Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Hiukan kuin lentoyhtiön pääjohtaja menisi paskista paskimmassa lentosäässä ohjaamoon puhumaan että "Laskeuduttehan ajoissa" ja toistuvasti lennon aikana vaikuttaisi lentohenkilökunnan päätöksiin vaarantaen sekä lentäjien ja matkustajien hengen.

Ministeri on toistuvasti kyseenalaistanut alaistensa osaamisen ja nyt näköjään myös rehellisyyden kun puhuu siitä että pitää selvittää mitä "todella tapahtui"
Vähän kuin tässä tapauksessa, annetaan painetta piloteille ilmavoimien päällikön ja presidentin protokollapällikön voimin:
 
Tässä Tynkkysen video viime viikolta, toinen video kahden viikon takaa ja kolmas video vaalien alta. Yksikään videoista ei ole yksikään niistä videoista, joita Youtube minulle alunperin suositteli, mutta ihan keskustelun synnyttämän uteliaisuuden vuoksi menin tutustumaan tarkemmin Tynkkysen tuotantoon. En joutunut pettymään.

Ensimmäisessä videossa Tynkkynen nostaa esille useita tärkeitä aiheita: suomalaisten velkaantuminen, pikavippien vaikeasti hahmotettavat kulut, puutteet nuorten talousosaamisessa, maksuhäiriöiden aiheuttama elämän hankaloituminen ja henkinen tuska sekä velkakierre.

Toisessa videossa Tynkkynen puhuu sananvapaudesta voltairemaisessa hengessä. Aivan olennainen pointti on se, että sananvapaus suojaa myös eri mieltä olevia ihmisiä. Tynkkynen myös nostaa esille kaksoisstandardin, jonka mainitsi myös Alan Salehzadeh. Video on täyttä asiaa!

Viimeisellä videolla Tynkkynen puhuu maahanmuuttopolitiikasta. Videosta hahmottuu se asia, jonka toivoisi kaikkien ymmärtävän: maahanmuuttajia on erilaisia. Valitettavasti jotkut, niin persujen vastustajat kuin kannattajat, luulevat kaikkien maahanmuuttajien olevan samanlaisia. Videolla esiintyvä Tynkkysen miesystävä tuskin ajattelee, että Tynkkynen haluaa karkottaa hänet.

Kaikilla videoilla Tynkkynen puhuu selvästi ja esiintyy edukseen. Pukeutuminen ja videot ylipäätään ovat otteeltaan rentoja. Nuorisoon että vähän vanhempiinkin ihmiseen tälläiset videot vetoavat varmasti! Oulun murre on huvittavaa ja autenttisuutta lisäävää. :D

Nythän tässä ei ole kyse siitä, että Tynkkynen olisi jokin poliittinen mastermind, jolla on peliälyä kuin Rommelilla ja karismaa kuin Reaganilla. Kyse on siitä, että Tynkkynen esiintyy hyvin, nostaa esille tärkeitä asioita sekä omaa ihan fiksuja näkemyksiä, ja että hänen henkilökohtaiset ominaisuudet ovat sellaisia jotka takuulla parantavat persujen mainetta joissain piireissä. Olin väärässä Tynkkysen suhteen.

Se on kuulkaa niin, että juuri tälläistä henkilöä persut tarvitsevat.



 
Itse uskon, että tällä menolla seuraava hallitus rakentuu PerSut, Kokoomus, KD-linjalle. Varsinkin, jos Kokoomuksessa nähdään kannatuksen paikalleen junnaamisen vuosikausia olevan tarpeeksi hyvä syy laittaa Häkkänen tai Lepomäki puikkoihin.

Ratkaisu Lepomäestä yms olisi liian kätevä,normaali ja hyödyllinen. Eli täysin nykyajan ilmapiirin vastaista. En usko Lepomäen ja kumppaneiden pääsevän miksikään muuksi kuin sivujuonteeksi puolueen historiaa. Ei pidä aliarvioida syrjäytyneisyyden ja hulluuden voimaa joka tällä hetkellä vallitsee. En tiedä mikä on seuraava hallitus,mutta seuraava suurin oppositiopuolue on Perussuomalaiset. Vielä sitä seuraavakin. Sitten ehkä hallitusta pääsee muodostamaan Persut ja joku uusi puolue.
 
Mulle tuli jostain syystä sen twiittejä mun twitter-feediin. On ainoa henkilö, jonka olen joutunut blokkaamaan Twitterissä. Ei vaan jaksa.
 
Juuri niin. Itse twiitillä ei mitään väliä, jos aihetta Ohisalon haukkumiseen ei ole niin sellainen kehitetään.

Mulle on jäänyt epäselväksi se, että mitä Ohisalo tarkoittaa suht ahkeralla twiittaamisella? Haluaako hän viestiä kannattajajoukolleen vai yleisölle yleensä vai onko hän omaksunut trumpimaisen tavan johtaa ministeriötä? Jos ministeriön johtaminen on alisteinen asia Vihreiden puheenjohtajuudelle, niin eipä luvalla sanoen hyvältä näytä.

Joo, sitä samaa ovat tehneet muutkin, mutta tässä ollaan kommentoitu nyt Ohisaloa.
 
Tolla Koomikko Kivellä ei ole kaikki muumit laaksossa. Jos pystyy, niin lukekaa sen Twitteriä tai Facea vähän aikaa. :D

Olen pari kertaa erehtynyt sen twitteriin suoltamaa sontaa lukemaan mut sit todennut et parempi poistua hyvin äkkiä, sen verran uskomatonta settiä näkyy tulevan sinne et paineet väkisin nousee.
 
Eikös tämä Iikan twiitti ole malliesimerkki siitä, minkälaista vihaista puhetta sieltä netistä pitäisi saada karsittua. Halventeeraavaa ja panettelevaa :ROFLMAO:
 
Tulipa erehdyksessä kuunneltua uusin Putkosen erikoinen ja kyllä hymy hyytyi aika nopeasti.

En tiedä oliko kyseessä Putkonen vai kuka johtuen juurikin mikrofooniongelmista, mutta 'punainen fasismi' rupesi hieman vituttamaan.

Siis viime vuosisadan kolmesta totalitaarisesta eurooppalaisesta aattesta ainoa, joka ei johtanut kansanmurhaamiseen, pidetään sopivana käyttää jonain kattoterminä äärimmäisille vasemmistoaatteille?

Lincoln ei ole huvittunut.

1024px-LincolnGett.JPG

Tuumailun ohessa viljeltiin taas useita epämääräisiä käsitteitä ja hesarin toimittelija kävi välittömästi kiinni yhteen näistä, kuten arvata saattaa.
Ikävä kyllä Halla-ahokin välillä syyllistyy typerien sanojen, kuten 'vihervasemmiston' käyttöön. Ei sillä etteikö tuo käsite olisi ihan totuudenmukainen kuvatessaan vihreitä, vasemmistoliittoa ja sosiaalidemokraatteja, mutta typerä se on siksi, että Suomessa ei ole kuin vasemmistolaisia puolueita ja perussuomalaiset ovat itsekin vasemmistolainen puolue.
 
Viimeksi muokattu:
Olisiko paikallaan tarkentaa tämäkin foorumi perussuomalaisten alaosastoksi jossa puoluetta markkinoidaan niin voitaisiin perustaa uusi maanpuolustusfoorumi jossa keskiössä on maanpuolustus
 
Back
Top