Tässä tapauksessa voi hyvinkin mennä ihan vitsin mukaan, eli henkilö ei ole itsekään muistanut, kuka on.Klassinen "Ettekö te tiedä kuka MINÄ olen?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tässä tapauksessa voi hyvinkin mennä ihan vitsin mukaan, eli henkilö ei ole itsekään muistanut, kuka on.Klassinen "Ettekö te tiedä kuka MINÄ olen?"
Törttöilyjen määrän perusteella viina ei oikein sovi (perus)suomalaisille.
Itse totesin noin vuonna 1994 ettei se sovi oikein kenellekään. Oli maailman helpoin pahe jättää elämästään kokonaan. Ainoa varjopuoli on ettei kukaan lapsista ole saanut nähdä "hyvää" känniä kotona. Juhlashampanjat, saunakaljat ja satunnainen ruokaviini (joita en kyllä itse harrasta) kuitenkin normaalisti pöydässä. Ei omalla kohdalla ollut edes kyse omasta juomisesta vaan siitä että alkoi vituttaa toisten käytös ja kaikki tilanteet missä otetaan viinaa. Että jotkut sitten jaksavat vielä aikuisinakin sellaista räpärärälläämeininkiä.Törttöilyjen määrän perusteella viina ei oikein sovi (perus)suomalaisille.
Tais tuolla joku upseerin arvo olla. Kysymys: Upseeri VAI herrasmies?Oliko ilmavoimien eversti evp
Varmaan niitä on ja Immonenkin olisi ollut, jos ei olisi itse nostanut sotilasarvoaan ja kansanedustajuutta esiin.Koskahan nähtäisiin suoraselkäinen poliitikko joka myöntäisi vaan, että joo - nyt tuli hölmöiltyä. Pahoittelut. Pitäisi jonkun kuukauden hiljaiseloa ja sen jälkeen palattaisiin ns. arkeen. Toivossa on hyvä elää.
RVL kiistää puhallutuksen.
Valheella on lyhyet jäljet.
![]()
Tomi Immosen puheissa outo yksityiskohta
Sunnuntaina Immonen sanoi, että hän oli käynyt puhallutettavana Rajavartiolaitoksen toimipisteellä.www.is.fi
Harvassa ovat sellaiset. Nykyään on muotia uhriutuminen ja vastuun pakoilu. Aika tavallista on myös muiden syyttäminen omista virheistään, vaikka olisi kaikille aivan selvää, kuka on todellisuudessa mokannut.Koskahan nähtäisiin suoraselkäinen poliitikko joka myöntäisi vaan, että joo - nyt tuli hölmöiltyä. Pahoittelut. Pitäisi jonkun kuukauden hiljaiseloa ja sen jälkeen palattaisiin ns. arkeen. Toivossa on hyvä elää.
Everstiluutnantti ei erota asioiko sotilaan vaiko siviiliviranomaisen alkometrillä?Ei silleen ollu päissään, mutta ei erottanut rajamiestä kummasta tullimiehestä.
![]()
Kansanedustaja Tomi Immosen puhalluttajaksi lentokentällä paljastui Tulli – käynnistää asiasta sisäisen selvityksen
Tullin mukaan kansanedustaja pyysi itse puhalluttamista lauantaina Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Matkustajien puhallutukset eivät kuulu Tullin tehtäviin lentokentällä.yle.fi
Ei silleen ollu päissään, mutta ei erottanut rajamiestä kummasta tullimiehestä.
![]()
Kansanedustaja Tomi Immosen puhalluttajaksi lentokentällä paljastui Tulli – käynnistää asiasta sisäisen selvityksen
Tullin mukaan kansanedustaja pyysi itse puhalluttamista lauantaina Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Matkustajien puhallutukset eivät kuulu Tullin tehtäviin lentokentällä.yle.fi
Harvassa ovat sellaiset. Nykyään on muotia uhriutuminen ja vastuun pakoilu. Aika tavallista on myös muiden syyttäminen omista virheistään, vaikka olisi kaikille aivan selvää, kuka on todellisuudessa mokannut.