Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Henkilökohtaisesti ei näemmä koe tehneensä mitään väärin ja hölmöä. Twiittailu johtuikin vaan siitä ettei Ano ole saanut esiintymiskoulutusta. Kuolevan ihmisen pilkkaamista pidän todella halveksuttavana. Jos tällaisen tajuaminen vaatii kansanedustajalta esiintymiskoulutusta, niin Turtiaisen paikka ei kuulu olla Eduskunnassa.

En tiedä millaista koulutusta tarvitsee kun tilanneäly ja järki puuttuu.... ehkä tunti turpaan saunan takana auttaisi...
 
Tuota minäkin toivon, mutta eikö siitä ole ollut tutkimustuloksia, että persut on talouspolitiikassa vahvasti vasemmalla?

Siksi kovasti ihmettelen yrittäjien intoa olla persujen kannattajia.
Kai se perustuu tutkimuksiin, jossa parempiosaiset ovat itseasiassa maahanmuuttokriittisimpiä ja se arvokysymyksenä määrittää äänestyskäyttäytymistä perinteistä talouspoliittista jakoa voimakkaammin. Ja onhan Halla-aho väläytellyt Viron verotusmallia yrityksille, koska vain luomalla uutta työtä voidaan saada meidän taloutta kasvun tielle. Tietysti vientiyritysten toimintaympäristö on turvattava myös unohtamalla liian kunnianhimoiset ilmastotavoitteet.
 
Sitä minä olen ihmetellyt, miksi pienituloiset äänestävät PS:ia. Tavallaan ymmärrän, että luulevat että se on heiltä pois jos "rahan saajia" tulee lisää. Mutta jos katsoo vähän enemmän, niin ei sieltä [Persuista] mitään tukien puolustajia löydy, päinvastoin, tuet vastikkeellisesti ja työttömyyskorvauksella risusavottaan...
 
Sitä minä olen ihmetellyt, miksi pienituloiset äänestävät PS:ia. Tavallaan ymmärrän, että luulevat että se on heiltä pois jos "rahan saajia" tulee lisää. Mutta jos katsoo vähän enemmän, niin ei sieltä [Persuista] mitään tukien puolustajia löydy, päinvastoin, tuet vastikkeellisesti ja työttömyyskorvauksella risusavottaan...
Mikä olisi se "oikea" puolue pientuloisille?
 
  • Tykkää
Reactions: jak
Mikä olisi se "oikea" puolue pientuloisille?

Hyvä kysymys. Vastaan että en tiedä.

Parastahan olisi että luotaisiin työpaikkoja, siis sellaisia oikeita mistä maksetaan palkkaakin. Vähän hankala se on minkä tahansa puolueen vaatia että nyt vittu työllistäkää, tai määräämme yritykset työllistämään... ja ei kaikki julkiselle puolelle mahdu...

Sillä aikaa olisi ihan kiva, jos ne normi tuet juoksisi eikä leikattaisi muutamalla prosentilla siitä syystä ettei onnistunut saamaan työtä...
 
Tuota minäkin toivon, mutta eikö siitä ole ollut tutkimustuloksia, että persut on talouspolitiikassa vahvasti vasemmalla?

Siksi kovasti ihmettelen yrittäjien intoa olla persujen kannattajia.

Osa persu-yrittäjistähän on konkurssikypsiä.

Mutta luulen että yrittäjäpersujen kannatus johtuu protestoinnin halusta. Kaikki on muiden vika. Ja ei nähdä että omat nykyiset olosuhteet ovat voineet syntyä omien väärien valintojen seurauksena.
 
Sitä minä olen ihmetellyt, miksi pienituloiset äänestävät PS:ia. Tavallaan ymmärrän, että luulevat että se on heiltä pois jos "rahan saajia" tulee lisää. Mutta jos katsoo vähän enemmän, niin ei sieltä [Persuista] mitään tukien puolustajia löydy, päinvastoin, tuet vastikkeellisesti ja työttömyyskorvauksella risusavottaan...

Työpaikkojen vuoksi, täyspäiväisten tuotannon ja palveluiden työpaikkojen vuoksi.
 
Osa persu-yrittäjistähän on konkurssikypsiä.

Mutta luulen että yrittäjäpersujen kannatus johtuu protestoinnin halusta. Kaikki on muiden vika. Ja ei nähdä että omat nykyiset olosuhteet ovat voineet syntyä omien väärien valintojen seurauksena.
Höpö höpö. Isoveljeni yrittäjänä äänesti persuja nimenomaan arvokysymyksissä ja sananvapauden puolustajana. Kovan linjan arvokonservatiivi. Samoin pitkän linjan yrittäjäperheen lapsi, joka on kaverini. Tähän asti äänestänyt aina Kokoomusta mutta lueskenteli Scriptaa ja vaihtoi perussuomalaisiin.
 
Höpö höpö. Isoveljeni yrittäjänä äänesti persuja nimenomaan arvokysymyksissä ja sananvapauden puolustajana. Kovan linjan arvokonservatiivi. Samoin pitkän linjan yrittäjäperheen lapsi, joka on kaverini. Tähän asti äänestänyt aina Kokoomusta mutta lueskenteli Scriptaa ja vaihtoi perussuomalaisiin.

Kansanedustaja persuyrittäjillä Turtiainen ja Sheikki on isot velat olemattomaan liikevaihtoon nähden. Ja eikä koskaan kykyä maksaa velkojaan. Syyttävät yhteiskuntaa omasta osaamattomuudestaan.

Saahan sitä äänestää tässä maassa vaikka itselleen hallaa tehden.
 
Sitä minä olen ihmetellyt, miksi pienituloiset äänestävät PS:ia. Tavallaan ymmärrän, että luulevat että se on heiltä pois jos "rahan saajia" tulee lisää. Mutta jos katsoo vähän enemmän, niin ei sieltä [Persuista] mitään tukien puolustajia löydy, päinvastoin, tuet vastikkeellisesti ja työttömyyskorvauksella risusavottaan...
Ei puolueita voi tarkastella pelkästään tuloluokkien kautta. Esim. arvokysymykset painavat monella paljon.
 
Back
Top