Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kimmo.j kirjoitti:pstsika kirjoitti:Eikös Ratsuväkiprikaatiin kuulunut panssarieskadroona, joka käytti panssariautoja?
veffeade, setämies, kimmo.j ja Ohjus-tiedustelija ym. saavat auttaa linjan vedossa. Saavatko muinaisen panssarieskadroonan miehet muistella tässä ketjussa? Minun puolestani saavat.
Panssarijoukot jatkavat ratsuväen kunniakkaita perinteitä, joten antaa mennä vaan.
noska kirjoitti:setämies kirjoitti:(kaikki panssari-aselajin mustan baretin omaavat ovat tervetulleita nyt ja aina.Tämä koskee myös niitä tervaskantoja jotka eivät ikinä saaneetkaan tätä ranskan lahjaa maailman asevoimille. )
Isoäiteellä on sellanen ihan mustunut pannumyssy kahvipannun päällä. Näyttää ihan parolan baskerilta. Mummo kelpaa joukkoon varmaan helposti? Kykenee istumaan kyydissä penkillä niinkuin muutkin Parolan kasvatit ja pesee vielä vähintään puoilet porukassa kun aletaan laittaa tossua toisen eteen.
baikal kirjoitti:kimmo.j kirjoitti:pstsika kirjoitti:Eikös Ratsuväkiprikaatiin kuulunut panssarieskadroona, joka käytti panssariautoja?
veffeade, setämies, kimmo.j ja Ohjus-tiedustelija ym. saavat auttaa linjan vedossa. Saavatko muinaisen panssarieskadroonan miehet muistella tässä ketjussa? Minun puolestani saavat.
Panssarijoukot jatkavat ratsuväen kunniakkaita perinteitä, joten antaa mennä vaan.
Minkä sotavaltion ratsuväen kunniakkaita perinteitä? Ai kun kerran suomalaiset ratsastivat 1600-luvulla takkuisine kaakkeineen johonkin saksalaiseen kaupunkiin ryöstämään ja vähä väkiste hössimään kaikki tikapuutkin? Vai tarkoitatko A. Ehnroothin ratsukilpailua Lontoossa? Kymenlaakson ratsastavia lentäviä osastoja v. -18? Antakaa anteeksi, olen vähää enemmän oikeasti pasifisti, enkä löydä kunniakkuutta näistäkään sessioista edes piirun vertaa.
setämies kirjoitti:Ilmeisesti myös metsän nopeimpien eläimien koulutus on lopetettu ja kaikki valmistuvat temppelin kautta punttijääkäreiksi eli metsän kovimmiksi eläimiksi, kavereiksi joita toisinaan luokitellaan suoraan kallioperään kuuluviksi.
pstsika kirjoitti:setämies kirjoitti:Ilmeisesti myös metsän nopeimpien eläimien koulutus on lopetettu ja kaikki valmistuvat temppelin kautta punttijääkäreiksi eli metsän kovimmiksi eläimiksi, kavereiksi joita toisinaan luokitellaan suoraan kallioperään kuuluviksi.
On se mennyt ihmeelliseksi pehmoiluksi, kun enää ei kouluteta metsän vaarallisimpia eläimiä. :a-rolleyes:
Vieläköhän ekan aamun herätys tapahtuu Jääkärimarssin soidessa?
pstsika kirjoitti:Pyhä tie. Samalla kentällä olen kanssa valani vannonut.
veffeade kirjoitti:pstsika kirjoitti:Pyhä tie. Samalla kentällä olen kanssa valani vannonut.