Pikku-uutisia Suomesta

Nyt ajattelette tätä juttua ihan liikaa kunnon maalaisjärjellä. Ei se avustaja osallistuisi itse aktiin millään tavalla. Sen homma olisi "vaan" asetella osallistujat semmoisiin asentoihin että homma onnistuu. Tietysti laittaa tarvittavat liukasteet yms. turvamateriaali paikoilleen jos asiakkaat eivät itse siihen pysty. Ja perästäpäin sitten auttaa peseytymään ja siistimään paikat.

Muuten en itse ehdotukseen ota kantaa. Tämä on niitä juttuja missä useampia eettis-moraalisia periaatteita menee ristiin, ja ne ovat aina kovaa keskustelua ja intohimoja (hihihi... ;)) herättäviä aiheita.

Nyt ajattelette tätä juttua ihan liikaa kunnon maalaisjärjellä. Ei se avustaja osallistuisi itse aktiin millään tavalla. Sen homma olisi "vaan" asetella osallistujat semmoisiin asentoihin että homma onnistuu. Tietysti laittaa tarvittavat liukasteet yms. turvamateriaali paikoilleen jos asiakkaat eivät itse siihen pysty. Ja perästäpäin sitten auttaa peseytymään ja siistimään paikat.

Muuten en itse ehdotukseen ota kantaa. Tämä on niitä juttuja missä useampia eettis-moraalisia periaatteita menee ristiin, ja ne ovat aina kovaa keskustelua ja intohimoja (hihihi... ;)) herättäviä aiheita.

Miten autetaan masturboimisessa ilman osallistumista? Nyt en ymmärrä. (Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä)

Miten autetaan masturboimisessa ilman osallistumista? Nyt en ymmärrä. (Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä)
Laittaa lypsykoneen/suristimen paikalleen ja kääntää virtakytkintä? Joo, raja jää joissain tapauksissa varmasti häilyväksi. Toisaalta mietipä elää 40-60-jotain vuotta niin että on normaalit halut mutta keho ei vaan taivu hoitamaan hommaa. Nämä vammaisten oikeudet (saada) vs. hoitohenkilökunnan oikeudet (olla osallistumatta) ovat juuri niitä ristiriitaisia periaatteita joita tarkoitin. Pakolla ei varmasti tule hyvä tulos.

Maavoimien komentaja vaihtuu
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005309545.html

80333735aad14418b91d21d17a7820ff.jpg

Kenraalimajuri Petri Hulkko aloittaa Maavoimien komentajana tiistaina 1. elokuuta.
...

Mikäs merkki on kenraalimajurin kadismerkin alla? Ei taida olla suomalaista alkuperää?

Gleb simanov sai töitä Onnibussilta.

http://www.tamperelainen.fi/artikke...een-ja-sittemmin-potkut#.WYLODC_tcRF.facebook

Samana torstaina mieheen otti yhteyttä Onnibusin tamperelainen pomomies Lauri Helke. Helke tarjosi Simanoville töitä.
– Olen nähnyt Simanovin kuvaaman videon. Videon julkaisua voidaan pitää kiellettynä, myös kuvaaminen ylipäätään oli tilanteessa erikoinen ratkaisu. Se missä Simanov toimi sen sijaan täysin oikein oli se, että hän tarkisti ovatko asiakkaat maksaneet.

Mikäs merkki on kenraalimajurin kadismerkin alla? Ei taida olla suomalaista alkuperää?

Olisiko suorittanut hollantilaisen laskuvarjojääkärimerkin palvellessaan täällä:
Osastoesiupseeri, JC North (AFNORTH), Brunssum, Alankomaat 1999–2001

Tässä heidän kangasmerkkinsä:

Eerste_mouwembleem_luchtmobiele_brigade.webp

https://yle.fi/uutiset/3-9756890

Venäläinen Maksim Senah otettiin säilöön Nuijamaan raja-asemalla elokuussa 2015 Yhdysvaltain pyynnöstä. Hänet oli asetettu Yhdysvalloissa syytteeseen lukuisista tietokonepetoksista ja väärinkäytöksistä.

Venäjä vastusti Senahin luovutusta Yhdysvaltoihin.

Venäjän ulkoministeriön vastalauseista huolimatta Suomen viranomaiset luovuttivat Senahin Yhdysvaltoihin vuoden 2016 alussa.

Yhdysvaltalainen oikeusistuin määräsi Senahin torstaina 46 kuukauden vankeusrangaistukseen hänen roolistaan kansainvälisessä tietokonepetoksessa.

Just näin ! Suomi 100 -hankkeen hallituksen jäsenet nostavat valtion maksamia kokouspalkkioita, vaikka monet ovat pinnanneet kokouksista. Palkkioita on maksettu 2014 lähtien ja jokainen kahdestatoista jäsenestä on saanut tähän mennessä 15 000 euroa. Hallituksessa istuvat mm. Irja Askola ja antikapitalisti Kalpeanaama (joka on ollut poissa kokouksista jo 23 kertaa).

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005314075.html

(tästä olikin jo laitettu MV-lehti aiheeseen - missasin jotenkin koko langan - joten tämän viestin voi poistaa: pahoittelut)

Viimeksi muokattu:
Laittaa lypsykoneen/suristimen paikalleen ja kääntää virtakytkintä? Joo, raja jää joissain tapauksissa varmasti häilyväksi. Toisaalta mietipä elää 40-60-jotain vuotta niin että on normaalit halut mutta keho ei vaan taivu hoitamaan hommaa. Nämä vammaisten oikeudet (saada) vs. hoitohenkilökunnan oikeudet (olla osallistumatta) ovat juuri niitä ristiriitaisia periaatteita joita tarkoitin. Pakolla ei varmasti tule hyvä tulos.

Jos ei vaan laiteta kädettömälle miehelle sitä lypsykoneen mallia heppiin kiinni, joka sammuu vasta, kun 20 litran säiliö on täynnä.

Back