Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kumma etteivät rupeneet vaatimaan oikeutta lakimieheen ja yhteen puheluun kuten elokuvissa nähdään.... mut nää ei siis ilmeisesti koskaan ole ollut kiinniotettuna, putkassa...
Vittu mitä spedejä.
Tämä voisi olla informaatiovaikuttamisen perusteiden oppikirjan ensimmäisenä esimerkkitehtävänä. Vaikka tämä naurattaa, kannattaa kuitenkin huomioida että erittäin iso osa kansasta lukee tuon aamukahvinsa lomassa ja miettii "kylläpä siellä on ollut Poliisilla rajut otteet kun tajuttoman näköistä tummaa naista raahataan" vaikka tuon sensitiivisemmin ei asiaa voi oikein hoitaa.
Kyllä, noin tehdään FAKE NEWS. Olen tyrmistynyt kuinka pitkälle Elokapina aikoo itse tärvellä oman asiansa?Tämä voisi olla informaatiovaikuttamisen perusteiden oppikirjan ensimmäisenä esimerkkitehtävänä. Vaikka tämä naurattaa, kannattaa kuitenkin huomioida että erittäin iso osa kansasta lukee tuon aamukahvinsa lomassa ja miettii "kylläpä siellä on ollut Poliisilla rajut otteet kun tajuttoman näköistä tummaa naista raahataan"
Taitaa olla muut syyt taustalla kuin luonto ja ympäristö..Kyllä, noin tehdään FAKE NEWS. Olen tyrmistynyt kuinka pitkälle Elokapina aikoo itse tärvellä oman asiansa?
Pitävät asiaansa ja viestiänsä tärkeänä mutta ovat valmiina sotkemaan asiansa FAKE NEWS valmistelun kautta. On ne urpoja.
.
Marxsilainen vallankumousorganisaatio kehittymässä...Taitaa olla muut syyt taustalla kuin luonto ja ympäristö..
Melko järjestelmällisiä, selvästi ennalta koulutettuja ja teot harkittuja. Ei kannata aliarvioida mielestäni noinkin osaavasti toimivaa toimijaa vaikka itsekään en todellakaan heidän touhuista perusta. Oikeastaan pahin virhe mitä tehdä on leimata vaan että noi on ihan urpoja, koska uhka = tahto + kyky, näillä selkeesti molemmat vaikka toiminta sinällään ihan hanurista.Kyllä, noin tehdään FAKE NEWS. Olen tyrmistynyt kuinka pitkälle Elokapina aikoo itse tärvellä oman asiansa?
Pitävät asiaansa ja viestiänsä tärkeänä mutta ovat valmiina sotkemaan asiansa FAKE NEWS valmistelun kautta. On ne urpoja.
.
Jaahas ilmeisesti mitään arvokasta ei menetetty jos kyseessä oli UB:n perustajajäsen.Mies kuoli putkaan Lahdessa – MTV: kyseessä United Brotherhoodin perustajajäsen
MTV:n tietojen mukaan putkassa kuollut mies on United Brotherhoodin perustajiin kuulunut Ville Jaatinen.www.iltalehti.fi
Näillä kavereilla oli aikaisemin tapana ottaa rauhoittavaa/unilääkettä juuri ennen kuin poliisi nappasi kiinni. Sai unenpäästä kiinni ja ajan kulumaan paremmin.Jaahas ilmeisesti mitään arvokasta ei menetetty jos kyseessä oli UB:n perustajajäsen.
Kyllä, noin tehdään FAKE NEWS. Olen tyrmistynyt kuinka pitkälle Elokapina aikoo itse tärvellä oman asiansa?
.
Melko järjestelmällisiä, selvästi ennalta koulutettuja ja teot harkittuja. Ei kannata aliarvioida mielestäni noinkin osaavasti toimivaa toimijaa vaikka itsekään en todellakaan heidän touhuista perusta. Oikeastaan pahin virhe mitä tehdä on leimata vaan että noi on ihan urpoja, koska uhka = tahto + kyky, näillä selkeesti molemmat vaikka toiminta sinällään ihan hanurista.
Sitähän kerroin että siellä on 3. sukupolven marxisteja mukana. En nyt viitsi nimiä laittaaMarxsilainen vallankumousorganisaatio kehittymässä...
Tunnustan kyllä että katson heidän toimintaa siltä pohjalta mitä itse ilmoittavat asiakseen. En ole kiinnostunut heidän asiasta enempää ja ehkä siksi kovin paljon aikaa ei tule kulutettua tutkimukselliseen surffaamiseen tai henkilöperehtymiseen. Pois tieltä ja sivuun riittää.Entä jos Elokapinan todellinen tavoite ei liity mitenkään ilmastoon?
Kommentteja? Mielipiteitä? Havaintoja?