Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyse on enemmänkin puolueista kuin henkilöistä.
Huhtasaari&Co äänestäminen on muiden painostamista perseilyn rajoittamiseen.
Niin hyvä ja kannatettava tavoite kuin se onkin, saattaa keinolla olla oma hintansa jota ainakaan itse en ole valmis maksamaan.
Juuri tällä tavoin minäkin ajattelen. Tekee mieli nähdä korjausliikkeitä politiikassa, mutta onko Huhtasaari Halla-aho et kumppanit SE keino, jolla korjaus tapahtuisi?
Olisi aika kylmää kyytiä, jos Suomessakin vedettäisiin ko. vaihtoehdon toimin esim. finxit. EU ei ole täydellinen, kaukana siitä, mutta se on Suomelle tässä maailman ajassa aivan ehdottoman tarpeellinen.
Tekee mieli...niin tekee..taidamme tosin kasvaa horsmaa ennen kuin...
Minulla on ongelma asiasta. Kyllä minä lähden siitä että akateemisen opinnäytteen tekeminen on ihan omaa työtä.
Ja eihän tuo päivänselvän asian, eli vilpin kiistäminen, auta.
Se mitä kirjoittaja kirjoittaa ja kuinka perusteltua tekstiä se on, onkin sitten aivan eri asia kuin kopiointi. Sen arvioimiseen on opinnäytteen ohjaaja/tarkastaja. Jos Huhtasaaren vilpillistä toimintaa ei huomattu aikanaan, ei se mitenkään tee Huhtasaaren toimintaa hyväksyttäväksi silloin, tai nyt.
Tutkinnon hyväksyminen on hallinnollinen päätös ja siihen ei voi puuttua viiden vuoden jälkeen. No tämä on asia johon tulisi saada muutos. Tutkinto rakentaa henkilön ammattiuran ja kun emme hyväksy valelääkäreitä, ei tule hyväksyä valemaistereitakaan, ihan riippumatta ovatko ne kokkareita vai persuja tai politiikan ulkopuolisia. Tämä ei ole poliittinen asia.
"Kaikkihan sitä tekee" Katsos, oppia on saatu jostain tehtaalta
Niin hyvä ja kannatettava tavoite kuin se onkin, saattaa keinolla olla oma hintansa jota ainakaan itse en ole valmis maksamaan.
Taitaapi olla se mahorkan vieno tuoksu joka huolestuttaa. #päivässäohiToivottavasti se "hinta" ei ole feikkimedian maalailema kuva Suomesta natsien kourissa. Silloin olisi uskottavuutesi aika heikoilla.
Näin ajattelevilta on pakko kysyä mikä on se hinta, ja mikä olisi sen hinnan arvoista. Kaikki muut puolueet ovat sitoutuneet federalismin edistämiseen (itsenäisyyden kaventaminen), nykyisen kaltaiseen turvapaikkapolitiikkaan (rajat apposen auki) ja ihmisoikeuksien nimellä kulkevaan yhteiskunnan muuttamiseen (arwo pohja).
Itselle ps-äänestäjänä laurat ja teukat aiheuttavat otsan läpsintää ja pään pudistelua, mutta näillä mennään. Ja on väärin luulla että ps samaistui sahuriin kun Teukka valittiin puheenohtajistoon. Sinne piti juntata uskollisia ja luotettavia ihmisiä, koska muussa tapauksessa (esim jos Niinistö oliis valittu) Halla-aho olisi herännyt Timpan henkselien paukkeeseen, tultuaan erotetuksi kaarteineen puolueesta.
Onneksi Teukkoja ja Lauroja häpeäville on vaihtoehtoja, kaikki sävyt sinisistä punaisiin ja vihreisiin. Siitä valkkaamaan omaan makuun sopiva matkalippu helvettiin.
Toivottavasti se "hinta" ei ole feikkimedian maalailema kuva Suomesta natsien kourissa. Silloin olisi uskottavuutesi aika heikoilla.
Se hinta on Suomen länsiyhteyksien rapautuminen ja siitä seuraava ajautuminen itäisen diktatuurin sätkynukeksi. Surullista että "itsenäisyyttä" liputtava porukka on niin sokea tälle ilmiselvälle kehityskululle jonka päätepiste on itsenäisyyden kaventuminen YYA-aikakauden tasolle
Näin ajattelevilta on pakko kysyä mikä on se hinta, ja mikä olisi sen hinnan arvoista. Kaikki muut puolueet ovat sitoutuneet federalismin edistämiseen (itsenäisyyden kaventaminen), nykyisen kaltaiseen turvapaikkapolitiikkaan (rajat apposen auki) ja ihmisoikeuksien nimellä kulkevaan yhteiskunnan muuttamiseen (arwo pohja).
Olisi ollut.Ongelmaahan ei edes olisi, jos olisi reilusti käyttänyt lähdeviitteitä.
Olisi ollut.
Koska kopiointi kohdistui toiseen opinnäytetyöhön, joka taas perustui haastatteluihin, nousee esille onko Huhtasaari haastatellut ketään. Toisen opinnäytetyön käyttäminen päälähteenä olisi normaalitilanteessa aiheuttanut sen, että Huhtasaaren opinnäytetyö ei todennäköisesti olisi mennyt läpi, vaan olisi kehoitettu tekemään haastattelut itse ja vetämään omat johtopäätökset. Varsinkin kun johtopäätösosio on 80% kopiota, ei sellainen vetele. Sen osuuden tulle olla työn laatijan omaa johtopäätöstä, eikä kopio jonkun toisen opiskelijan työstä.
Tällä hetkellä ei oikein ole yhtä selvää länsiyhteyttä. USA ja saksa vetävät kuitenkin vähän eri suuntiin. "Saksanvastaisuus" voi olla parin vuoden sisällä ihan fiksu valinta. Ei Suomi voi pienenä maana ruveta mihinkään saksansuhteisiin hirttäytymään.
Juurikin näin. Persu on itseasiassa korjausliike tuohon rapautumiseen. Globalistit yrittävät koko arsenaalillaan pilkata ja mustamaalata tätä korjausliikettä.Mielestäni ne länsimaisten arvojen rapautumiseen johtavat syyt euroopassa ovat tulleet jostain muualta kuin perussuomalaisten suunnasta.
Etsippä sitten puolue jossa ei mahorkka tuoksuisi nurkissa, Suomessa sellaista ei ole, osa poliitikoista on pyrkyreitä, osa opportunisteja, on idiootteja jne..Taitaapi olla se mahorkan vieno tuoksu joka huolestuttaa. #päivässäohi
Perussuomalaisista löytyy Juho Eerolan mukaan toisenkinlaisia Venäjä-näkemyksiä.
– Minä olen tässä kysymyksessä poikkeuksellisen Venäjä-myönteinen jopa perussuomalaisissa.
Ei Suomi Saksan ja USA:n väliin joudu. Sitäpaitsi Trumpin USA vetää vähän joka suuntaan poukkoillen jolloin ei liiku liiemmin mihinkään. Riittää kun emme liittoudu kumpaakaan maata vastaan.