Palaute

Uusimman IOS päivityksen jälkeen en kykene enää linkkaamaan tänne mitään puhelimella. En ymmärrä tekniikasta oikeastaan yhtään mitään joten en edes lähde veikkaamaan syytä.
 
Teillä on vielä helppoa! Minulle on tarjottu jo useampana päivänä jotakin homoeroottista japanilaista sarjakuvaa... vähän eri bannereilla, mutta selkeästi samaa huttua. Mitäs menin googlettelemaan sikäläisiä meritorjuntaohjuksia. :facepalm:

kiitos TOF.jpg
 
Osaako @TomTom kertoa, että kun linkkaan johonkin viestiin foorumilla, niin miksi esikatselu ei osu siihen viestiin? Onko foorumisofta niin tyhmä, että se aloittaa aina sivun ylälaidasta, vaikka linkki johtaisi MP.Netin sisälle, vai onko minulla jokin ongelma?

Esimerkiksi allaolevassa kuvassa linkkasin tähän viestiin, mutta silti esikatselu heittää ihan muuta...

P.S. Lisää Japania.

linki.jpg
 
Osaako @TomTom kertoa, että kun linkkaan johonkin viestiin foorumilla, niin miksi esikatselu ei osu siihen viestiin? Onko foorumisofta niin tyhmä, että se aloittaa aina sivun ylälaidasta, vaikka linkki johtaisi MP.Netin sisälle, vai onko minulla jokin ongelma?

Esimerkiksi allaolevassa kuvassa linkkasin tähän viestiin, mutta silti esikatselu heittää ihan muuta...

P.S. Lisää Japania.

Katso liite: 33238
Jaa-a, en ole ainakaan itse huomannut mitään erikoista. Koita toisella selaimella onko sama setti.
 
@TomTom Olisi toivottavaa, että halpamaisia natsisyytöksiä ja muita idioottimaisia loukkauksia ei foorumilla sallittaisi. Sellaiset eivät edistä asiallista keskustelua, varsinkin mikäli tätä aijemmin on itse pyrkinyt tekemään keskustelusta vähemmin polarisoivaa. Varmasti kritiikkiä voi esittää ilman loukkauksiakin.

En kuitenkaan heitä ensimmäistä kiveä.
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni on tapana pyrkiä tarkastelemaan asioita monelta kantilta ja samalla saatan esittää pointteja joista en välttämättä itse ole samaa mieltä mutta jotka kuitenkin liittyvät aiheeseen. Toisinaan tällaisiin huomioihin tulee vastauksia joiden voisi tulkita olevan henkilöönkäyviä.

On jotenkin erikoinen tilanne saada keskaria esittäessään yleisen havainnon joka ei edes ole minun oma mielipiteeni. Puhumattakaan siitä että aikuisten keskustelussa tulisi pystyä hyväksymään myös oman mielipiteen vastaiset näkemykset, erityisesti jos ne on jotenkin perusteltu.

Jos joku ei pysty keskustelemaan asiallisesti, niin mielestäni tällaisen henkilön ei kuuluisi ylipäätään hengailla keskustelufoorumeilla.
 
Itselläni on tapana pyrkiä tarkastelemaan asioita monelta kantilta ja samalla saatan esittää pointteja joista en välttämättä itse ole samaa mieltä mutta jotka kuitenkin liittyvät aiheeseen. Toisinaan tällaisiin huomioihin tulee vastauksia joiden voisi tulkita olevan henkilöönkäyviä.

Minun tapani on vielä -pahempi-. Saatan ampua täysin alas jonkun teeman tai uskomuksen, se on minun tapani lähestyä joitain asioita. Ja vasta alasammuttua riisuttua teemaa alan lähestyä rakentaen sitä palikka kerrallaan. :)

Minäkin ihmettelen, miksi viestintuojaa ammutaan? Jossain kiistanalaisessa asiassa, jossa esim. viranomainen tai päättäjä toimii lakien mukaan ja sen erehtyy toteamaan, niin voi saada melkoista runtua tämä toteaja.
 
Puhumattakaan siitä että aikuisten keskustelussa tulisi pystyä hyväksymään myös oman mielipiteen vastaiset näkemykset, erityisesti jos ne on jotenkin perusteltu.

Täällä nimenomaan on vaarallista esittää omia mielipiteitä tai näkemyksiä.
Niiden esittäjä leimataan henkilöksi joka ei ” keskustelemaan asiallisesti ”.
Samalla hänestä tehdään vapaata riistaa, jota voi nimitellä miten halutaan.
Tätä valvontaa harjoitta nimenomaan” foorumin parhaimmisto”.
He voivat nimetä sinut vaikka venäläiseksi ”vakoojaksi/trolliksi” koska kuva tai linkki on venäläiselle sivustolle.


