Poliisitoiminta

Onneksi tulee sekä vuodessa että historiallisesti selkeesti enemmän mettäöitä kuin putkaöitä... mut nää ei siis ilmeisesti koskaan ole ollut kiinniotettuna, putkassa... :cool:
Vittu mitä spedejä.
 
Kesäkapinaan haettiin mm. blokkaajia, hyvinvointivastaavia, putkatukihenkilöitä, lakitarkkailijoita jne.

kesakapina.fi/fi/kesakapina/
 
Viimeksi muokattu:
Jaa blokkaaja...? Minun maailmassa sellainen tyhjentää ravintolan pöydät käytetyistä astioista.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Tämmönen myös löytyi.

Katso liite: 51069
Tämä voisi olla informaatiovaikuttamisen perusteiden oppikirjan ensimmäisenä esimerkkitehtävänä. Vaikka tämä naurattaa, kannattaa kuitenkin huomioida että erittäin iso osa kansasta lukee tuon aamukahvinsa lomassa ja miettii "kylläpä siellä on ollut Poliisilla rajut otteet kun tajuttoman näköistä tummaa naista raahataan" vaikka tuon sensitiivisemmin ei asiaa voi oikein hoitaa.
 
”Itse olin takatilassa, jossa oli neljä henkeä. Autossa ei ollut ilmastointia päällä, vaikka poliisi niin väittää, ja autoja seisotettiin paikan päällä ennen kuin lähdettiin viemään putkaan”,

Eihän ilmastointia voi pitää päällä.
Sehän aiheuttaa hiilipäästöjä jotka puolestaan aiheuttaa ilmaston lämpenemistä.

Asiakkaidenhan pitäisi olla vain tyytyväisiä siitä. :solthum:
 
Oikein luomuna kierrätysraudasta tehdyissä kahleissa jonoon kytkettynä jalan marsmars...
 
Tämä voisi olla informaatiovaikuttamisen perusteiden oppikirjan ensimmäisenä esimerkkitehtävänä. Vaikka tämä naurattaa, kannattaa kuitenkin huomioida että erittäin iso osa kansasta lukee tuon aamukahvinsa lomassa ja miettii "kylläpä siellä on ollut Poliisilla rajut otteet kun tajuttoman näköistä tummaa naista raahataan"
Kyllä, noin tehdään FAKE NEWS. Olen tyrmistynyt kuinka pitkälle Elokapina aikoo itse tärvellä oman asiansa?
Pitävät asiaansa ja viestiänsä tärkeänä mutta ovat valmiina sotkemaan asiansa FAKE NEWS valmistelun kautta. On ne urpoja.
.
 
Kyllä, noin tehdään FAKE NEWS. Olen tyrmistynyt kuinka pitkälle Elokapina aikoo itse tärvellä oman asiansa?
Pitävät asiaansa ja viestiänsä tärkeänä mutta ovat valmiina sotkemaan asiansa FAKE NEWS valmistelun kautta. On ne urpoja.
.
Melko järjestelmällisiä, selvästi ennalta koulutettuja ja teot harkittuja. Ei kannata aliarvioida mielestäni noinkin osaavasti toimivaa toimijaa vaikka itsekään en todellakaan heidän touhuista perusta. Oikeastaan pahin virhe mitä tehdä on leimata vaan että noi on ihan urpoja, koska uhka = tahto + kyky, näillä selkeesti molemmat vaikka toiminta sinällään ihan hanurista.
 
Kyllä, noin tehdään FAKE NEWS. Olen tyrmistynyt kuinka pitkälle Elokapina aikoo itse tärvellä oman asiansa?
Pitävät asiaansa ja viestiänsä tärkeänä mutta ovat valmiina sotkemaan asiansa FAKE NEWS valmistelun kautta. On ne urpoja.
.

Entä jos Elokapinan todellinen tavoite ei liity mitenkään ilmastoon?

