Kerro toki mikä PS:n ajamassa politiikassa on vikana. Kerro myös mikä muu puolue vastustaa maahanmuuttoa ja globalismia. Piraattipuolue? Jos haluat kritisoida PS:ää yhden asian puolueena niin vaivaudu kertomaan mistä asioista heidän pitäisi puhua enemmän. Turha jättää vihjailun varaan kun voi puhua suoraan.
PS:n ohjelmassa ei ole paljoa moittimista, olen monista asioista samaa mieltä. Varmaan aika moni muukin.
Minusta PS:n ohjelma on itseasiassa aika hyvä! Ja olet oikeassa ettei vastaavaa ole muilla. Sitten tulee se mutta ja samalla syy miksi olen pettynyt.
PS ei ole mielestäni onnistunut edistämään ohjelmassa olevia asioita. Eikä tällä menolla tule onnistumaankaan. Syyt olen mielestäni sanonut jo moneen kertaan.
1. Poliittinen uskottavuus kansan ja muiden puolueiden silmissä on heikkoa.
2. Saavutukset on vähissä, puhetta paljon
3. Keskittyy liikaa yhteen asiaan, ei varmaan tarvi sanoa mikä se on
4. Sisäisiä ristiriitoja on matkan varrelle mahtunut ennätysmäärä, kykeneekö puolu enää päätöksentekoon ja vastuunkantoon?
5. Aivan liikaa skandaaliherkkiä persoonia.
6. Irtisanouduttava ääriliikkeistä uskottavalla tavalla
7. Vähän asiaosaajia
8. Vähän yhteistyökykyä
9. Uskomus siitä että maahanmuutto on niin iso asia, että kaikki maahanmuuton vastustajat haluaa äänestää PS:ää on väärä. Täytyy ymmärtää että on muitakin asioita eikä yksi asia ole välttämättä kynnyskysymys kaikille
Tämä on minun mielipide; en ole minkään puolueen jäsen. Äänestän sitä joka parhaiten kykenee
toteuttamaan sitä politiikkaa mikä on minulle tärkeää. Turvallisuus, terveys ja puolustus on minulle tärkeimmät asiat. Ei (mun) mielipiteellä ole mitään painoarvoa yksinään, mutta uskon että en ole ainoa joka ajettele tällä tavalla. Tässä kilpallaan tärkeistä duunari ja keskiluokan äänistä, mielestäni niitä ei ole varaa PS:n hukata. Ja koska toivon että hyvä PS:n ohjelma toteutuu, niin toivon että hommat saadaan kuntoon ja ääniä sitä kautta puolueelle.