Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Voihan persujen maahanmuuttokeskeisyydessä olla ihan tietoinen strategia "voittanutta joukkuetta ei vaihdeta". Kalluppikäyrät sojottavat yläviistoon kuin... Jos meno laantuu, kokeillaan laajentaa repertuaaria.

No, en itse ihan usko tuohon, puoluejohdossa riittää älyä mutta rivikansanedustajissa on edelleen joitakin melkoisia tampioita.
 
En usko että sellaista tarvitsee käskeä.

Toimittajista iso osa elää konstruktionistisen yhteiskunnallistamisen kuplassa jonka logiikka ei sisällä juurikaan pyhyyden tai hierarkisuuden kunnollisuuden käsitteellisen hahmottamisen työkaluja. Sellaisessa kuplassa tuommoinen käsitys ja sen seurauksena agenda syntyy itsestään.

Toimittajat ovat luultavasti samalla muotilla valettuja. Lisäksi median johtajat pystyy istumaan yhtäaikaa samoilla lauteilla.

Suomalaiset mediakonsernit
Suomessa mediakonsernien omistus on vahvasti keskittynyt muutamalle suvulle. Alma Media, Keskisuomalainen, Sanoma ja Ilkka-Yhtymä ovat yhtiöitä, joiden omistus on hajaantunut useampien osakesijoittajien kesken. Muiden omistajia ovat joko yksittäiset henkilöt, suvut tai sukujen liittoumat. Liikevaihdon perusteella Suomen suurimmat mediakonsernit ovat:

 
Viimeksi muokattu:
Voihan persujen maahanmuuttokeskeisyydessä olla ihan tietoinen strategia "voittanutta joukkuetta ei vaihdeta". Kalluppikäyrät sojottavat yläviistoon kuin... Jos meno laantuu, kokeillaan laajentaa repertuaaria.

No, en itse ihan usko tuohon, puoluejohdossa riittää älyä mutta rivikansanedustajissa on edelleen joitakin melkoisia tampioita.
Itse uskon, että tällä menolla seuraava hallitus rakentuu PerSut, Kokoomus, KD-linjalle. Varsinkin, jos Kokoomuksessa nähdään kannatuksen paikalleen junnaamisen vuosikausia olevan tarpeeksi hyvä syy laittaa Häkkänen tai Lepomäki puikkoihin.
 
Tarkoitan sitä, että mamut alkavat perustamaan omia puolueitaan, kuten nyt Ruotsissa..

Pan-islamistisella liikkeellä on ollut jo monta vuosikymmentä ulkoparlamentaarinen ylikansallinen puolue.


Sen laajuus ja merkitys jää helposti varjoon. Sen julkisuudenhallintapolitiikka onkin sitä, että ovat ulospäin maksimaalisen näkymättömiä ja islamilaisissa yhteisöissä jonkinlainen soluseurakuntien, verkostojen ja linjaorganisaatioiden ristisiitos. Se on siis tarkoituksellisesti vaikeasti hahmotettava.

40 000 000 jäsentä. Ja huomattavan paljon enemmän vaikutuspiiriin kuuluvia.

Jos länsimaissa perustetaan islamilaisia puolueita tai rinnakkaisyhteiskuntien organisoitumista, niin voitte olla varmoja, että HuT on niiden takana ja mukana. Ja voitte olla varmoja siitäkin että mitään näyttöä siitä ei koskaan tule julki. (Eikä siitä että miten ISIS pystyi järjestäytymään valtioksi niin nopeasti.)
 
Siis oikeasti, tarvitaanko persujen riveihin näitä idiootteja jotka eivät osaa pysytellä erossa Hitlerin Saksan touhuista ? No, sentään tyyppi erotettiin valtuustoryhmästä.



Saarelaisen taustakuvassa on Auschwitzin keskitysleirin kuva ja teksti: Tervetuloa Lempäälään. Aiemmin hänen taustakuvanaan oli kuva Hitler Jugendin joukoista.
Saarelainen kertoo, että on aina halunnut kansikuvansa olevan kantaa ottava.

– Edelliseen kuvaan halusin isänmaallisia nuoria vertauskuvaksi nykyajan nuorisoon. Parhaimmat kuvat löytyivät Hitler Jugendista ja se tuli valituksi. Toki rajaten kaikki tunnistettavuudet pois, Saarelainen kertoo Ylelle.

Hän kiistää kannattavansa natsiaatetta tai "muita syrjiviä aatteita".

– Kunnan ei kuitenkaan tulisi rajoittaa valtuutetun sananvapautta, oli hän sitten kansallissosialisti tai kommunisti.
 
Siis oikeasti, tarvitaanko persujen riveihin näitä idiootteja jotka eivät osaa pysytellä erossa Hitlerin Saksan touhuista ? No, sentään tyyppi erotettiin valtuustoryhmästä.



Saarelaisen taustakuvassa on Auschwitzin keskitysleirin kuva ja teksti: Tervetuloa Lempäälään. Aiemmin hänen taustakuvanaan oli kuva Hitler Jugendin joukoista.
Saarelainen kertoo, että on aina halunnut kansikuvansa olevan kantaa ottava.

