Panssarivaunut

Armatan osalta voidaan mennä jo High risk, low reward menetelmällä. Hienoja puheita, komeita esitteitä, keisari ilman vaatteita.

Molempien osalta, niin ei tulla näkemään mitään high techiä, koska suurin osa niistä tärkeistä komponenteista on länsimaista. Tyhmä ryssä ei osaa itse niitä korvata ja kinkki ei niitä ilmaiseksi anna.
Kertoohan sekin ryssän kyvykkyydestä, että edes Mossea (nykyinen malli on Moskvitsh 3) ei enää osata itse tehdä, vaan sekin on kiinalaisten luomus JAC autotehtaalta. Suuren ja mahtavan aikoihin Lada oli se neuvostokansalaisten hienompi menopeli ja Mosse hieman vaatimattomampi kulkuväline.

Kertoohan sekin ryssän kyvykkyydestä, että edes Mossea (nykyinen malli on Moskvitsh 3) ei enää osata itse tehdä, vaan sekin on kiinalaisten luomus JAC autotehtaalta. Suuren ja mahtavan aikoihin Lada oli se neuvostokansalaisten hienompi menopeli ja Mosse hieman vaatimattomampi kulkuväline.
No mossen juuret ovat ennen sotia olevan Opelin mallissa, Ihan tuotantolinjaa myöten. Uudemman mallin moottori oli BMW kopio vaikka kori olikin ihastuttavaa neuvostomuotoilua. Lada taas oli suoraan Fiat 124, Samaran tekniikan oli suunnitellut Porsche ja korinkin muistaaksen italialaiset. Että se siitä kyvystä.

Tässäkin valossa Kiinan kyky tuottaa asioita on mykistävä.

Back