Erilaista väkivaltaa. Sitkeässä tämä vale.No hei, onhan sieltä päästy pitkällekin antifa-fanituksen kanssa... Li ja Koivulaakso... se on vaan sitä parempaa väkivaltaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Erilaista väkivaltaa. Sitkeässä tämä vale.No hei, onhan sieltä päästy pitkällekin antifa-fanituksen kanssa... Li ja Koivulaakso... se on vaan sitä parempaa väkivaltaa...
Erilaista väkivaltaa. Sitkeässä tämä vale.
Nyt täytyy kysyä: jos kerran tiedät, miten lainaus oikeasti menee, miksi käytit valheellista muotoa?Juu, kyllä minä eron tiedän. Kohdistuu rakenteisiin ja sosiaalisiin konstruktioihin... siinä vaan se, että purevat ruokkivaa kättään...
Nyt täytyy kysyä: jos kerran tiedät, miten lainaus oikeasti menee, miksi käytit valheellista muotoa?
"Läpällä ja kohta kännissä"? No, ainakin jotakin vaihtelua.En nyt muista koko lainausta.. ja miksi käytin, no siksi kun se on se hauskempi meemi. Eikä nyt ole aikaa tsekata youtubesta, baari kutsuu.
Li sanoi itse asiassa, että vasemmiston väkivalta on erilaista, koska se kohdistuu valtarakenteisiin, jne... eikä yksittäisiin etnisiin ihmisryhmiin, seksuaalisen suuntauksen omaaviin, jne...Niin Li tarkoitti että vasemmiston väkivalta kohdistuu rakennuksiin ja siksi parempaa kuin oikeiston joka hakkaa ihmisiä.
Niin Li tarkoitti että vasemmiston väkivalta kohdistuu rakennuksiin ja siksi parempaa kuin oikeiston joka hakkaa ihmisiä.
Minun tuntemani perussuomalaiset ovat kaikki entisiä kokoomuksen äänestäjiä. Pettyneet kokoomuksen linjaan jo viimeisen 10 vuoden aikana.Perussuomalaiset ei ole mistään tyhjiöstä noussut vaan suoraan SMP:n rintaperillinen.
Täysin samaa mieltä. Tuntemani persujen kannattajat yrittäjiä ketkä kyllästyneet Kokoomuksen lepsoiluun pääosin juuri mamu kysymyksessä ja ylipäätään kaikenlaisessa muussakin pummien hyysäämisessäMinun tuntemani perussuomalaiset ovat kaikki entisiä kokoomuksen äänestäjiä. Pettyneet kokoomuksen linjaan jo viimeisen 10 vuoden aikana.
Yhdelläkään ei ole maatilaa tai traktoria ja kaikki nämä tuntemani asuvat pääkaupunkiseudulla. Itse en osaa ajatella Persua SMP:n tai Kepun jälkeläisenä. En toki kiistä tutkijoiden näkemystä, mutta oma kokemukseni on enemmänkin sellainen, että itsensä terävöittäneet entiset kokoomuslaiset ovat löytäneet paikan Perussuomalaisista.
Ihan hyvä näin ja tällä ajatuksella seuraaviin vaaleihin.
.
Soini liittyi Suomen Maaseudun Puolueeseen (SMP) 16-vuotiaana vuonna 1979. Hän johti puolueen nuorisojärjestö Kehittyvän Suomen Nuorten Liittoa 1984–1992. Soini valittiin vuonna 1989 puolueen varapuheenjohtajaksi ja vuoden 1992 puoluekokouksessa puoluesihteeriksi. Hän jatkoi tehtävässä SMP:n konkurssiin (1995) asti.
SMP:n konkurssin jälkeen Soini oli kolmen muun SMP:läisen Raimo Vistbackan, Urpo Leppäsen ja Kari J. Bärlundin kanssa perustamassa Perussuomalaisia.