Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhta
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Törttöilyjen määrän perusteella viina ei oikein sovi (perus)suomalaisille.
Itse totesin noin vuonna 1994 ettei se sovi oikein kenellekään. Oli maailman helpoin pahe jättää elämästään kokonaan. Ainoa varjopuoli on ettei kukaan lapsista ole saanut nähdä "hyvää" känniä kotona. Juhlashampanjat, saunakaljat ja satunnainen ruokaviini (joita en kyllä itse harrasta) kuitenkin normaalisti pöydässä. Ei omalla kohdalla ollut edes kyse omasta juomisesta vaan siitä että alkoi vituttaa toisten käytös ja kaikki tilanteet missä otetaan viinaa. Että jotkut sitten jaksavat vielä aikuisinakin sellaista räpärärälläämeininkiä.

Koskahan nähtäisiin suoraselkäinen poliitikko joka myöntäisi vaan, että joo - nyt tuli hölmöiltyä. Pahoittelut. Pitäisi jonkun kuukauden hiljaiseloa ja sen jälkeen palattaisiin ns. arkeen. Toivossa on hyvä elää.
Varmaan niitä on ja Immonenkin olisi ollut, jos ei olisi itse nostanut sotilasarvoaan ja kansanedustajuutta esiin.

Ongelmana vaan se, että mekään emme tietäisi kansanedustajan mokanneen.

Mun mielestä jossain lehtijutussa (Hesari?) puhuttiin että olisi käynyt poliisilla puhalluttamassa, ja kun asiaa tutkittiin niin siitä ei löytynyt mitään merkintää mistään poliisin tehtävärekisteristä tai vastaavasta.

Ja ihmehän se olisi jos olisi löytynyt, koska noita puhaltamaan pyytäviä ei lähtökohtaisesti oteta keikoiksi eli niistä ei jää merkintää. En tiedä, tehdäänkö Rajalla jokaisesta neuvon kyselijästä keikkalappu vai ei; luulen että ei.

Koskahan nähtäisiin suoraselkäinen poliitikko joka myöntäisi vaan, että joo - nyt tuli hölmöiltyä. Pahoittelut. Pitäisi jonkun kuukauden hiljaiseloa ja sen jälkeen palattaisiin ns. arkeen. Toivossa on hyvä elää.
Harvassa ovat sellaiset. Nykyään on muotia uhriutuminen ja vastuun pakoilu. Aika tavallista on myös muiden syyttäminen omista virheistään, vaikka olisi kaikille aivan selvää, kuka on todellisuudessa mokannut.

Ei silleen ollu päissään, mutta ei erottanut rajamiestä kummasta tullimiehestä.
Everstiluutnantti ei erota asioiko sotilaan vaiko siviiliviranomaisen alkometrillä? :solthum:

Ei silleen ollu päissään, mutta ei erottanut rajamiestä kummasta tullimiehestä.

Edustaja Immonen - puhalsin kunnollisen tullimiehen pilliin, joka pyysi nurkuen passia. Olisi kannattanut heivata kuppia ennen lentoa.

Ei tuossa kunnossa kyllä kannata lennolle lähteä. Olisiko seuraavana päivänä otettu loipparia kun niin uhmakkaasti kieltäydyttiin ottamasta mitään vastuuta? Myöhemmin puheet järkevöityivät.

Harvassa ovat sellaiset. Nykyään on muotia uhriutuminen ja vastuun pakoilu. Aika tavallista on myös muiden syyttäminen omista virheistään, vaikka olisi kaikille aivan selvää, kuka on todellisuudessa mokannut.

Olisi selvinnyt helpommalla jos olisi heti myöntänyt töpänneensä kännissä. Mutta ei. Ensin uhriudutaan ja syytellään Finnairia ym. Nämä ei yleensä pääty hyvin asianomaisen kohdalta.

Back