokainen voi toki päätellä sen T-62 vaunujen siirron jälkeen, että onko niitä vaunuja siellä varikoilla mobilisoitavissa. Toki jo alkuperäisessä keskustelussa oli esillä se alkuperäinen uutisankka joka lännessä otettiin hurraten vastaan ja joka on näköjään muodostunut eräille ihmiseksi koko totuudeksi Venäjän panssariaselajista.

Toki sotatieteellisen kirjoittamisen ja keskustelun taso Suomessa on hälyttvän matala. Ei tarvitse kuin avata jokin Sotilasaikausilehti, niin taudinkuva oireineen on esillä.
 
Viimeksi muokattu:
yksi taulukko kiltalehdestä (tutkimuksen huippukärki epäilemättä tai ainakin maailmankuvan vankkumaton pylväs)

En ota kantaa herrojen väliseen -mielestäni turhaan- skismaan. Mutta näitä taulukoita kiltalehdissä kyllä riittää.

Vanhastaan muistan, että aina kun vaunujen telaketjut kolisevat, niin mielet kiihtyvät hirmuisiksi. :)
 
Tästä tulee sellainen fiilis, että koet tulleesi kohdelluksi väärin ja olet sydämmistynyt tästä.
Ottamatta kantaa siihen oletko oikeassa, tai et (ei ole minun asiani), kannattaisi ehkä unohtaa menneet ja aloittaa ns. alusta. ilman katkeruutta.
Mutta tämä on sinun valintasi, mutta jos valitset katkeruuden tuosta, et ehkä löydä "onnea" tältä foorumilta.
Niin mutta kun asiassa on kaksi osapuolta.
Siinä ei yksin ”minun unohtaminen ”, paina mitään.


Onnea en ole etsimässä, mutta harmittaa se että joudun laitamaan viestini ”väärään paikkaan”.
Sillä joku saataisi haluta lukea, mutta ei löydä sitä.
Tämän olisi voinut laitta vaikka ”Kenttälääkintä videoita ja kuvia” ketjuun (samalla työllä).

Taistele vai lamaannu – kuka pystyy toimimaan järkevästi hengenvaarassa?
Onnettomuuksissa kuolee ihmisiä, joiden ei tarvitsisi kuolla. Koulutettu taistelijakin voi mennä toimintakyvyttömäksi. Toisaalta katastrofeissa sukeutuu yllättäviä sankareita.



Mutta on vain artikkeli ei siis kuvia tai videoita, joten "Mitä jos?)"
 
Niin mutta kun asiassa on kaksi osapuolta.
Siinä ei yksin ”minun unohtaminen ”, paina mitään.


Onnea en ole etsimässä, mutta harmittaa se että joudun laitamaan viestini ”väärään paikkaan”.
Sillä joku saataisi haluta lukea, mutta ei löydä sitä.
Tämän olisi voinut laitta vaikka ”Kenttälääkintä videoita ja kuvia” ketjuun (samalla työllä).

Taistele vai lamaannu – kuka pystyy toimimaan järkevästi hengenvaarassa?
Onnettomuuksissa kuolee ihmisiä, joiden ei tarvitsisi kuolla. Koulutettu taistelijakin voi mennä toimintakyvyttömäksi. Toisaalta katastrofeissa sukeutuu yllättäviä sankareita.



Mutta on vain artikkeli ei siis kuvia tai videoita, joten "Mitä jos?)"

No tämä harmittaakin muokin. Sulta tulee monesti loistavia kuvia ja videoita ja on vaikea keksiä miksi joku alkaisi niistä nillittämään. Älä välitä muiden kun , moderaattoreiden kritiikistä. Sehän on niin, että kun tekee, aina joku pahoittaa mielensä, mutta yleensä se on vain merkki siitä, että on saanut mielenkiintoa aikaan. Älä laita niitä "väärään" paikkaan, rohkeasti sinne minne kuuluvat.

Jos minä, tai joku muu pahoittaa mielensä, nosta reilusti päätä ja totea, "jes herätti keskustelua tuokin".
 
Älä välitä muiden kun , moderaattoreiden kritiikistä. Sehän on niin, että kun tekee, aina joku pahoittaa mielensä, mutta yleensä se on vain merkki siitä, että on saanut mielenkiintoa aikaan.

Niin tuohan on helppoa, jos jotain jää epäselväksi niin ainahan voi kysyä.
Mutta voiko?:unsure::unsure::unsure:

( Täällä kiellettiin ärsyttämättä ( lehden pilakuva) F-35 kannattajia kun Kanada ei niitä ostanutkaan.
Kysyin, onko totta ettei asiata saa kirjoittaa mitään negatiivista.
Vastaus oli että kyseinen vietti on vain kavereiden välistä ”huulen heittoa”.
Selityshän sekin oli vaikka vähän ontui (kuva kuitenkin siirrettiin pois ketjutta).
Mutta asia kuitenkin selvisi ja palkitona +1 piste:solthum:)

"joku pahoittaa mielensä"
Kyse onkin siitä kuka tämä ”joku” on.
Olen ymmärtänyt että täällä kuunnellaan/kuunneltiin erittäin herkällä korvalla tiettyjä henkilöitä tai ”aatesuunnan edustajia” (nämä asiat yhdistyvät yleensä).
 
