MLRS:n mukana tulleet autot lienevät olleen jo hetken aikaa Suomessa, ja ovat ns. "Oikeita" Daffeja
Oikeaoppiset sanoivat, etta eihan tela-alustalla oelvaa asejatelmaa voi pyorien paalta tukea
- ja ei menny kuin tovi, kun nuo DAFF'it osoittautuivat oikein kaypasiksi toimessaan
Uusia osia noihin Leylandeihin ei saa, ja osia tuntuu menevän kuin leipää. Kannibalisointi on se viimeinen vaihtoehto
Brittiarmeija standardisoi MAN-kalustoon, siksi noita myytiin 'halavall' alta pois. Seuraavat uutiset saatte lukea asian tiimoilta
A. Kun amerikkalaiset (liisatut) Ossi-Kossi panssareiden kuljettajat tulevat sopimuksen loppuun (pian), niin raskaita MANneja (heko-heko) tilalle, ja
B. Sitten kun on tuokin alusta tuettavana, niin ostetaan myos 8x8 MAN recovery vehkeita. Kannattaa katsoa uutuupista; on soiva peli. Miksiko tiedan> No, kun siella Frunzessa nain kertoivat
juuri samanlaisia ongelmia olisi todennäköisesti nähtävissä noiden warrioreiden kohdalla,
Alustat olisivat huono kauppa, mm. rungot (alumiinia) ovat karsineet myohemmin lisatyn lisasuojauksen painosta; sensijaan tornit ovat taysin kunnossa (kts, lisaa alla)
Uskoisin integrointiongelmia olevan näköpiirissä. Tornin+asejärjestelmän siirtäminen alustasta alustaan ei ole ihan mikään plug-and play homma- siitä osoituksena esim. Nykyinen XA-360 OWS järjestelmä, jossa päädyttiin valitsemaan "pää-aseeksi" .50BMG.
Sellasta se on, kun pitaa saada ihan viimeisia juttuja - ja sitten laitetaan niihin 20-luvun teknologiaa. Paata ei tarvi nostaa panssarin alta, mutta ei nouse asekaan IT-tarkoitukseen.
- integrointi (tornin) on helppo juttu, koska A. rinki ei ole iso, niinkuin rinnakaisessa AJAXissa, ja B. tornia ei ole vakautettu liikkeella ampumisen tarkoituksessa
- ja sitten viela C. etta koko ase menee Warrioreiden ja Scimitarien mukana poistoon jolloin kaupan mukana saisi ampumatarviketta ihan Ita-Saksan malliin