Kuvittelen mitä Timo Soinin päässä liikkuu:
Hän makaa puoluekokouksen jälkeen päiväkausia itsesäälissä. Miksei kukaan laulanut minulle kiitoslaulua, kuten sille pääpirulle, mitättömälle, Halla-ajolle?
Miksi ne vaan potki minua takapuoleen, vaikka minun olisi pitänyt saada se makea hillotolppa Brysselistä?
On se niin väärin minua Timo Suurtaa kohtaan.
Kyllä se Halliksen puhe meni toimittajien ihon alle! Vai että oikein ”eläinvertauksia”?
Riikka Purralla on sama kliininen ja pisteliäs tyyli kuin edeltäjällään, mutta yhtä jyrkkää vastakkainasettelua median suuntaan ei ole havaittavissa, kirjoittaa IS:n politiikan toimittaja Olli Waris.
www.is.fi
Jos huomasitte, puhujapöntössä kävi myös epidemiologian dosentti, lääkintöneuvos, Mikko Paunio.
fi.wikipedia.org
Hän piti tukipuheenvuoron varatuomari Laura Korpisen puolesta 2. varapuheenjohtajaksi.
Korpinen piti hyvän puheen, vaikka ei itse vaalissa menestynytkään.
Varatuomari Leena Meren puhe kohdassa 5.13.06. Tämä oli aivan kymppi! Tällä puheella varmasti ainakin muutama ääni tuli lisää!
Varatuomari Laura Korpisen puhe kohdassa 6.06.17. Saattaa olla tulevaisuutta, jos jaksaa puurtaa.
Hänellä voisi olla mahdollisuus kansanedustajaksi Helsingistä!
Juho Eerolan kiitoslaulu
Puoluekokous onnistui yli kaiken. Puolue on hyvin yhtenäinen.
Ossi Tiihosen 14,9% äänisaalis johtui ensimmäisenä heidän kannattajiensa aktiivisuudesta.
Tiihosen todellinen kannatus on ennemminkin 5% luokkaa.
Vain osa puolueen jäsenistä oli tullut puoluekokoukseen äänestämään.