Leaderdog
Kaukopartio
Jos viet Nordeaan käteistä, niinvaraudu kyykyttämiseen.
MIELIPIDE
Talletin rahaa käyttötililleni – pankki kutsui minut puhutteluun
Jouduin käyttämään talletusautomaattia, koska paikkakuntamme Nordeassa ei voi enää nostaa tai tallettaa käteistä rahaa.
MIELIPIDE 23.11.2016 2:00 Päivitetty: 23.11.2016 8:34
Helsingin Sanomat
NOIN kolme viikkoa sitten talletin käyttötililleni talletusautomaatilla nelinumeroisen summan, jonka ensimmäinen numero oli 1. Yllätys oli melkoinen, kun nyt kolme viikkoa myöhemmin sain Nordeasta puhelinsoiton, jossa perättiin rahojeni alkuperää. Asian selvittäminen ei suinkaan onnistunut puhelimessa, vaan jouduin varaamaan sitä varten ajan pankin kotipaikkakuntani konttoriin.
Paikkakuntamme Nordeassa ei ole enää mahdollista nostaa tai tallettaa käteistä rahaa. Kun asiakas on kiltisti sopeutunut pankin haluamiin käytäntöihin rahaliikenteessään, lopputulos on tämä. Tällaisessa tapauksessa pankilla kyllä riittää sinulle aikaa, jopa oikein henkilökohtaiseen palveluun.
Jos pankki olisi tarjonnut mielestäni toimenkuvaansa itsestään selvästi kuuluvat palvelut, olisin tietenkin hoitanut talletuksen konttorissa. Tällöin rahojeni niin kovin kiinnostava alkuperä olisi tullut selvitetyksi samalla kertaa.
Nordeassa ei nähtävästi ole enää varaa eikä aikaa normaaliin pankkipalveluun. Sen sijaan aikaa ja resursseja näkyy riittävän asiakkaan nöyryyttämiseen ja turhaan konttorissa juoksuttamiseen.
Jos ajatellaan Nordean osuutta vaikkapa kuuluisissa Panaman papereissa, pankin sisäinen valvonta on pahasti joron jäljillä. Tuskinpa pankkivalvojakaan aivan tätä tarkoitti.
Loukkaantunut asiakas
http://www.hs.fi/mielipide/a1479791300176
T:Nm. myös kyykytetty.
MIELIPIDE
Talletin rahaa käyttötililleni – pankki kutsui minut puhutteluun
Jouduin käyttämään talletusautomaattia, koska paikkakuntamme Nordeassa ei voi enää nostaa tai tallettaa käteistä rahaa.
MIELIPIDE 23.11.2016 2:00 Päivitetty: 23.11.2016 8:34
Helsingin Sanomat
NOIN kolme viikkoa sitten talletin käyttötililleni talletusautomaatilla nelinumeroisen summan, jonka ensimmäinen numero oli 1. Yllätys oli melkoinen, kun nyt kolme viikkoa myöhemmin sain Nordeasta puhelinsoiton, jossa perättiin rahojeni alkuperää. Asian selvittäminen ei suinkaan onnistunut puhelimessa, vaan jouduin varaamaan sitä varten ajan pankin kotipaikkakuntani konttoriin.
Paikkakuntamme Nordeassa ei ole enää mahdollista nostaa tai tallettaa käteistä rahaa. Kun asiakas on kiltisti sopeutunut pankin haluamiin käytäntöihin rahaliikenteessään, lopputulos on tämä. Tällaisessa tapauksessa pankilla kyllä riittää sinulle aikaa, jopa oikein henkilökohtaiseen palveluun.
Jos pankki olisi tarjonnut mielestäni toimenkuvaansa itsestään selvästi kuuluvat palvelut, olisin tietenkin hoitanut talletuksen konttorissa. Tällöin rahojeni niin kovin kiinnostava alkuperä olisi tullut selvitetyksi samalla kertaa.
Nordeassa ei nähtävästi ole enää varaa eikä aikaa normaaliin pankkipalveluun. Sen sijaan aikaa ja resursseja näkyy riittävän asiakkaan nöyryyttämiseen ja turhaan konttorissa juoksuttamiseen.
Jos ajatellaan Nordean osuutta vaikkapa kuuluisissa Panaman papereissa, pankin sisäinen valvonta on pahasti joron jäljillä. Tuskinpa pankkivalvojakaan aivan tätä tarkoitti.
Loukkaantunut asiakas
http://www.hs.fi/mielipide/a1479791300176
T:Nm. myös kyykytetty.