Selvennetäänpä vielä, mistä kyse.

Ottoville laittoi pilakuvan F-35 peruuntumisesta F-35-ketjuun.

Siirsin sen pois, koska vaikutti että sen ainoa tarkoitus oli provosoida. Mitään muuta viestiä ei tainnut olla.

Ole hyvä Ottoville. En ole enää mode. Puolestani saat nyt vapaasti spämmätä F-35-ketjun täyteen F-35-pilakuvia.

Happy?
 
Ihan sama juttu oli sen kuollutta ihmistä syövän koiranpennun kanssa. Valitettavasti moni oli ehtinyt sen katsomaan ja raportoimaan ennen kuin ehdin poistamaan sen.

Ottoville hakee huomiota erikoisilla tavoilla.

Se mielessä kannattaa ehkä myös suhtautua näihin valituksiin.
 
Ottoville hakee huomiota erikoisilla tavoilla.
Samaa mieltä.

@Ottoville sun kuvat eri ketjuissa on aivan ehdotonta huippua. En tiedä mitä hakukonetta käytät vai oletko itse kone, mutta uskomatonta kamaa.

Silloin kun esität mielipiteitäsi asioista, niin usein niistä on helppo tykätä.

Mutta kun aloitat uikuttamisen, niin :rolleyes:
 
Se mielessä kannattaa ehkä myös suhtautua näihin valituksiin.
Omituista toimintaa aikuiselta mieheltä, jaksaa vuosikaupalla uhriutua jonkun kuvan poistamisesta. Koita nyt vaan ottoville päästä tämän sinua kohtaan tehdyn suuren vääryyden yli. Postaa vaikka se pilakuva ketjuun uudemman kerran jos vaikka helpottaisi.
 
Kuinka paljon tulisi bannia, jos väittäisin "sotilaalliseen" Lemmenjokityyliin, että puolet tänne kirjoittavista on itse asiassa yksiä homorunkkareita, nahkapäitä ja vaikka mitä vielä?

Tässä en nyt ota kantaa siihen, mihin puoliskoon sitä itse kuuluu. :cool:

Oli oikeaa asiaakin. Otan parin viikon vapaaehtoiset lomat. Ei liity foorumiin vaan muuhun elämään. Elämää tosiaan on foorumin ulkopuolella. Kumma juttu.
 
En tiedä mitä hakukonetta käytät vai oletko itse kone, mutta uskomatonta kamaa.

Homma menee näin jos joku asia kiinnostaa niin katsele sitä vähän Gooklella.
Jos näkyy jotain mikä saattaa kiinnostaa muitakin, niin miksi sitä ei sitten saisi jakaa?


Kummaa on miten jotkut viitsivät käyttää energiaa toisten viestien puuteiden etsimiseen.
Sillä kenttähän on vapaa ja he voisivat näyttää miten sen voi tehdä paremmin.
Mutta yleensä kynnet eivät riitä suun soittoa pitemmälle.
 
Homma menee näin jos joku asia kiinnostaa niin katsele sitä vähän Gooklella.
Jos näkyy jotain mikä saattaa kiinnostaa muitakin, niin miksi sitä ei sitten saisi jakaa?


Kummaa on miten jotkut viitsivät käyttää energiaa toisten viestien puuteiden etsimiseen.
Sillä kenttähän on vapaa ja he voisivat näyttää miten sen voi tehdä paremmin.
Mutta yleensä kynnet eivät riitä suun soittoa pitemmälle.

Juuri näin, sinä tiedät sen ja suurin osa tämän foorumin kirjoittajista tietää sen, miksi siis välittää nillityksestä?
 
Valitettavasti moni oli ehtinyt sen katsomaan ja raportoimaan ennen kuin ehdin poistamaan sen.

Minä itse poistin se.
Sinä et kerinyt kun oli niin kiire bannin antamisen kanssa. (y)

Minulle kerrottiin että ettei sellaista saa laitta ja kaksi henkilöä on jo raportoinut siitä.
Sen jälkeen poistin sen heti ja sitten vasta sinä annoit pisteitä.
( kuvassa ei ollut ruumista vaan pelkkä jalka joka näkyi raunioitta josta koira otti ”aamiaista” )




Ottoville laittoi pilakuvan F-35 peruuntumisesta F-35-ketjuun.

Minä en laittanut mitään kuvaa vaan sinä siirsit sen pois ”Sekalaista mussuttelua” ketjuun.

Aloin kyselemään että mitä muuta sinne ei saa laitta koska ajankotainen pilakuva aiheuttaa ylläpidon puutumisen.
Ja kommentin ettei "F-35 kannattajia saa suututtaa".
(huomaavaa on että ylläpitäjä kieltää tietynlaiset kommentit/näkökulman keskusteluss)
Josta vedit ”herneen nenään” pisteen kera, vaikka tehtäväsi olisi nimenomaan selvittää asia.
Aivan virkasi puoletta.



Ps
Eipä näy olevan minulta yhtään viestiä ”F 35 JSF Fighter” tuolla ketjussa jota olen MR:n mukaan sotkenut.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top