Tuollainenhan olisi aika helppo tehdä itsekkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuollainenhan olisi aika helppo tehdä itsekkin.
Ai on vai? Ensin pitää ostaa kydexia jostain ja sitten ostaa noita rinkuloita ja joku laite joka laittaa noita rinkuloita paikoilleen ja pora joka tekee reikiä noille rinkuloille jne jne...ja sitten pitää vielä osata muotoilla. Juu ei, mielummin ostan valmiin tuotteen. Mutta ota haaste vastaan ja tee ja näytä lopputulos. Ei tarvi olla Skrama, ihan mikä tahansa veitsi mikä sulla on.Tuollainenhan olisi aika helppo tehdä itsekkin.
No minä en tiedä millainen arsenaali sinulla on käsityökaluja ja itse lähinnä ajattelisin moista projektia lähinnä harrastuksena ja mukavana puuhailuna.Ai on vai? Ensin pitää ostaa kydexia jostain ja sitten ostaa noita rinkuloita ja joku laite joka laittaa noita rinkuloita paikoilleen ja pora joka tekee reikiä noille rinkuloille jne jne...ja sitten pitää vielä osata muotoilla. Juu ei, mielummin ostan valmiin tuotteen. Mutta ota haaste vastaan ja tee ja näytä lopputulos. Ei tarvi olla Skrama, ihan mikä tahansa veitsi mikä sulla on.
No sitten minä ymmärrän, itsellä olisi projektina jos saisin kydexsiä hommattua niin tehdä reukulle moonclip serveri. tosin voi olla että on liian pehmeää tavaraa ja joutuu tekemään rosterista/teräksestä...Minä en ole minkäänsorttinen käsityötyyppi.