Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Minulla on vanha koulukaveri, kova vasemmistoliiton kannattaja. Hän puhui vallankumouksesta jo 20-vuotta sitten. Ei olla hetkeen nähty tosin. Tarinan opetus:ei kannata joka propellipään juttua tänne lainata.
 
Eikös Turtiainen itse todennut ettei usko demokratiaan ja oikeusvaltioon. Mielestäni PS:n iso ongelma on juuri nämä peräkylän miehet öyhötyksineen. Niin kauan kuin tällaisia tyyppejä pesii puolueen riveissä, on salonkikelpoisuus kaukana. Vaakakupissa on siis se, että halutaanko edes yrittää kosiskella uutta kannattajakuntaa näyttäytyen puolueena, jonka edustajat omaavat edes alkeellisimmat käytöstavat, vai halutaanko miellyttää omaa ydinkannattajakuntaa.
 
Minulla on vanha koulukaveri, kova vasemmistoliiton kannattaja. Hän puhui vallankumouksesta jo 20-vuotta sitten. Ei olla hetkeen nähty tosin. Tarinan opetus:ei kannata joka propellipään juttua tänne lainata.
Mä entisellä paikkakunnalla äänestin vanhaa koulukaveria, Kommunistinen Työväenpuolue. Vaali-iltana sitten jännitin, meneekö äänet yli kymmenen... enkat oli 12... :D
 
Minun tuntemani perussuomalaiset ovat kaikki entisiä kokoomuksen äänestäjiä. Pettyneet kokoomuksen linjaan jo viimeisen 10 vuoden aikana.
Yhdelläkään ei ole maatilaa tai traktoria ja kaikki nämä tuntemani asuvat pääkaupunkiseudulla. Itse en osaa ajatella Persua SMP:n tai Kepun jälkeläisenä. En toki kiistä tutkijoiden näkemystä, mutta oma kokemukseni on enemmänkin sellainen, että itsensä terävöittäneet entiset kokoomuslaiset ovat löytäneet paikan Perussuomalaisista.
Ihan hyvä näin ja tällä ajatuksella seuraaviin vaaleihin. (y)
.

Galluppien mukaan SDP:n ja persujen välillä porukka tuntuu seilaavan.
 
Galluppien mukaan SDP:n ja persujen välillä porukka tuntuu seilaavan.

He nimenomaan seilaavat, kokoomuksesta siirtyneet ovat tulleet jäädäkseen.
Heidän edustajat ovat nyt miehittäneet tärkeimmät asemat puolueessa, Halla-aho, Puisto, Purra, Tavio etc.
Huhtasaari ja Hakkarainen lähetettiin Brysseliin, Halla-aho on nero..
 
Joka seuraa tiettyjen lehtien pääkirjoituksia, kolumneja ja mielipidepalstoja huomaa että tekeillä on porvarihallitus.
Mielellään kesän aikana, viimeistään syksyllä.

Kokoomus kiistää yhteydenotot perussuomalaisiin mutta itse epäilen tätä koska kampanja on aloitettu jo kannattajien informoimiseksi.
Kokoomus on ilmeisesti tyytyväinen Halla-ahon toimintaan puolueen hallituskuntoon laittamiseksi.

Kun Turtiainen lähti niin kokoomus voi myös luontevasti vaatia pääministerin paikkaa kätilön ominaisuudessa, paikat ovat nyt tasan 38-38


Seuraava hallitus on Kok-PS-Kesk-KD = 112
 
Hommaforumin väki lienee fanaattisinta PS:n kannattajakuntaa. Case Turtiainen on selvästi mennyt väellä tunteisiin.

Sitaatti: " Edes vaalivoitolla PS ei tee mitään, koska nykyoloissa vain koalitio on mahdollinen ja muut puolueet eivät tee yhteistyötä PS:n kanssa. Tästä tullaankin sitten siihen kuten Jari Leino joskus totesi, että uskoa poliittiseen ratkaisuun ei enää käytännössä ole. Tämä siis tarkoittaa sitä, että se on joko väkivaltainen, laiton vallankaappaus tai ei mitään."

Jos vasemmistoliitto jossa on pilkattu murhattuja poliiseja kelpaa hallituksiin niin PS ei todellakaan ole ulkona mistään, se on jo nyt kääntänyt politiikan suuntaa olemassaolollaan.
 
Hommaforumin väki lienee fanaattisinta PS:n kannattajakuntaa. Case Turtiainen on selvästi mennyt väellä tunteisiin.

Sitaatti: " Edes vaalivoitolla PS ei tee mitään, koska nykyoloissa vain koalitio on mahdollinen ja muut puolueet eivät tee yhteistyötä PS:n kanssa. Tästä tullaankin sitten siihen kuten Jari Leino joskus totesi, että uskoa poliittiseen ratkaisuun ei enää käytännössä ole. Tämä siis tarkoittaa sitä, että se on joko väkivaltainen, laiton vallankaappaus tai ei mitään."

Noh. Olepa rehellinen. Se on keskustelupalsta. Sieltä löytyy tuostakin Turtiaisen tapauksesta ketjussa mielipiteitä laidasta laitaan. Tähän saksit vain yhden..
 
Noh. Olepa rehellinen. Se on keskustelupalsta. Sieltä löytyy tuostakin Turtiaisen tapauksesta ketjussa mielipiteitä laidasta laitaan. Tähän saksit vain yhden..

Aivan. Ja PS on ennen pitkää kyllä valinnan edessä. Joko vedetään tiukkaa kompromissitonta linjaa ja pidetään äärioikean laidan etnot tyytyväisenä. Taikka sitten siivotaan Turtiaisen kaltaiset nolot rasistit ulos puolueesta. Vaikea kuvitella mitenkä muussa tapauksessa yhteistyöhalukkaita kumppaneita löytyisi.
 
He nimenomaan seilaavat, kokoomuksesta siirtyneet ovat tulleet jäädäkseen.
Heidän edustajat ovat nyt miehittäneet tärkeimmät asemat puolueessa, Halla-aho, Puisto, Purra, Tavio etc.
Huhtasaari ja Hakkarainen lähetettiin Brysseliin, Halla-aho on nero..

Tämä seilaaminen on mielenkiintoista. Toki oikeistodemareille ei ole koskaan sopineet duunarien haalarit.
 
Joka seuraa tiettyjen lehtien pääkirjoituksia, kolumneja ja mielipidepalstoja huomaa että tekeillä on porvarihallitus.
Mielellään kesän aikana, viimeistään syksyllä.

Kokoomus kiistää yhteydenotot perussuomalaisiin mutta itse epäilen tätä koska kampanja on aloitettu jo kannattajien informoimiseksi.
Kokoomus on ilmeisesti tyytyväinen Halla-ahon toimintaan puolueen hallituskuntoon laittamiseksi.

Kun Turtiainen lähti niin kokoomus voi myös luontevasti vaatia pääministerin paikkaa kätilön ominaisuudessa, paikat ovat nyt tasan 38-38


Seuraava hallitus on Kok-PS-Kesk-KD = 112

Suomesta on tullut banaanitasavalta. Hallitukset notkuu ja paukkuu. Tämä ei ole hyvä kehityksen suunta.

Ei ollenkaan
 
  • Tykkää
Reactions: ER
Back
Top