Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Mun mielestäni tämä gradu-ongelma - sikäli kuin jollain edes on ongelmaa asiasta - on lähinnä koulutusjärjestelmän ongelma eikä niinkään Perussuomalaisen puolueen ongelma.
Olen noita opiskelijoiden graduja jokusen lukenut ja aina ihmettelen että mahtoiko kirjoittaja itse keksiä kaiken kirjoittamansa? Nuorella on tarve päästä kuitenkin mahdollisismman helpolla läpi, eikä siihen kuulu jokaisen sanan itsepohtiminen. Sitäpaitsi, jokuhan sen Huhtasaarenkin gradun on tarkastanut ja hyväksynyt - se tyyppi koulujärjestelmän puolelta, eikä puolueesta.
Turhaa kohua.
.
 
Niin, nämähän on punavihreän median ja väen ajojahteja persuja vastaan ja sataa suoraan persujen laariin vaaleissa.. Joskus itse kanssa ihmettelen että miten media aina löytääkin persujen törttöilyt luupin alle, mutta ei muiden niinkään.

Totta hitossa tarttuvat kiinni kun itse jatkuvalla syötöllä antavat jutun aihetta. Huhtasaari jos olisi silloin heti alussa myöntänyt asian, niin olisi todennäköisesti selvinnyt vähemmällä mediamyllyllä. Mutta alkoi syyttää yliopistoa ja tämä aiheutti jatkotutkimusten käynnistymisen. Nyt sitten Huhtasaari vetoaa omaan ymmärtämättömyyteensä ohjeistuksen suhteen. Omiin kokemuksiini peilaten en pidä selitystä uskottavana. Sama jos ajaisin kovaa ylinopeutta poliisin ratsiaan ja selittäisin etten ole perillä liikennesäännöistä.
 
Mun mielestäni tämä gradu-ongelma - sikäli kuin jollain edes on ongelmaa asiasta - on lähinnä koulutusjärjestelmän ongelma eikä niinkään Perussuomalaisen puolueen ongelma.
Olen noita opiskelijoiden graduja jokusen lukenut ja aina ihmettelen että mahtoiko kirjoittaja itse keksiä kaiken kirjoittamansa? Nuorella on tarve päästä kuitenkin mahdollisismman helpolla läpi, eikä siihen kuulu jokaisen sanan itsepohtiminen. Sitäpaitsi, jokuhan sen Huhtasaarenkin gradun on tarkastanut ja hyväksynyt - se tyyppi koulujärjestelmän puolelta, eikä puolueesta.
Turhaa kohua.
.
No eihän ketään sinällään se gradu tai kopiointi kiinnosta tai närästä. Kyse on siitä Huhtasaaren kiemurtelusta ja valehtelusta jolla hän luonnekuvaansa rakentaa.
 
Mun mielestäni tämä gradu-ongelma - sikäli kuin jollain edes on ongelmaa asiasta - on lähinnä koulutusjärjestelmän ongelma eikä niinkään Perussuomalaisen puolueen ongelma.
Olen noita opiskelijoiden graduja jokusen lukenut ja aina ihmettelen että mahtoiko kirjoittaja itse keksiä kaiken kirjoittamansa? Nuorella on tarve päästä kuitenkin mahdollisismman helpolla läpi, eikä siihen kuulu jokaisen sanan itsepohtiminen. Sitäpaitsi, jokuhan sen Huhtasaarenkin gradun on tarkastanut ja hyväksynyt - se tyyppi koulujärjestelmän puolelta, eikä puolueesta.
Turhaa kohua.
.

Ongelma lienee siinä että yliopistojen saama valtion rahoitus edellyttää maisterien joukkotuotantoa. Gradujen taso on sitten mitä on. Huhtasaari halusi päästä mahdollisimman helpolla ja copy pastea käyttämällä lainaili muiden tuottamaa tekstiä ja esitti sen omana tuotoksenaan. Meni läpi tarkastuksessa tarkistajan saamattomuuden / laiskuuden takia. Sitten presidentinvaalien alla liberaalipuolueen aktiivi päätti nähdä vaivaa ja syynäsi läpi lopputyön ja huomasi potentiaalisen vilpin. Tästä se mylly lähti käyntiin, jota Huhtasaari änkyröinnillään vaan kiihdytti.
 
Ongelma lienee siinä että yliopistojen saama valtion rahoitus edellyttää maisterien joukkotuotantoa. Gradujen taso on sitten mitä on. Huhtasaari halusi päästä mahdollisimman helpolla ja copy pastea käyttämällä lainaili muiden tuottamaa tekstiä ja esitti sen omana tuotoksenaan. Meni läpi tarkastuksessa tarkistajan saamattomuuden / laiskuuden takia. Sitten presidentinvaalien alla liberaalipuolueen aktiivi päätti nähdä vaivaa ja syynäsi läpi lopputyön ja huomasi potentiaalisen vilpin. Tästä se mylly lähti käyntiin, jota Huhtasaari änkyröinnillään vaan kiihdytti.
Sinänsä huvittavaa, että pölhö Huhtasaaren gradu aiheuttaa enemmän unihäiriöitä suomalaisille kuin Zubierin perseilyt. Arvot järjestykseen joka iikka!
 