– Edelliseen kuvaan halusin isänmaallisia nuoria vertauskuvaksi nykyajan nuorisoon. Parhaimmat kuvat löytyivät Hitler Jugendista ja se tuli valituksi. Toki rajaten kaikki tunnistettavuudet pois, Saarelainen kertoo Ylelle.

Hän kiistää kannattavansa natsiaatetta tai "muita syrjiviä aatteita".

– Kunnan ei kuitenkaan tulisi rajoittaa valtuutetun sananvapautta, oli hän sitten kansallissosialisti tai kommunisti.
Ei helvetti.

Tällaisten takia vaikka olen Perussuomalaisten kanssa monesta samaa mieltä, olen kuitenkin Kokoomuksen jäsen.
 
Ei helvetti.

Tällaisten takia vaikka olen Perussuomalaisten kanssa monesta samaa mieltä, olen kuitenkin Kokoomuksen jäsen.

Ja heppu itse vakuuttelee ettei suinkaan fanita natseja. Huoh, eiköhän se ole aika monelle ihmiselle ilmiselvä asia mitä Auschwitz symboloi.

EDIT: on möläytellyt aikaisemminkin.


EDIT 2 :
 
Viimeksi muokattu:
Miten tämä eroaa kaikista maailman muista puolueista? Siis oikeasti vaaleilla valituista? Tai itseasiassa ei ne muilla keinoilla valtaan päässeetkään tästä eroa.

Kyllä kai persuissa on keskimäärin kokemattomampaa väkeä edelleenkin, kuin ns. vanhoissa puolueissa. Tampioita toki löytyy muistakin, mutta kuvittelisin että ovat kovemmassa johdon ohjauksessa kuin persuissa. Se juurikin on persujen ongelma, idiootit pitäisi kovemmalla kädellä potkia pihalle. Tosin nyt alan jo eksyä aiheen ulkopuolelle..
 
Äänestin eu -vaaleissa Hakkaraista juuri puolueen takia. Teuvo painaa nappia todennäköisimmin juuri niinkuin minä haluan, toisin kuin esim. Wille Rydman tai Atte Kaleva. Heillä on vahvaa asiapitoista asiaa, mutta puolue on täysin paska.

Persumöläytteilijä menee aina "kokeneen" puolueen edelle nimenomaan äänestyskäyttäytymisen johdosta. Napin painallus ratkaisee eli mitä kädet tekevät. Ei se mitä lehdistö jauhaa edustajan sanomisista.
 

Rupesin pohtimaan itsekseni sitä, että millaisella älyllisellä tasolla liikkuu sellaisen henkilön ajattelu, joka pohtii että:

Jokin tapahtui => se aiheutti vihaa => tapahtuneen tapahtuman nostattama viha vääristää historiankirjoitusta => historiaan ei voi luottaa => joten ehkä sitä vihaa nostattanutta tapahtumaa ei tapahtunutkaan.

Pystyykö tuollaista "logiikkaa" käyttävä ihminen kysymään itseltään, että ellei sitä asiaa muka tapahtunut, niin se ei voinut nostattaa vihaa joka vääristää joten ei olisi vääristävää elementtiä, joten...

Tekisi mieli antaa tuollaiselle joululahjaksi tuopinalunen jonka molemmille puolille on kirjoitettu tikkukirjaimilla teksti "KÄÄNNÄ".
 
Teuvolla ei ole poliittisia estoja. Voisin kuvitella sanomassa että keisarilla ei ole vaatteita. Ja sitten Teuvoa vietiin.
 
Viimeksi muokattu:
Äänestin eu -vaaleissa Hakkaraista juuri puolueen takia. Teuvo painaa nappia todennäköisimmin juuri niinkuin minä haluan, toisin kuin esim. Wille Rydman tai Atte Kaleva. Heillä on vahvaa asiapitoista asiaa, mutta puolue on täysin paska.

Persumöläytteilijä menee aina "kokeneen" puolueen edelle nimenomaan äänestyskäyttäytymisen johdosta. Napin painallus ratkaisee eli mitä kädet tekevät. Ei se mitä lehdistö jauhaa edustajan sanomisista.
Mä äänestin Huhtasaarta ja laitoin koko perheen äänestämään sitä. Sai varmaan ainakin 3 ääntä täältä. Mä oon aina tykänny siitä Laurasta, vaikka moni sanoo ettei se sen uskomusten takia sovi politiikkaan.
 
Mä äänestin Huhtasaarta ja laitoin koko perheen äänestämään sitä. Sai varmaan ainakin 3 ääntä täältä. Mä oon aina tykänny siitä Laurasta, vaikka moni sanoo ettei se sen uskomusten takia sovi politiikkaan.
Ei merkitystä. Jenkeissä poliitikkoja ketkä uskovat muinaisten ihmisten metsästäneen dinosauruksia. Tästä huolimatta ovat viime vuodet laittaneet maan talouden kurjuudesta kukoistukseen.
 
Jenkeissä poliitikkoja ketkä uskovat muinaisten ihmisten metsästäneen dinosauruksia.

