No kun se s***n läski on katolilainen hihhuli ja ajattelee kuin katolilainen hihhuli. Olisi jo aikakin saada joku järkevä ateisti puolueen johtoon.Mikähän sille Soinille tuli silloin ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No kun se s***n läski on katolilainen hihhuli ja ajattelee kuin katolilainen hihhuli. Olisi jo aikakin saada joku järkevä ateisti puolueen johtoon.Mikähän sille Soinille tuli silloin ....
Jussi Halla-aho
5 hrs ·
Pitäisi kirjoittaa kaksi minuuttia kestävä puhe puoluekokoukseen.
Asiantuntevien arvioiden mukaan valituksi tulemisestani seuraa mm. hallituksen hajoaminen, tärkeiden uudistusten kaatuminen ja Suomen luottoluokituksen romahtaminen.
Ehdokkaiden puheenvuoroilla arvioidaan voivan olla ratkaiseva merkitys vaalin tulokseen. Painavista kynänvedoista on siis kyse. Paine on kova.
Jos lukisi kaksi minuuttia merisäätä. "Kuuskajaskari 2, etelälounas 3. Melkein selkeää."
Mutta. Siis ihan oikeasti Halla-aho on potkaisemassa Soinin ja Niinistön ulos, keskellä vaaran vuosia, koska voi?.
Huuskon mielestä. Toimittajien ennustukset ja spekuloinnit on persujen osalta ollut useammin väärässä, kuin oikeassa. Eikö tuon "rotutohtorin" rasismituomion pitänyt jo hajoittaa koko puolue? Halla-aho on sellainen punainen vaate, että tekstiäö tulee sen verran tunteella, että en pidä noita täysin perusteellisina analyyseinä.
http://m.iltalehti.fi/jalkapallo/201706062200190524_jp.shtmlHumalaiselle futismiehelle junaillaan ansioristiä Lontoossa - hyökkäsi terroristien kimppuun: "Haistakaa v****, olen Millwall-fani"
Roy Larnerista tuli yksi Lontoon terrori-iskun sankareista. Mies oli särpimässä olutta pubissa, kun hyökkäys tapahtui.
Rikolliset huusivat Larnerin mukaan "Islamia" ja Allahin nimeä. Larnerin olisi oman henkensä vuoksi ollut syytä paeta, mutta hän päätti toisin.
- Huusin heille takaisin kuin idiootti. Ajattelin, että minun täytyy hakata nuo kusipäät paskaksi, Larner kertoi Sunille.
- Astuin lähemmäs heitä ja totesin, että "haistakaa v***u, olen Millwall-fani. Sitten he kävivät minun kimppuuni.
Mies kertoi taistelleensa yksin kolmea puukottajaa vastaan. Muut sivulliset pakenivat hänen takaansa pois paikalta.
Larneria puukotettiin vakavasti. Hän joutui tehohoitoon sairaalaan, mutta on toipumaan päin.
- Tilanteessa ei ollut muita kuin minä paljain käsin. Minua riepoteltiin. Sain kahdeksan viiltoa ja veitseniskua. Osumia tuli päähän, rintaan ja käsiin. Verta oli kaikkialla, Larner muisteli.
https://yle.fi/uutiset/3-9658379Puheenjohtajavaaliin valmistautuvat perussuomalaiset ja vihreät ovat nyt työväestön silmissä yhtä haluttuja vaihtoehtoja.
Uuden Suomen päätoimittaja Markku Huusko päivän Puheenvuorossa (nostot tekstissä minun):
Vaikka erinäisiin maahanmuuttajaryhmiin ääripenseästi suhtautuva Halla-aho ei veisi perussuomalaisia suoraan oppositioon, voivat monikulttuurisuutta arvostavat hallituskumppanit olla tähän halukkaita.
Ottaako joku tosissaan Kokoomuksen ja muiden hallituspelottelun?
Eihän tuolla mussutuksella ole muuta tarkoitusta kuin vaikuttaa persujen pj valintaan. Sitten kun se pj on valittu niin hommat jatkuu kuten ennenkin.
Vaikka uusi pj oliskin Halla-aho, niin kokkareet ja muuta jatkavat entisen tyylisesti politiikan tekoa ja siihen kuuluu jatkuvasti irrallaan olevat osat ja ---- neuvotteleminen.
Halla-aho tulee kyllä toimeen ihan hyvin kaikkien muiden kanssa, se on muut jotka eivät näytä tulevan toimeen Halla-ahon kanssa. Sen verran puoluerajat ylittävää on demonisointi ollut.
Ja hillotolppa se on kokoomuslaisillakin, keskustasta tai demareista puhumattakaan. Ei ne siitä halua luopua hallitusta hajoittamalla.