Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

En tiedä PS-naisista, mutta sellainen järjestö on. En päätä minäkään, en ole mitenkään persujen tai minkään muunkaan puolueen toiminnassa mukana. En osaa nähdä PS-LGBT -järjestöä minkäänlaisena ongelmana. Vähän kärpäsestä tehty härkänen nyt.
Sama homma. En liity politiikkaan muuten, kuin pelkkänä äänestäjänä. Enkä osaa sanoa, että ovatko nämä järjestöt pikkujuttu vai suurempijuttu, kunhan halusin vain ottaa osaa keskusteluun.
Mielestäni se puolue pitäisi olla se järjestö johon liitytään ja otetaan kantaa. En näe mitään extra hyötyä näistä alajäjestöistä muuten, kuin haluttujen porukoiden nuoleskelukanaviksi. Siksi niistä voitaisiin hyvin luopua vaikka kokonaan, sillä mikäli itse puolue ei miellytä, niin eipä sen puolueen alajärjestöltä voi mitään sen enempää odottaa(luvata ne kyllä voi, mutta se jos joku on populismia ja hölmöjen vedätystä).
 
Minulla on nyllä käsitys ettei nämä jutut juurikaan Suomen marxilaisia kiinnosta. Ja minä kuitenkin tunnen heidät molemmat.

Ai jaa...ne on kaikki siellä teidän nurkilla :(

Minä lopetin lintujen bongaamisen jo 90-luvulla ja aloitin marxilaisten bongaamisen, mutta yhtäkään en ole vielä löytänyt...harvinainen laji. Paljon harvinaisempi kun punasotka tai kiljuhanhi.
 
Ai jaa...ne on kaikki siellä teidän nurkilla :(

Minä lopetin lintujen bongaamisen jo 90-luvulla ja aloitin marxilaisten bongaamisen, mutta yhtäkään en ole vielä löytänyt...harvinainen laji. Paljon harvinaisempi kun punasotka tai kiljuhanhi.

Kyllä. Erittäin harvinainen ja ennen kaikkea uhanalainen. Havainnot keskittyvät nykyään verkkokeskusteluihin. Luonnonvaraisen marxilaisen voi kohdata vain äärimmäisellä tuurilla.
 
En ole tietoinen siitä, että hän olisi Kiinan agentti. Olen kyllä tietoinen siitä, että Kiina tiedustelu- ja vaikutustoiminnassaan hyödyntää ulkomailla opiskelevia ihmisiä. Hän oli ahkera ja lahjakas tapaus ja oli menetys persujen kannalta, että hän kannatti kiinalaista totalitarismia.
Tämmöinen tapaus:
 
Minä lopetin lintujen bongaamisen jo 90-luvulla ja aloitin marxilaisten bongaamisen, mutta yhtäkään en ole vielä löytänyt...harvinainen laji. Paljon harvinaisempi kun punasotka tai kiljuhanhi.

Komukat ja bolshevikit on yleisempiä? Onhan meillä marxisti opetusministerinäkin!

Ei ole nyt pariin vuoteen ollutkaan pelipoikki, meillä on tilaa, vasemmistolaisia unelmia tms. alpakka-silakka -mielenilmauksia. Niistä olisi voinut bongata satoja marxisteja. Ei ole niiden rakenteelliset rasismitkaan ottaneet tuulta alleen. Helsingissäkin potkivat vääränväristä punanenää eikä näytä menevän tunteisiin.

Kiinan vaikutusvalta. Onkos Sitrassa kiinalaisten rahoilla twiittaajia? Jos on ollut, niin sen huomaa siitä että Kiinan ylistys menee nyt vähän enemmän taustalle :D
 
Viimeksi muokattu:
Hmm... aseita ja patruunanlatauksia, PS vaalihuppari päällä... hmm ?
Menee mainostuksen ja ääntenkalastuksen puolelle. Metsästäjät ja muut tavalliset suomalaiset ampujat huomioikaa!

Politiikan kärkipaikoilta en kyllä itse kauheesti asevideoita laittelis nettiin.
Mutta ehkä ajattelen väärin siinä että johtavien poliitikkojen tulisi kuvastaa rauhanomaisuutta ja neuvottelukykyjä eikä niinkään aseellisia harrastuksiaan.
.
 
  • Tykkää
Reactions: ER
Kohta lööpit kirkuu kuinka Halla-aho harrastaa natsi-aseita. Parabellum, Ukko-Mauser.... Uuninluukut jo melkein kolisee...
 
Katynin tappajalla, Vasily Blokhin, oli Walther-pistooleja.

tenor.gif
 
He had brought a briefcase full of his own Walther pistols, since he did not trust the reliability of the standard-issue Soviet TT-30 for the frequent, heavy use he intended. The use of a German pocket pistol, which was commonly carried by German police and intelligence agents, also provided plausible deniability of the executions if the bodies were discovered later.[15]

 
Back
Top