Palaute

Eipä moista ole tarvinnut raportoida :D

 
Tietysti, vapaus on vain illuusio jonka rajat tulevat hyvin nopeasti vastaan, ei yksinomaan täällä, vaan myös elävässä elämässä.

Olisi vain kiva jos raja olisi kaikille samassa paikassa.
Eli minun on parempi pysyä vain ”Iltavapaat” ketjussa. :censored:



@Ottoville

Ole hyvä, saat jatkaa tästä.



Kuten yllä, minä sain ”bannit” tästä kuvasta. :solthum: :solthum: :solthum: :solthum:
Ja muistini mukaan ylläpidon poistamien, kuvien/tekstien uudelleen lataaminen on ankarasti kielletty.

Mutta joidenkin kohdalla rajat ovat aivan eri paikassa.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi vain kiva jos raja olisi kaikille samassa paikassa.
Eli minun on parempi pysyä vain ”Iltavapaat” ketjussa. :censored:





Kuten yllä, minä sain ”bannit” tästä kuvasta. :solthum: :solthum: :solthum: :solthum:
Ja muistini mukaan ylläpidon poistamien, kuvien/tekstien uudelleen lataaminen on ankarasti kielletty.

Mutta joidenkin kohdalla rajat ovat aivan eri paikassa.
Ei se ole, ikinä. Aina on pientä eroa, johtuu siitä, että päätöksen tekevät ihmiset.
Nyt vain tästä vääryydestä pitäisi päästä yli, jättää se taakse ja jatkaa elämää.
 
Aina on pientä eroa

On se tosiaan pieni ero. :mad:

Toiselle ei edes huomauteta ja toiselle annetaan piste (samasta kuvasta).
( tuon kyllä selittää että MR on itse koko homman kokki)


Aika monen kohdalla asiat menevät nykyään putkeen.
Kun sattuu ”pieni virhe” niin katse käännetään kohteliaasti toisaalle.
Jos homma lähtee sitten ”lapasesta” yhdellä tai useammalla siitä huomautetaan (selvästi ja asiallisesti).
Sitten vasta avataan ”pistetili” jos puhe ei auta.
Tämä puuttumiskynnys tietenkin vaihtelee ja saakin vaihdella asioiden mukaan.


Mutta ei henkilöiden mukaan.:mad:
( Tämä toimita malli saattaa olla ”mennen talven lumia”. Mutta ei kyllä ole halua/varaa kokeilla, kepillä jäätä)
 
On se tosiaan pieni ero. :mad:

Toiselle ei edes huomauteta ja toiselle annetaan piste (samasta kuvasta).
( tuon kyllä selittää että MR on itse koko homman kokki)


Aika monen kohdalla asiat menevät nykyään putkeen.
Kun sattuu ”pieni virhe” niin katse käännetään kohteliaasti toisaalle.
Jos homma lähtee sitten ”lapasesta” yhdellä tai useammalla siitä huomautetaan (selvästi ja asiallisesti).
Sitten vasta avataan ”pistetili” jos puhe ei auta.
Tämä puuttumiskynnys tietenkin vaihtelee ja saakin vaihdella asioiden mukaan.


Mutta ei henkilöiden mukaan.:mad:
( Tämä toimita malli saattaa olla ”mennen talven lumia”. Mutta ei kyllä ole halua/varaa kokeilla, kepillä jäätä)

Tällaista sivusto moderoivat ihmiset ja ihmiset eivät ole täydellisiä, kukaan. Siksi heille tapahtuu virheitä ja he esim. kohtelevat ihmisiä väärin. Väitätkö, ettet itse ole koskaan tehnyt virhettä?
Tätä on turha vatvoa pidemälle, jos et halua ymmärtää, että kaikki muut jatkavat eläänsä eteenpäin, eikä sinun kiukuttelusi vaikuta tapahtuneeseen, vahinko on sinun. Ainoat vaikutukset ovat, että sinulla on pahamieli ja vatvot asiaa ja muille on tarjolla korkeintaan myötähäpeää/naurua.

Unohda koko asia ja jatka elämääsi onnellisena.
 
Korjataanpa pari asiaa vielä. Kun täällä kerrotaan ihan höpöjä.

Ottoville ei edes laittanut sitä kuvaa ketjuun.