Sinänsä huvittavaa, että pölhö Huhtasaaren gradu aiheuttaa enemmän unihäiriöitä suomalaisille kuin Zubierin perseilyt. Arvot järjestykseen joka iikka!

Itse gradu ei kiinnosta itseäni p*skan vertaa. Se miten poliitikko käyttäytyy eli kiemurtelee ja kusettaa puolestaan kiinnostaa. Itse vedin johtopäätökset Huhtasaaresta jo niiden idioottimaisten "päivässä ohi" -kommenttien perusteella. Käsitykseni hänestä ei ole parempaan suuntaan tämän myötä mennyt.
 
Kyse on siitä Huhtasaaren kiemurtelusta ja valehtelusta jolla hän luonnekuvaansa rakentaa.
Joo, kyllä siitä muodostuu henkilökohtaisesti hankala tilanne.
liberaalipuolueen aktiivi päätti nähdä vaivaa ja syynäsi läpi lopputyön ja huomasi potentiaalisen vilpin. Tästä se mylly lähti käyntiin, jota Huhtasaari änkyröinnillään vaan kiihdytti.
Olen ihan varma että aika monella gradun kirjoittajalla omatunto soimaa eduskunnassa. Huhtasaarella lähinnä kävi vaan heikko säkä.
.
 
Itse gradu ei kiinnosta itseäni p*skan vertaa. Se miten poliitikko käyttäytyy eli kiemurtelee ja kusettaa puolestaan kiinnostaa. Itse vedin johtopäätökset Huhtasaaresta jo niiden idioottimaisten "päivässä ohi" -kommenttien perusteella. Käsitykseni hänestä ei ole parempaan suuntaan tämän myötä mennyt.

On todellakin hyvä tietää jos vaikkapa Suomen presidentiksi pyrkii patologinen valehtelija joka ei kiinni jäätyäänkään pysty ottamaan vastuuta tekemisistään.
 
Itse gradu ei kiinnosta itseäni p*skan vertaa. Se miten poliitikko käyttäytyy eli kiemurtelee ja kusettaa puolestaan kiinnostaa. Itse vedin johtopäätökset Huhtasaaresta jo niiden idioottimaisten "päivässä ohi" -kommenttien perusteella. Käsitykseni hänestä ei ole parempaan suuntaan tämän myötä mennyt.
En myöskään pidä huuhaasaaresta. Hyvin samoilla aatoksilla.
 
Eikös se ole vaan "vaihtoehtoinen totuus", jollaisen esielle tuominen on nykyään trendi. Isopoika Donald opettaa pikkutyttö Lauraa.
.

Trumphan on Huhtasaaren suuri esikuva. Laura ei näköjään pysty ensinkään ajattelemaan itse vaan kaikki alusta loppuun on kopioitua ja jäljiteltyä.
 
Perussuomalaisten äänestäjänä itse en näe Lauraa muuta kuin sexynä Suomi-neitona kauranippu kädessä jossain siellä Halla-ahon takana julkisissa tilaisuuksissa.
Maan äitiä (presidentti) Laurasta ei saa ikimaailmassa.

.
 
Politiikassa toimivien ihmisten laatu nyt vain on huono. Kuten ihmisten yleensäkin, mutta politiikassa erityisesti. Kuka aikaansaava, rehellinen ja kunnianhimoinen henkilö haluaisi hypätä käärmeenpesään painimaan vihreiden naisten, rekkalesbovasurien, dressmannkloonien, demarikalkkunoiden, ay-renkien, siltarumpuisäntien, koplaajien, taulukauppiaiden yms kanssa, jos lahjat riittävät parempaankin?

Pitäisi olla idealismia, realismia, tinkimättömyyttä ja lahjomattomuutta, nuhteetomuutta, harkintakykyä, omavarainen taloudellisesti, kelvata oman puolueensa paikallisille ja valtakunnallisille voimille, ja vielä pystyä puhuttelemaan äänestäjiä. Harvassa ovat huiput. Sen sijaan menestyjiä ja kestohahmoja ovat Pave, Ike, Kanki, Jykä6, Stupido, Arhis, Jaakonsaari, Toukopouko, Vartiainen, Li, Soinin klaani, lukuisat toteemi-tummaihoiset, "värikkäät" paikallispoliitikot eli kylähullut, ja persuilla Lauran ja Hakkaraisen kaltaiset noloudet. Jussikin on heikko ja erehtyväinen, mutta täysin eri luokassa. Jusseja on vain yksi.

