Kerroin siitä että toisaalta on valitettu että poliisia ei saa virasta oikein millään, ja toisaalta sitten ihmetellään että Taposta ei ole saatu viralta. Kyseessä ei ole minun spekulaationi, vaan toin esille tällaisen kaksoisstandardin.
Taposen twiittailuihin on puututtukin, mutta koska jokainen elää jollakin tavalla omassa kuplassaan, niin jostain kuplasta katsottuna Taposen twiittailu lähestyy maanpetosta ja toisesta katsottuna päin vastoin. En lähtisi esittämään syitä miksi Taposen twiittailuihin ei ole puututtu 2018 vuoden jälkeen ainakaan niin että asia olisi tullut julkisuuteen, koska minulla ei ole faktatietoa asiasta. Voi kuitenkin olla että twiittailussa ei ole nähty mitään niin pahaa että niissä olisi aihetta lisäsanktioihin. Sen kuitenkin tiedän että mies on ollut jäähyllä yli puoli vuotta; en tiedä liittyikö siihen jotain muita sanktioita.
Esitin Sinulle selkeän kysymyksen, ja toistuvasti vastaa ohi sen mitä minä olen kysynyt ja väittänyt. Jos kyseessä olisi joku muu nimimerkki, väittäisin trollaamiseksi mutta nyt vaan ihmettelen, miksi kierrät asian jota esitän ja kysyn.
En viitsi käydä tämän ketjun ja Sisäinen turvallisuus-ketjun viestejä läpi, mutta kiteytän:
- esitin väitteen, että Taposen linja täytyy olla myös Poliisin linja, koska hän virkatilillään saa jatkaa viestittelyään
- kiistit ja sanoit että yksityisajattelua
- muotoilin toisin ja aloit puhumaan illuminaatista, liskoihmisistä ja korruptiosta
- toistin sen, että hiljainenkin hyväksyntä on aktiivinen teko
- aloit puhumaan irtisanomisen vaikeudesta jne
- esitin suoran kysymyksen ja perusteet sille, miksi mielestäni linjan on oltava poliisijohdon hyväksymä
- yllä lainattuna kaikkea muuta kuin se, mitä olen väittänyt ja mitä olen kysynyt
- en ole esittänyt mitään irtisanomiseen, salaliittoihin tai liskoihmisiin viittaavaa, joten älä vedä niitä minun lainausteni alle
Onko vaan niin, että on liian hapokasta myöntää että organisaatio jossa työskentelet, kannattaa tuota linjaa?
Alla vielä kysymys jonka esitin, jos et halua siihen vastata niin antaa olla. Vielä se, että jos olen ollut asiaton niin voitko vinkata missä kohden, niin voin tehdä oman arvioni pahoittelun tai anteeksipyynnön tarpeesta.
Väitätkö nyt vakavissasi, että jos yksikön päällikkö, ylikomisario voisi twiittata tililtä suikka päässä, puukko hihassa, tekstinä POLIISI POLISEN ja varmuudeksi vielä pari muuta poliisia kuvassa, esittelytekstissä kerrottuna asema, omia näkemyksiään joita esimiehet eivät hyväksy?
Itse rupesit soekuloimaan irtisanomisen vaikeudesta ym ym. Jos organisaatio ei hyväksyisi tuota linjaa, kävisi käsky että et kirjoita poliisin nimissä vaan henkilönä. Jos sen katsottaisiin poikkeavan poliisin virallisesta linjasta, alkaisivat kurinpitotoimet.
Jos jokin edellä on väärin, ole hyvä ja yksilöi.