Ottoville ei saanut asiasta bannia.

Kuvan laittoi Mikoyan.

Hänkään ei saanut bannia.
 
Foorumille kannattaisi melkein perustaa kaksi ilmastonmuutosketjua, niin asioista voisi keskustella vähän järkevämmin.

1. Skeptisyys / denialismi / oma napa -ketju
2. Ilmastonmuutos globaalina ilmiönä ja sen ratkaisuhakuista akateemista pohdiskelua -ketju.

Tuo pätkä tuossa olisi esim. hyvää avausta ketjuun 2.

Jos se jaettaisiin yllä mainitulla tavalla niin ei kauan menisi, että topiikki nro 2 olisi samannäköinen kun ensimmäinenkin. Tai sitten 3/4 foorumista on saanut kenkää joksikin aikaa tai vastaavasti ainakin yhdellä moderaattorilla olisi kokopäivätyö siivota tai järjestää niitä ketjuun nro 1.
 
Eiköhän ottoville tuon ammoisen asian voisi jo unohtaa, painaa sen ajan virtaan ja antaa upota kuin lumpeenlehden akanvirrassa....


Vai että voi " painaa sen ajan virtaan ja antaa upota kuin lumpeenlehden akanvirrassa" , 3 vuotta yhden virheen jälkeen olen jollakin ylläpidon listalla.
:mad:

(14.06.2018 )

No jäsen Ingsoc sai rapsun hervottomasta kielenkäytöstä. Ja annoin siitä kehotuksen siistiä tuotantoa. Puoli päivää myöhemmin postasi lapsen irtopään ja se riitti.

miikkaj ja Ottoville ovat myös -kehotettujen listalla- ja jos aikovat jatkaa tässä veljellisessä auvossa ilman taukoja, on parasta ottaa kehotuksesta vaari.


Mikä tämä lista oikein on?




Ps. Kun etsin Baigalin viestiä mitä ******* saa kirjoittaa/julkaista, törmäsin tuohon viestiin.

Tietääkseni voiko jutun julkaista

Vihan verkostot
”Sääli ettei ******** tappanut sua, muuten hän teki mahtavaa duunia”, luki Utøyan terrori-iskusta selvinneen nuoren saamassa viestissä. Äärioikeistolaisen väkivallan lietsonta internetissä ei vähentynyt Breivikin tekojen jälkeen – se on vain raaistunut vuosi vuodelta.
Tilaajille
 
Mikä tämä lista oikein on?

Ei sukua Shindlerin listalle sentään. :) Ei moderaattoreilla ole mitään -listoja-. Jossain kohtaa mode panee merkille keulinnan, johon usein liittyy tahallista väärinymmärtämistä ja provosoivaa uhriutumista. Silloin paljastuu usein raadollinen moteraattori, joka ikäänkuin on tuupannut bannikanuunan varmistimen tuliasentoon. Ja helposti napsahtaa. Ymmärrän, että olet kokenut olleesi -mustalla listalla- tms. mutta olet siinä kyllä väärässä. Ei ole mitään mustia, punaisia eikä edes sateenkaarenvärisiä listoja.
 
Ei sukua Shindlerin listalle sentään. :) Ei moderaattoreilla ole mitään -listoja-. Jossain kohtaa mode panee merkille keulinnan, johon usein liittyy tahallista väärinymmärtämistä ja provosoivaa uhriutumista. Silloin paljastuu usein raadollinen moteraattori, joka ikäänkuin on tuupannut bannikanuunan varmistimen tuliasentoon. Ja helposti napsahtaa. Ymmärrän, että olet kokenut olleesi -mustalla listalla- tms. mutta olet siinä kyllä väärässä. Ei ole mitään mustia, punaisia eikä edes sateenkaarenvärisiä listoja.
( itse kuitenkin puhut listasta )


Uskoo kuka haluaa.(n)



Mutta koska kolmen vuoden jälkeen vielä, yhden videon takia.
Muistetaan mainita ”moden taholta” että olen ”mustalla listalla”.
Kuitenkin olet moneen otteeseen kerrottu että ”menneet ovat menneitä” ja ne on unohdettu.
Monta muutakin on saanut ”banit”, samasta syystä tuon tapahtuman jälkeen.
Silti löytyy vain kaksi syntipukkia tässä asiassa.

