Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Tavion muotoilu oli aika mielenkiintoinen. Turtiainen erotetaan eduskuntaryhmästä pysyvästi, kunnes tämä voi ensi vuoden alussa hakea jäsenyyttä uudelleen. Persulottoa jos pelataan ja sama meno jatkuu, niin itse veikkaisin Peltokankaan olevan seuraava joka päätyy harjattavaksi. Saa nähdä.

Erottaminen toistaiseksi on ankarin toimi, mihin eduskuntaryhmän säännöt antavat juridisesti mahdollisuuden. Jos hän on korjannut käytöksensä hän voi hakea takaisin ryhmään vuodenvaihteessa, mutta se on aika kaukana. En ole ennustaja, joten en osaa sanoa mikä tilanne silloin on. En kuitenkaan pitäisi mitenkään selvänä, että hän palaa ryhmään.
 
Mielestäni persuilla on aina ollut asianaan työpaikkojen säilyttäminen Suomessa.

Risusavotassa itse ollut 70-luvulla ja silloin ei persuja ollut edes keksitty, silloin liehui punaliput työväenjuhlissa. Oliko aika silloin parempi, itse en sitä kaipaa.

Niin minustakin, se on vaan että millä hinnalla sitä työtä pitäisi tehdä. Ei siinä risusavotassa mitään vikaa, mutta silloin siitä maksetaan palkkaa eikä mitään karkkirahaa. Ei tässä kukaan mistään insinöörinpalkasta puhu, vaan ihan reilu 8-10€ tunti. Reilu peli, osaajalle sitten enemmän. Ei tuokaan iso palkka ole, mutta eipä työkään kummoista osaamista vaadi...
 
Tavion muotoilu oli aika mielenkiintoinen. Turtiainen erotetaan eduskuntaryhmästä pysyvästi, kunnes tämä voi ensi vuoden alussa hakea jäsenyyttä uudelleen. Persulottoa jos pelataan ja sama meno jatkuu, niin itse veikkaisin Peltokankaan olevan seuraava joka päätyy harjattavaksi. Saa nähdä.
Mitä peltokangas on päästänyt suustaan?
 
Mitä peltokangas on päästänyt suustaan?

Pidän miestä ihan potentiaalisena ehdokkaana kiroustulvineen. Miehessä on ainesta, sanotaan niin. Tosin Mäenpää saattaa ehtiä ensin mikäli uutisointiin on uskomista.

 
Niin minustakin, se on vaan että millä hinnalla sitä työtä pitäisi tehdä. Ei siinä risusavotassa mitään vikaa, mutta silloin siitä maksetaan palkkaa eikä mitään karkkirahaa. Ei tässä kukaan mistään insinöörinpalkasta puhu, vaan ihan reilu 8-10€ tunti. Reilu peli, osaajalle sitten enemmän. Ei tuokaan iso palkka ole, mutta eipä työkään kummoista osaamista vaadi...
Samaa mieltä.
 
Tavion muotoilu oli aika mielenkiintoinen. Turtiainen erotetaan eduskuntaryhmästä pysyvästi, kunnes tämä voi ensi vuoden alussa hakea jäsenyyttä uudelleen. Persulottoa jos pelataan ja sama meno jatkuu, niin itse veikkaisin Peltokankaan olevan seuraava joka päätyy harjattavaksi. Saa nähdä.

Botoxia tarvitaan huuliin ennen seuraavia vaaleja. Kuinka kauan menee, että Halla-aho twiittaa, että mitäs SDP aikoo tehdä Hussein Al Tae:lle, kun mekin teimme näin.

Veronmaksajana olen iloinen, että jos Ano Turtiainen on nyt tällä kaudella ollut hieman ylikunnossa, niin me veronmaksajat kyllä huolehdimme hänen tuloistaan myös jälkeenkin. Jos äänestäjät eivät enää luottamuslausetta hänelle antaisi seuraavissa vaaleissa. Ei hätää, Anon toimeentulo on verorahoilla taattu, hän saa vuoden ajan 36% tuloistaan sopeutumisrahana. Turtiaisen tapauksessa voi tietenkin kysyä, että mihin hän on sopeutumassa? Ehkä muistelemaan sitä, mitä olisi voinut oppia viestinnässä, ollessaan eduskunnan sivistysvaliokunnan varajäsenenä kuukauden verran.

