Pfffyyyf. Nythän kirjoiteltiin aamorista ja naisista.
Sehän on kuulemma rajaton maailma.
Kyllä määkin saa kuusen alaoksuista tulen aikaan syksyn pahimmissa sateissa... mutta naista nykymaailmassa tai nyky-Suomessa sillä ei saa. Eikä sillä, että jaksaa vetää 130-150 punnerrusta; 300 istumaannousua; juosta 12 minuuttiin vähintään 3200m.
Ei, sillä ei SAA.
Se mitä tavoittelin oli, että mies ehkä arvostaa Purraa kun se on 1) ulkoistaa sopivia mielipiteitä ja 2) se on keskiverto suomalainen nainen ulkonäöltään.
Jos se korvattaisiin meidän iki-ihanalla sisäministeri Ohisalollamme, mutta persuilla mielipiteillä, niin etkö pitäisi henkilö samassa arvossa? Minä pitäisin.
Ai miksi? Koska ulkoiset muodot tai sukupuoli ei meikäläiselle merkkaa mitään politiikassa. Siksi mulle on ihan sama onko persuissa homoja, transuja, S&M -pervoja, tai sahurin tapaisin nuoriin taipuvaisia, kunhan ajetaan oikeata politiikkaa. Eli nykyisessä tilanteessa minulle se on minimaalisesti nykyisen turvapaikkajärjestelmän lopettamista; maksimaalisesti kaikkien arabien ja somalien karkoittamista Suomesta.
P. S. oon pari kertaa Purran kanssa keskustellut teltoilla ja enkä pitänyt siitä henkilönä, sori nyt vaan.