Sinälläänhän tuo ei ole yllätys olettaen tietenkin, että kyseinen poliitikko on kohtuullisen vanha ja opinnoista huomattava aika. Jenkeissä kun tuo koulutus ei ole niin "yleissivistys painotteinen". Lisäksi pitää huomata, että tuollainen historiallinen detaili on poliitikon päivittäisen työn kannalta lopultakin varsin irrelevantti. Toki tuollaiset aukot yleissivistyksessä antavat syytä miettiä mitä muuta kyseinen henkilö, tai poliitikot yleensä, ei tiedä. Mutta vaaleissahan tuollaiset heikkoudet punnitaan.
 
Mä äänestin Huhtasaarta ja laitoin koko perheen äänestämään sitä. Sai varmaan ainakin 3 ääntä täältä. Mä oon aina tykänny siitä Laurasta, vaikka moni sanoo ettei se sen uskomusten takia sovi politiikkaan.

Oli Lauran uskomukset mitä tahansa, niin hän edustaa kansaa napinpainalluksillaan paremmin kuin muiden puolueiden edustajat mun mielestä.
 
Lauran on nähty usein poseeraavan Euroopan äärioikeistopomojen kanssa. Ehkä se on myös yksi syy miksi kaikki ei uskaltaneet äänestää häntä?
 
Rupesin pohtimaan itsekseni sitä, että millaisella älyllisellä tasolla liikkuu sellaisen henkilön ajattelu, joka pohtii että:

Jokin tapahtui => se aiheutti vihaa => tapahtuneen tapahtuman nostattama viha vääristää historiankirjoitusta => historiaan ei voi luottaa => joten ehkä sitä vihaa nostattanutta tapahtumaa ei tapahtunutkaan.

Pystyykö tuollaista "logiikkaa" käyttävä ihminen kysymään itseltään, että ellei sitä asiaa muka tapahtunut, niin se ei voinut nostattaa vihaa joka vääristää joten ei olisi vääristävää elementtiä, joten...

Tekisi mieli antaa tuollaiselle joululahjaksi tuopinalunen jonka molemmille puolille on kirjoitettu tikkukirjaimilla teksti "KÄÄNNÄ".

En voi kun sanoa että hyi helvetti että syljettää tämänkaltaiset tyypit. Vaikka viime eduskuntavaaleissa annoin PS:lle ääneni, niin nämä tyypit kuvottaa minua.
 
Oli Lauran uskomukset mitä tahansa, niin hän edustaa kansaa napinpainalluksillaan paremmin kuin muiden puolueiden edustajat mun mielestä.
Entisen AUK:n kouluttajan sanoin, voihan sian vittu ja hevosen perse.

Kyllä kai nyt jokainen vähänkään, edes silloin tällöin täysillä käyvä tietää ja osaa päätellä että Huhtasaari on pöljä ja että hänen mielipiteensä ovat pöljiä. Jos Suomessa joku uskoo noita uskontoon sekoitettuja mielipuolisia hölinöitä niin joutaa saman tien holhoukseen. Huhtis ja muut sekopääkumppanit lentävät saman tien persuista pois, jos persut joskus pääsee hallitukseen. Niinhän ne nytkin hiljennettiin ennen vaaleja, jotta eivät syö järkevien ihmisten ääniä.

Eihän kukaan ota noita tosissaan, eihän? Miten Laura oikein edustaa kansaa, jos hän ei oikein ymmärrä mistään mitään. Saman hengenvetoon väitän, että suurin osa muistakaan kansanedustajista ei ymmärrä hölkäsen pöläystä siitä kuinka yhteiskunta ja kansantalous toimii.

Onneksi meillä on virkamiehet.
 
Entisen AUK:n kouluttajan sanoin, voihan sian vittu ja hevosen perse.

Kyllä kai nyt jokainen vähänkään, edes silloin tällöin täysillä käyvä tietää ja osaa päätellä että Huhtasaari on pöljä ja että hänen mielipiteensä ovat pöljiä. Jos Suomessa joku uskoo noita uskontoon sekoitettuja mielipuolisia hölinöitä niin joutaa saman tien holhoukseen. Huhtis ja muut sekopääkumppanit lentävät saman tien persuista pois, jos persut joskus pääsee hallitukseen. Niinhän ne nytkin hiljennettiin ennen vaaleja, jotta eivät syö järkevien ihmisten ääniä.

Eihän kukaan ota noita tosissaan, eihän? Miten Laura oikein edustaa kansaa, jos hän ei oikein ymmärrä mistään mitään. Saman hengenvetoon väitän, että suurin osa muistakaan kansanedustajista ei ymmärrä hölkäsen pöläystä siitä kuinka yhteiskunta ja kansantalous toimii.

Onneksi meillä on virkamiehet.

Joka tapauksessa Laura äänestää niinkuin puolueessa on päätetty. Tämä on meidän järjestelmän kirous/siunaus. Yksittäisen edustajan mielipiteillä ei ole mitään väliä. Aina äänestetään puoluetta.
 
Back
Top