Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KIM kirjoitti:Ihmettelen kuitenkin, että millä perusteella se on juuri Libya johon puututaan. Muissakin arabimaissa olis runsaasti puuttumista virkavallan väkivaltaan mieltään osoittavia kansalaisia kohtaan.
Teräsmies kirjoitti:KIM kirjoitti:Ihmettelen kuitenkin, että millä perusteella se on juuri Libya johon puututaan. Muissakin arabimaissa olis runsaasti puuttumista virkavallan väkivaltaan mieltään osoittavia kansalaisia kohtaan.
Ihan tosissasiko kysyt?
:a-rolleyes:
Merten sheriffi kirjoitti:Lienee Rafale ammuttu alas. Lisätietoja odotellessa.
RPG83 kirjoitti:Hornetien maataistelukyvyn hankinta vähän myöhästyi..
juhapar kirjoitti:RPG83 kirjoitti:Hornetien maataistelukyvyn hankinta vähän myöhästyi..
Ihan hyvä niin. Jos tuonne jotain mentäisiin (ilmavoimilla) tekemään, niin lentokieltoa vahtimaan.
baikal kirjoitti:juhapar kirjoitti:RPG83 kirjoitti:Hornetien maataistelukyvyn hankinta vähän myöhästyi..
Ihan hyvä niin. Jos tuonne jotain mentäisiin (ilmavoimilla) tekemään, niin lentokieltoa vahtimaan.
Just näin.
Minua suoraan sanoen muuten masentaa venäläiskommentointi. Ei sillä, ei mulla mitään harhakuvitelmia ole Lännenkään ihmisrakkaudesta ja halusta suojata siviilejä, mutta venäläisiä tämä pointti ei tunnu koskettavan lainkaan. Jotenkin sellainen olo, että se vanha aatami on edelleen voimissaan.
Ja sitten Suomessa ollaan valmiita ajamaan alas asevelvollisuus, joka on tähän asti taannut kyvyn uskottavasti käydä sotaa laajamittaisestikin.... en tiedä, mitähän todellisuutta nämä "modernisoijat ja uuden halajavat" oikein elävät?
No, olipa Lännen pontimet mitkä hyvänsä, niin minun ymmärrykseni mukaan Länsi toimii aivan oikein...jos sivutuotteena Libyan ja kenties monen muunkin maan väestö säästyy pahimmalta, se on hienoa ekstraa. Liian monta kertaa Länsi tyytyi katseella seuraamaan milloin minkäkin hottentotin käynnistämää julmuusaaltoa, viimeisimpänä Jugoslavian hajoamissodat. Nyt näyttää siltä, että arabijulmureille ollaan panemassa toppia. Toivottavasti ko. maiden väestöjen pääosa näkee asian samassa valossa kuin minä.