He yleensä puhuvat juuri kuten sinä, kauniisti erilaisista mielipiteiden arvotta, näkemyksittä ja perusteluista.
Ja sitten kuin nuo asiat eivät olekaan näkemystesi mukaisia.
”os joku ei pysty keskustelemaan asiallisesti, niin mielestäni tällaisen henkilön ei kuuluisi ylipäätään hengailla keskustelufoorumeilla. YJT

Niin heidät tulee heittää pihalle.
 
Minusta on hienoa, että palstalla on myös Ottovillen tapaisia vasemmistolaista maailmankatsomusta tunnustavia ihmisiä. Se tuo rikkautta keskusteluun, kunhan keskustelu pysyy asiallisena ja kohteliaana. OW:n kuvapankki on vakuuttava.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä nimenomaan on vaarallista esittää omia mielipiteitä tai näkemyksiä.
Niiden esittäjä leimataan henkilöksi joka ei ” keskustelemaan asiallisesti ”.
Samalla hänestä tehdään vapaata riistaa, jota voi nimitellä miten halutaan.
Tätä valvontaa harjoitta nimenomaan” foorumin parhaimmisto”.
He voivat nimetä sinut vaikka venäläiseksi ”vakoojaksi/trolliksi” koska kuva tai linkki on venäläiselle sivustolle.


He yleensä puhuvat juuri kuten sinä, kauniisti erilaisista mielipiteiden arvotta, näkemyksittä ja perusteluista.
Ja sitten kuin nuo asiat eivät olekaan näkemystesi mukaisia.
”os joku ei pysty keskustelemaan asiallisesti, niin mielestäni tällaisen henkilön ei kuuluisi ylipäätään hengailla keskustelufoorumeilla. YJT

Niin heidät tulee heittää pihalle.
No joo, sikäli kun asia on noin myös objektiivisesti tarkasteltuna, niin silloin asiassa on jotain mätää. Keskustelu on keskustelua ja jos kaikki vaan hymistelevät samanmielisinä, niin keskustelua ei välttämättä kovin paljoa synny.

Toisaalta on varmaankin inhimillistä, että jos kokee että joku hyökkää jonkin itselleen tärkeän asian kimppuun, niin ei välttämättä tule niinsanotusti laskettua kymmeneen ennen vastaamista. Ei ihanteellista, mutta inhimillistä.
 
Mielipiteen voi toki ampua kuin lehtokurpan lennosta, parhaimmillaan kaksikin. Kunhan perustelee sen alasampumisen ja esittää omasta mielestään paremman. Lakeja ja säädöksiä on syytä käsitellä eri menetelmillä, niille ei auta muu kuin parempi vaihtoehto vireille. Tokihan niiden tulkintakin enemmistöä miellyttäväksi on sitten luku sinänsä.

Mielipiteiden vaihto on keskustelupalstan elinehto, liiallinen termonaattori ei saa kuitenkaan olla, jotta jäljelle jää muutakin kuin käryä...
 
Minusta on hienoa, että palstalla on myös Ottovillen tapaisia vasemmistolaista maailmankatsomusta tunnustavia ihmisiä. Se tuo rikkautta keskusteluun, kunhan keskustelu pysyy asiallisena ja kohteliaana. OW:n kuvapankki on vakuuttava.


Olen huomannut tämän täällä nimenomaan ”saa juuri ja juuri olla”.
Keskusteluihin osallistumine on kokonaan toinen juttu, varsikin näille alueille.
Taktiikka, historia ja politiikka.Teknologia, varusteet, kalusto ja huolto. Etulinja


Kun korostat ”asialista ja kohteliasta” keskustelua.
Niin se koskee vain niitä, jotka ovat kanssasi eri mieltä.
"Oikeamieliset"/oikeistolaiset keskustelijat voivat estoitta tehdä mitä haluavat ja kenelle haluavat.
 
Oho oho onko jotain tapahtunut?

Yhteensä: 2,801 (käyttäjiä: 60, vieraita: 2,741) ja nousee

Yhteensä: 3,023 (käyttäjiä: 105, vieraita: 2,918)

Yhteensä: 3,055 (käyttäjiä: 103, vieraita: 2,952) Ennätys ??
 
Viimeksi muokattu:
Yleinen keskustelu -lootan alalaatikossa Uutisia ulkomailta on kaksi samannimistä avointa ketjua: Uutisia Iranista ja Uutisia Iranista.



Lieneekö tarkoituksellista tai tarkoituksenmukaista?
 
Linkkien esikatselu on erittäin hyvä ominaisuus. Kunpa vain useampi sivusto tukisi esikatselua.
 
Luen foorumia käytännössä aina painamalla "näytä uudet viestit" -nappulaa. Iltavapaiden ketjut eivät kuitenkaan näy. Onko muilla sama?
 
Luen foorumia käytännössä aina painamalla "näytä uudet viestit" -nappulaa. Iltavapaiden ketjut eivät kuitenkaan näy. Onko muilla sama?
Se on tarkoituksella noin tehty. Muistaakseni joku joskus valitti ettei häntä kiinnosta nähdä Iltavapaiden hömppäjuttuja.
 
Back
Top