Simpauttaja
 
Veronmaksajana olen iloinen, että jos Ano Turtiainen on nyt tällä kaudella ollut hieman ylikunnossa, niin me veronmaksajat kyllä huolehdimme hänen tuloistaan myös jälkeenkin. Jos äänestäjät eivät enää luottamuslausetta hänelle antaisi seuraavissa vaaleissa. Ei hätää, Anon toimeentulo on verorahoilla taattu, hän saa vuoden ajan 36% tuloistaan sopeutumisrahana. Turtiaisen tapauksessa voi tietenkin kysyä, että mihin hän on sopeutumassa? Ehkä muistelemaan sitä, mitä olisi voinut oppia viestinnässä, ollessaan eduskunnan sivistysvaliokunnan varajäsenenä kuukauden verran.

Simpauttaja

Maksat ilmeisesti valtionveroakin reippaasti?

Turtiaisen saamat palkkiot ovat samat kuin muutkin turhakkeet siellä saavat, ongelma Turtiaisen kohdalla liittyy hänen käytökseensä kansanedustajana.
Tosin Arhinmäki ei tosiaan saanut sanktioita tai joutunut suorittamaan katumusharjoituksia pilkatessaan murhattuja poliiseja.
 
Mitä peltokangas on päästänyt suustaan?

Mauri itse ei vielä mitään tapaukseen liittyen, mutta tämän vaalipäällikkö näköjään ilmoittaa kyllä tykkäävänsä Anon hassunhauskasta huumorista. Uskallan mutu-tuntumalla veikata että eiköhän se Maurikin Anon linjaa komppaa ja vahvasti. Saa nähdä osaako pitää mölyt mahassa.

mauri.jpg
 
No Turtiainen on harjattu, kuten kuuluukin. Välillä vähän tutkimusnäkökulmaakin erityisesti Simpauttajalle, joka ei tunnu hoksaavan arvokysymysten merkitystä äänestyskäyttäytymisessä.

Suomalaisten arvot koventuneet – tutkimusjohtaja kertoo, miksi koronakriisi voi lopulta johtaa perussuomalaisten hurjaan nousuun
 
Mielestäni persuilla on aina ollut asianaan työpaikkojen säilyttäminen Suomessa.

Risusavotassa itse ollut 70-luvulla ja silloin ei persuja ollut edes keksitty, silloin liehui punaliput työväenjuhlissa. Oliko aika silloin parempi, itse en sitä kaipaa.

Ei, mutta SMP oli kovassa nousussa.

Perussuomalaiset ei ole mistään tyhjiöstä noussut vaan suoraan SMP:n rintaperillinen.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Nyt menivät välit pysyvästi poikki puolueen ja Turtiaisen välillä. Ei taida olla kyllä mitään menetys persuille.

Ei tuo hänen jakamansa kuva ole mitään mustaa huumoria, siitä puuttuu täysin se huumoriosuus. Yleensä noita kuvia kuolleista/kuolevista jonkun "hauskan" meemin muodossa jakelevat keskenkasvuiset, vähän häiriintyneet teinit, jotka yrittävät näin todistaa olevansa "kovia jätkiä." Jos tuollainen naurattaa, niin politiikka ei taida olla se paras paikka.
 
Tarvitsevatko persut ihan oikeasti näitä peräkylän kaljakuppiloiden suunsoittajia ehdokkaikseen ? Tokihan nämä öyhöttäjät todennäköisesti imuroivat kaikkien peräkammarirasistien äänet, mutta kuten case Turtiainen osoitti, Arkadianmäelle päästyään aiheuttavat emopuolueelle pääasiassa vain ongelmia.
 
Kaljakuppiloista tuli mieleen entinen takavuosien kapakki uudellamaalla, kutsunimeltään moskova :cool: , ei ollut persupuoluetta tuohon aikaan
 
Tarvitsevatko persut ihan oikeasti näitä peräkylän kaljakuppiloiden suunsoittajia ehdokkaikseen ? Tokihan nämä öyhöttäjät todennäköisesti imuroivat kaikkien peräkammarirasistien äänet, mutta kuten case Turtiainen osoitti, Arkadianmäelle päästyään aiheuttavat emopuolueelle pääasiassa vain ongelmia.
Äänisaaliin maksimoimiseksi ollaan valmiita sietämään näitä urpojakin. Samaa painia on ollut Vasemmistoliitolla änkyräkommunistiensa kanssa.
 
Back
Top