Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tuo nyt huonolta näyttänyt. Noita sitten päivittämään A6-lautassa ja vanhaa ja toimivaa varaosaksi A4-lauttaan.Aito video tuo on, ei ainakaan WT:stä/muusta pelistä.
Ihan käyttökelpoiselta näytti joo, modernit toki varmasti kahta kertaluokkaa tarkemmat. Vähän vaikea tuolla voi olla esimerkiksi kauempaa hyvin maastoutunutta jalkaväkeä (pst-ohjuspartiota) nähdä, tosin yksin tuon videon perusteella sitä on mahdoton sanoa.Eihän tuo nyt huonolta näyttänyt. Noita sitten päivittämään A6-lautassa ja vanhaa ja toimivaa varaosaksi A4-lauttaan.
Kuvassa ja linkissä on T-64Modernisoitu T62BVK
Details of deep modernization of T-64BVK command tank revealed in Khar
In Ukraine, the details of the "deep modernization" of the T-64BVK command tank, developed at the Kharkov Armored Plant for the Ukrainian Armed Forces, werwww.armyrecognition.com
Ukrainan tärkein panssarivaunu on T-64, joita on viime vuosina modernisoitu. T-64:set valmistettiin aikoinaan Ukrainassa joten niiden valinta peruspanssariksi oli luontevaa. Suurin osa maahan jääneistä T-72:sta myytiin ulkomaille, koska valmistajatehdas ja sen myötä varaosatoimitus jäi Venäjälle.
Modernisoitu T62BVK
Details of deep modernization of T-64BVK command tank revealed in Khar
In Ukraine, the details of the "deep modernization" of the T-64BVK command tank, developed at the Kharkov Armored Plant for the Ukrainian Armed Forces, werwww.armyrecognition.com
Tuttua hommaaItse asiassa telamiinoja käytetään paljonkin niin että räjähdys tapahtuu tähysteisesti.
Tuolloin ei räjäyttä mitään yhtä miinaa vaan pamauksessa lähtee ilmoille se 100-400kg tavaraa.
Miksi tähysteisesti: Tällöin voidaan valita minkä vaunun kohdalla rähinä aloitetaan ja se lähtee varmasti pois pelistä.
Myös alueesta tehdään riittävän iso, jotta vaunu osuu varmasti miinoituksen sisälle vauhdista huolimatta.
Kun vaikka 200-300kg lähtee taivaalle niin siinä lähtee vaunu sekä raivain.
kirotusvirhe, mun lukihäiriö myös ulottuu numeroihin, minkä takia en koodaa vaikka osaan.
Minun käsitykseni on että t72set olivat tusinatavaraa ja t64set sekä t80 olivat se oikea uhka kylmänsodan aikana. Silti on aika uskomatonta nähdä se modernisoituna samaan aikaan kun Leo3sta suunnitellaan.Ukrainan tärkein panssarivaunu on T-64, joita on viime vuosina modernisoitu. T-64:set valmistettiin aikoinaan Ukrainassa joten niiden valinta peruspanssariksi oli luontevaa. Suurin osa maahan jääneistä T-72:sta myytiin ulkomaille, koska valmistajatehdas ja sen myötä varaosatoimitus jäi Venäjälle.
Tämä onkin Ukrainan panssarivoimien akileen kantapää sillä eivät vissiin ole vieläkään saaneet aikaan parempaa omaa alikalia ja täten menevät sillä mitä maahan jäi silloin kun NL meni kaatumaan omaan mahtavuuteensa. Täten paras mitä maasta löytyy on todennäköisesti 3BM42 ja niitäkään ei välttämättä ole paljoa tai ollenkaan enään jäljellä.Jos vaunussa on alkuperäinen tykki, niin siinä annetaan heti hieman tasoitusta vastapuolelle ainakin jos käytetään samaa alikalia kuin Suomessa oli.
Karkeasti kaikki T sarjalaiset ovat samoja vaunuja mutta eri osilla.
Aina meinaa unohtua teknologisesti puhuen T-64 ja T-80 ovat edistyksellisempiä kuin T-72 ja T-90. Numerot huijaa. Käytännöllisyys on sitten taas eri asia.T-72 ja T-90 ovat saman suvun eri sukupolvia, T-64, T-80 ja vähän sellainen näiden hybridi T-84 taas eivät. Niitä yhdistää edelleen lähinnä se niiden yhteneväinen layout ja karkeasti se konspeti kolmihenkisestä miehistöstä ja tietysti samaa sukua oleva pääase. Yhteisten osien määrä onkin paljon pienempi ja koko T-72 ylipäätään on olemassa siksi, että T-64 oli kallis ja vikojen vaivaama vaunu, jolla ei koko Puna-armeijaa voitu varustaa, vaan tarvittiin kevyempi ja yksinkertaisempi massavaunu. Analogia WW2 ajoilta on hyvin karkeasti KV/JS-sarjat ja T-34-perhe, vaikka raskaan taisteluvaunun konseptista sinänsä onkin luovuttu jo kauan sitten.
Valmistusmaista sen verran, että sekä T-64 että T-80 ovat käsittääkseni Harkovan konepajan tuotteita Ukrainasta, T-72-perhe taas pääasiassa Uralvagonzavodin Venäjällä. Urkaina ei mun tietääkseni ole kehittänyt uutta alikalia sitten NL:n hajoamisen, tai ainakaan ei sellaista joka suorituskyvyltään ylittäisi senaikaiset, mikä on nykypäivänä jo huutava puute. Läntiset ampumatarvikkeet taas eivät ilmeisesti tule automaattilataajaan liittyvistä teknisistä syistä kysymykseen, 2A46 kun käyttää erillistä ruutipanosta ja NATO-ampumatarvikkeet ovat hylsyyn patruunoituja. Luonnollisesti myös kaliiperi on eri, mutta kun Ukrainassa ilmeisesti tehdään tykkejä omastakin takaa, niin kaliiperihan olisi mahdollista muuttaa. Manuaalilataamiseen taas vaadittaisiin varmaankin kokonaan uusi torni jotta manööverille ja sen tekijälle saataisiin tilaa.
Venäläisessä T-90M:ssä tietty on ammuskaapista eikä karusellistä syöttävä automaattilataaja, joten kyllähän tekninen ongelma on aina ratkaistavissa teknisellä ratkaisulla. Ukrainaa on tosin ilmeisesti pitkään vaivannut myös krooninen rahapula, mikä lie estänyt moiset innovaatiot.
Valmistusmaista sen verran, että sekä T-64 että T-80 ovat käsittääkseni Harkovan konepajan tuotteita Ukrainasta, T-72-perhe taas pääasiassa Uralvagonzavodin Venäjällä.