Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Viimeksi muokattu:
En ole ihan varma oliko tuo sarkasmia, mutta mielestäni tuo oli harvinaisen hyvä puhe. Makuja on monenlaisia.

No ihan ilman sarkasmin häivää voin sanoa että arvostan tätä naista ja Halla-ahoa todella, todella korkealle. Ja molemmat puheet olivat aivan timanttia, paineen alla muotoutuneita.
 
No ihan ilman sarkasmin häivää voin sanoa että arvostan tätä naista ja Halla-ahoa todella, todella korkealle. Ja molemmat puheet olivat aivan timanttia, paineen alla muotoutuneita.
Sen verran olen vanhakantainen, että julkinen vetistely ei nosta poliitikon pisteitä minun silmissäni. Ihan riippumatta siitä onko kyse miehestä tai naisesta, persusta tai demarista.
 
Sen verran olen vanhakantainen, että julkinen vetistely ei nosta poliitikon pisteitä minun silmissäni. Ihan riippumatta siitä onko kyse miehestä tai naisesta, persusta tai demarista.
Juu kovat miehet (tai naiset) ei itke eikä taivu. Ne vain katkeaa.
 
Älkää vaipuko epätoivoon vaikeana hetkenä. Suuren Johtajan Seuraaja osoittaa arvonsa paineen alla:


https://www.suomenuutiset.fi/riikka-purran-linjapuhe-perussuomalaisten-puoluekokouksessa/

YLE: Purra: Suomi tarvitsee rotia ja järjestystä
Tuota ämmää( puheenjohtajaa sekalaisessa seurakunnassa) kun seurasi ilman ääniä tv:n välityksellä niin en jaksa itse pyöritellä silmiäni samassa tahdissa. Onneksi ei tarvitse olla samaa mieltä kenenkään kanssa vapaassa maassa.
Politiikan seuraaminen menee liian innostavaksi "mute" toiminnolla.
 
Sen verran olen vanhakantainen, että julkinen vetistely ei nosta poliitikon pisteitä minun silmissäni. Ihan riippumatta siitä onko kyse miehestä tai naisesta, persusta tai demarista.
Nykyään on sallittua ottaa tunteet mukaan esiintymiseen. Maailman asioista kuitenkin puolet on sillai miten asiat näyttää, joten tunteen näyttäminen on nykyään ihan ok.
Ennen tosiaan ei niin ollut.

.
 
Tuota ämmää( puheenjohtajaa sekalaisessa seurakunnassa) kun seurasi ilman ääniä tv:n välityksellä niin en jaksa itse pyöritellä silmiäni samassa tahdissa. Onneksi ei tarvitse olla samaa mieltä kenenkään kanssa vapaassa maassa.
Politiikan seuraaminen menee liian innostavaksi "mute" toiminnolla.

Tämän voi katsoa mutella niin ettei mene keskeinen sanoma hukkaan. Ole hyvä :solthum:

 
Loistavan elokuvan loistava kohtaus loistavan näyttelijän tekemänä mutta miten tämä liittyy mihinkään?

No se ettei totaalikatastrofin tullessa itketä julkisesti ja tämä on yksi tapa tehdä se, tietysti.

Tukahdutettu tunnevyöry tulee esiin kumminkin jollain tavalla jne. Minulle tuli heti mieleen tämä noin niin kuin assosiaationa.
 
No se ettei totaalikatastrofin tullessa itketä julkisesti ja tämä on yksi tapa tehdä se, tietysti.

Tukahdutettu tunnevyöry tulee esiin kumminkin jollain tavalla jne. Minulle tuli heti mieleen tämä noin niin kuin assosiaationa.
Jos riskinä tosiaankin oli se, että Purra olisi puheensa aikana alkanut pakonomaisesti tuulettamaan kainaloaan, pikku itkun tirauttaminen oli ilman muuta se parempi vaihtoehto.

Vaan assosiaationsa kullakin. Minulla poliitikon julkinen vetistely assosioi joko 1) Säälin ja myötätunnon kerjäämiseen ja/tai 2) Huonoon itsehillintään ja/tai 3) Siihen karmeaan todellisuuteen heräämiseen, että politiikka olikin kovempaa peliä kuin oli kuvitellutkaan.

Yksikään edellä mainituista ei ole kunniaksi poliitikolle. Sitä vähemmän mitä kokeneempi hän on ja mitä lähempänä vallan ydintä hän on.

Lisäys: Mitä enemmän kuvittelen Purraa tekemässä Tohtori Outolempityyppisiä, pakonomaisia natsitervehdyksiä puhujanpöntössä sitä enemmän ajatus hykerryttää. Kiitos mielikuvasta!
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top