Ei ole siis paljon mistä ottaa. Silti: yksi Laura vastaa kymmentä Sanni G-L:ää ja sataa Stubbia, kun puhutaan isänmaalle tärkeistä asioista.
 
Niin, nämähän on punavihreän median ja väen ajojahteja persuja vastaan ja sataa suoraan persujen laariin vaaleissa.. Joskus itse kanssa ihmettelen että miten media aina löytääkin persujen törttöilyt luupin alle, mutta ei muiden niinkään.

Höpö höpö. Kuinka paljon Kanervan sekoiluja Tukiaisen kanssa vatvottiin? Touko Aallon homobaariläpsyttelystä riitti kans jutun juurta. Jari Vilenin vastaavaa plagiointia reposteltiin aikanaan. Alex Stubbin shortseistakin riitti juttua. Kauko Juhantalon oikeudenkäynti? Sundqvist-jupakka? Heidi Hautalan ero? Jäätteenmäen faksit? Onhan näitä.
 
Ei ole siis paljon mistä ottaa. Silti: yksi Laura vastaa kymmentä Sanni G-L:ää ja sataa Stubbia, kun puhutaan isänmaalle tärkeistä asioista.

Aika paljon luvattu. Eiköhän Laura liene ihan samanlainen takkikarusellin pyörittäjä kuin muutkin. Ministerinposti on edelleen asia, joka panee suomalaispoliitikon syömään kaiken vanhan ja tarvittaessa katumaan niin aktiivisesti, että mikään pylvään päässä elävä katumusmunkki ei sellaiseen kykene.
 
Ongelma lienee siinä että yliopistojen saama valtion rahoitus edellyttää maisterien joukkotuotantoa. Gradujen taso on sitten mitä on. Huhtasaari halusi päästä mahdollisimman helpolla ja copy pastea käyttämällä lainaili muiden tuottamaa tekstiä ja esitti sen omana tuotoksenaan. Meni läpi tarkastuksessa tarkistajan saamattomuuden / laiskuuden takia

Montakohan gradua tehdään ihan samalla metodilla, veikkaan, että kiusallisen monta per vuosi. Julkisihmisenä Laura nyt saa tuosta vähän kynsilleen, mutta kannattajat tuskin muuta kuin entistä tiukemmin voimaantuvat kannattamaan.

Sama ilmiö on jokaisessa puolueessa, jotka tässä kysymyksessä muistuttavat enemmän hurmosherätysliikettä kuin mitään järki-ilmiötä. Loppujen lopuksi fanit harvoin jättävät idoliaan pikku juttujen takia, olipa kyse sitten tarskista, uunosta, viljosta, mooseksesta, stubbista...sama peli kaikilla.
 
Montakohan gradua tehdään ihan samalla metodilla, veikkaan, että kiusallisen monta per vuosi. Julkisihmisenä Laura nyt saa tuosta vähän kynsilleen, mutta kannattajat tuskin muuta kuin entistä tiukemmin voimaantuvat kannattamaan.

Sama ilmiö on jokaisessa puolueessa, jotka tässä kysymyksessä muistuttavat enemmän hurmosherätysliikettä kuin mitään järki-ilmiötä. Loppujen lopuksi fanit harvoin jättävät idoliaan pikku juttujen takia, olipa kyse sitten tarskista, uunosta, viljosta, mooseksesta, stubbista...sama peli kaikilla.

Tätä nykyä kopioimisesta jää ilmeisesti helpommin kiinni kuin männä vuosina kun lopputyöt ajetaan plagiointeja etsivän tietokone-ohjelman läpi. Ja olet harvinaisen oikeassa, Huhtasaarelta mahdollisesti tuleva uhriutumisulina kumisee onttouttaan. Presidenttiehdokkaan taustoja kun nyt syynätään hieman tiheämmällä kammalla kuin tavallisen porilaisen opettajan. Ja se, että PS:n poliittiset vastustajat käyttävät tilannetta säälittä hyväksi tuskin tulee yllätyksenä politiikassa mukana oleville.
 
Höpö höpö. Kuinka paljon Kanervan sekoiluja Tukiaisen kanssa vatvottiin? Touko Aallon homobaariläpsyttelystä riitti kans jutun juurta. Jari Vilenin vastaavaa plagiointia reposteltiin aikanaan. Alex Stubbin shortseistakin riitti juttua. Kauko Juhantalon oikeudenkäynti? Sundqvist-jupakka? Heidi Hautalan ero? Jäätteenmäen faksit? Onhan näitä.
Onhan näitä, jotenkin vain tällä hetkellä tuntuu että persuja kammataan tiheällä kammalla. Ja en ole persuäänestäjä mm näiden pöllöilyjen takia.
 
Back
Top