Entä jos Elokapinassa ja BLM:ssä on kyse siitä, että halutaan käyttää yhteiskunnan resursseja yhteiskuntaa vastaan, viedä moraalista legitimaatiota edustukselliselta demokratialta ja luoda pohjaa myöhemmille poliittisten ääripäiden välisille konflikteille?

Entä jos kyse on perinteisestä marxilaisen radikalismin normalisoinnista vaihtuvien laajaa hyväksyntää omaavien naamioiden takaa?

Entä jos tavoitteena on heikentää väestön uskoa yhteiskunnan luotetuimpiin instituutioihin kuten poliisiin?

Ilmaston suhteen keinot, asiantuntemus ja väestön vapaaehtoinen myötämielisyys oman kulutuksensa leikkaamiselle ovat ratkaisevia. Elokapinalla ei ole mitään positiivista annettavaa millekään näistä osa-alueista. Sen sijaan se hakee vahvaa toimija- ja toimintarajapintaa mielipide- ja mielikuvavaikuttamisen suuntaan.

Järjestön todelliset johtaja pysyvät piilossa. Median eteen pannaan/hakeutuu huomiohakuisia aikuisvauvoja.

Mikään ei vihjaa siihen että Elokapina välittäisi ilmastosta. Kaikki vihjaa siihen että Elokapina rapauttaa parhaansa mukaan yhteiskunnan institutionaalista perustaa.

(Hyvämuistiset voivat verrata touhua taistolaiskommunistien toimintaan sekä taistolaisuuden aikana että jälkeen.)

Kommentteja? Mielipiteitä? Havaintoja?
 
Melko järjestelmällisiä, selvästi ennalta koulutettuja ja teot harkittuja. Ei kannata aliarvioida mielestäni noinkin osaavasti toimivaa toimijaa vaikka itsekään en todellakaan heidän touhuista perusta. Oikeastaan pahin virhe mitä tehdä on leimata vaan että noi on ihan urpoja, koska uhka = tahto + kyky, näillä selkeesti molemmat vaikka toiminta sinällään ihan hanurista.

Jos katsotte vaikka Tynkkysen pitkiä videoita, niin älkää katsoko kadulla istuvaa riviä vaan ihan muita henkilöitä. Ajatelkaa asiaa organisoidun ja johdetun toiminnan näkökulmasta tilanteessa jossa johto haluaa pysyä piilossa, hyväuskoiset hölmöt tungetaan eturiviin ja kilpimiehen/aliupseerin/joukkueenjohtajan tavoin toimiva väliporras hoitaa kaiken tuossa välissä.

Huomio näihin:
- Pinkillä huomioliivillä varustetut.
- Keltaisella huomioliivillä varustetut.
- Sinistä kylttiä näkyvästi näyttävä henkilö.

Mun silmin näyttää kuin nuo olisivat keskeisiä väliportaan toimijoita, istujat hyväuskoisia, huomiohakuisia hölmöjä ja johto piilossa.
 
Entä jos Elokapinan todellinen tavoite ei liity mitenkään ilmastoon?

Kommentteja? Mielipiteitä? Havaintoja?
Tunnustan kyllä että katson heidän toimintaa siltä pohjalta mitä itse ilmoittavat asiakseen. En ole kiinnostunut heidän asiasta enempää ja ehkä siksi kovin paljon aikaa ei tule kulutettua tutkimukselliseen surffaamiseen tai henkilöperehtymiseen. Pois tieltä ja sivuun riittää.
Hyvä kuitenkin jos joku jaksaa penkoa taustojakin. Yleensä tunkiot haisee mitä enemmän penkoo.

Ympäristön parantaminen sinänsä on ihan kärkiasioita globalissa mittakaavassa. Se on myös Suomessa jokaisen puolueen pohdittavaa asiaa, ei yksinomaa enää vihreiden. Eikä siihen tarvita elokapinaa.
.
 
Back
Top