Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Tätä minä en ole koskaan ymmärtänyt koko PS keskustelussa. Miten niin hajosi?
Siitä vaan lähti pois ne, jotka halusivat olla mukana muun suuntaisessa toiminnassa. Persuista ei poistunut edes vähemmistö vaan pikemminkin minimistö.
.

Joo, no minä en tunne puolueen de factoja, olen politiikan vapaa kuluttaja.:cool:
 
Mitä on Venäjän kaltainen kehitys?

Herrajjjumala. Täydelliseen ryöstöön perustuva neokapitalismi noin esimerkiksi ja aluksi. En halua, että Suomessa voidaan koskaan potkia esim. hinttejä kadulla ilman rangaistuksen pelkoa. En halua, että osa ihmisistä oikeasti kerjää elääkseen. En halua, että maksamme lahjuksia säännönmukaisesti joka käänteessä. En halua, että osa lapsista elää kaduilla ja viemäreissä. En halua, että vankiloihin sullotaan ihmisiä mm. mielipiteidensä vuoksi. En halua, että ympäristöä tuhotaan säännönmukaisesti. En halua minkään kansanryhmän joutuvan syrjityksi etnisyyden perusteella. Jatkanko?

Eli ei Persu ole ainoa, joka on paljon vartijana, kyllä vastuu kuuluu kaikille. Kyllä mä pidän pohjoismaista demokratiaa hyvänä onnistumisena ja jos joku puolue tai kansanliike haluaa kyseenalaistaa sen vahvasti, se ei ole mun valinta.
 
Tämän on niin helppoa. Kaikki vastustaa haittamuuttoa. Sitä vastustaa jo itse termikin koska se määrittää sen haitaksi.

Tähän sellainen väärän vastauksen summeriääni.

Kerropa miten vihervasemmisto vastustaa haittamaahanmuuttoa, vaikka heidän mukaansa sellaista ei ole olemassakaan vaan ihan kaikki maahanmuutto on ihqua ja haluttavaa.

Tai miten kokoomust tai kepu vastustaa haittamaahanmuuttoa, vaikka heidän puheissaan ei sellaista olekaan, on vain "työperäistä" tai "humanitääristä".
 
Höpöhöpö.
Millä tavoin Vihreät vastustavat Haittamaahanmuuttoa? Estämällä esimerkiksi karkoituksia eri menetelmin. Sama kaikilla muillakin.
Kuten sanottu - kaikki vastustaa haittamaahanmuuttoa. Se on kuin haittabakteeri - ei siis kenellekkään hyvä.
Vastakohtana hyvä bakteeri - siitä joku on valmis kuulemaan, että miten niin hyvä.
Haittakasvi/hyötykasvi. Hyötypersu/haittapersu.
 
Kuten sanottu - kaikki vastustaa haittamaahanmuuttoa. Se on kuin haittabakteeri - ei siis kenellekkään hyvä.
Vastakohtana hyvä bakteeri - siitä joku on valmis kuulemaan, että miten niin hyvä.
Haittakasvi/hyötykasvi. Hyötypersu/haittapersu.
Jos lentokoneessa on kaksi poliisimiestä saattamassa mamua ulos Suomesta, niin tuskin edes pölhöinkään vihreä kuvittele sellaisen olevan hyötybakteeri anteeksi hyötymamu?
 
Eli ei Persu ole ainoa, joka on paljon vartijana, kyllä vastuu kuuluu kaikille. Kyllä mä pidän pohjoismaista demokratiaa hyvänä onnistumisena ja jos joku puolue tai kansanliike haluaa kyseenalaistaa sen vahvasti, se ei ole mun valinta.
No mutta eikai tässä taas ainakaan persu tai ruotsidemokraatti pohjoismaista demokratiaa kyseenalaista. Ruotsin gallupeista päätellen sielläkin on todettu sen hajottajan tulevan toisesta suunnasta ja toisenlaisesta politiikasta.
 
Kuten sanottu - kaikki vastustaa haittamaahanmuuttoa. Se on kuin haittabakteeri - ei siis kenellekkään hyvä.
Vastakohtana hyvä bakteeri - siitä joku on valmis kuulemaan, että miten niin hyvä.
Haittakasvi/hyötykasvi. Hyötypersu/haittapersu.
Etsippä ajankuluksesi haittamaahanmuuttoa käsittelevät pykälät muiden puolueiden ohjelmista.
 
Jos lentokoneessa on kaksi poliisimiestä saattamassa mamua ulos Suomesta, niin tuskin edes pölhöinkään vihreä kuvittele sellaisen olevan hyötybakteeri anteeksi hyötymamu?
Ei tietenkään. Siksihän tuon ei sallittu maahan jäädäkään. Mutta ei tuo ollut enää edes haittamaahanmuuttaja koska ei maahan muuttanut -> palautettiin.
 
Etsipä itse ajankuluksesi tuo sana lakirjasta tai edes suomen sanakirjasta.

Osasit tehdä tuosta yhdyssanasta rinnastuksia, joten oletettavasti ymmärsit sen. Ei kaikkia käytössä olevia sanoja taida sanakirjasta löytyä ja silti suurin osa ne ymmärtää.
 
Back
Top