Eikö kannattaisi kilauttaa kaverille että päästää sarjan kerran, varmistin on ollut jo vuosia pois?:uzi::uzi::uzi:



Ps, Sääli pidin Baikalia miehenä joka sanaan voi luotaa mutta onkin


220px-Portrait_Brutus_Massimo.jpg


Tällä että ”virallinen taho” leimaa jonkun rikolliseksi on myös muita seurauksia.

Nuo ”moden pikku apulaiset” alkavat huudella selän takaa aivan kuin koulu kiusaajat.
 
Viimeksi muokattu:
Mutta koska kolmen vuoden jälkeen vielä, yhden videon takia.
Muistetaan mainita ”moden taholta” että olen ”mustalla listalla”.
Kuitenkin olet moneen otteeseen kerrottu että ”menneet ovat menneitä” ja ne on unohdettu.
Monta muutakin on saanut ”banit”, samasta syystä tuon tapahtuman jälkeen.
Silti löytyy vain kaksi syntipukkia tässä asiassa.

Eikö kannattaisi kilauttaa kaverille että päästää sarjan kerran, varmistin on ollut jo vuosia pois?

En minä pysty jatkamaan tätä säiettä. Ensinnä en oikein pääse nyt jyvälle siitä, minkä vääryyden olet kokenut ja toiseksi, en ole enää moteraattori.
 
Yritän ymmärtää tätä kuviota. Tämä on ihan mestarikamaa.

1) Ottoville kertoo saaneensa bannia laitettuaan jonkin jutun.
2) Ottoville ei laittanut juttua vaan Mikoyan.
3) Ottoville ei saanut bannia jutusta, jota hän ei laittanut.
4) Mikoyan ei saanut bannia jutusta, jonka hän laittoi.

Tästä siis seuraa kysymyksiä:

a) Onko Ottoville Mikoyan?
b) Onko Ottoville Ottoville?
c) Onko Baikal Brutus?
d) Olenko minä olemassa?

Jatkoa seuraa Kuplan seuraavassa jaksossa.
 
Yritän ymmärtää tätä kuviota. Tämä on ihan mestarikamaa.

1) Ottoville kertoo saaneensa bannia laitettuaan jonkin jutun.
2) Ottoville ei laittanut juttua vaan Mikoyan.
3) Ottoville ei saanut bannia jutusta, jota hän ei laittanut.
4) Mikoyan ei saanut bannia jutusta, jonka hän laittoi.

Tästä siis seuraa kysymyksiä:

a) Onko Ottoville Mikoyan?
b) Onko Ottoville Ottoville?
c) Onko Baikal Brutus?
d) Olenko minä olemassa?

Jatkoa seuraa Kuplan seuraavassa jaksossa.
Vai onko Otto maailman suurin trolli joka kotonaan räkättää paskaista naurua kun vedättää foorumia?
 
Vai onko Otto maailman suurin trolli joka kotonaan räkättää paskaista naurua kun vedättää foorumia?

Voi hän tietysti kotonaankin olla. Minä lopetan nimimerkistä keskustelemisen tähän. Siellä on silti ihminen takana. Annan sitä ennen palautetta.

Koko lanka joutaisi siirtää salaliittoketjuun.
 
@TomTom

Foorumisi on viturallaan. Kirjoittan useamman kappaleen tekstiä ja maalaan sieltä keskeltä lyhyen pätkän, johon haluan liittää hyperlinkin. Hyperlinkki kyllä ilmestyy, mutta se ilmestyy myös sinne, missä en todellakaan sitä kaipaa.

Kuvat ehkä auttavat ymmärtämään, mitä tarkoitan.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

MV??!!
 
@Huhta hyvin toimii täällä (uusin Chrome). Millä selaimella bugi ilmenee?

Ps. Ota hyvä mies tuo oikoluku pois päältä, kamalaa katseltavaa! :sick:
 
@Huhta hyvin toimii täällä (uusin Chrome). Millä selaimella bugi ilmenee?

Ps. Ota hyvä mies tuo oikoluku pois päältä, kamalaa katseltavaa! :sick:

Tor Browser
Extended Support Release
8.5.4 (perustuu Firefox 60.8.0esr:ään) (32-bit)
 
Back
Top