Prätkä - King of the Road!

Pyöriä on jo näkynyt pääkaupunkiseudulla. Ite ajattelin ajella kokeilut jossain päälle 10 C astetta lämmöillä. Nyt ei vielä viitti.
Hyvin lähti twin-cruiseri kuitenkin käyntiin talven jäljiltä. Mikäs sen on lämpimässä varastossa oleilla.
 
Pyöriä on jo näkynyt pääkaupunkiseudulla.
...

Jep, eilen mentiin kyläilemään Kouvola-Mikkeli tiellä kohti Ristiinaa ja vastaan tuli Ducati, jos oikein ehdin vilkaista.
Jonkin verran vielä kaveri näytti kylmissään olevan...
Tie oli kyllä jo aivan kesäkunnossa.
 
Lumet sulaa.
Katupyörä kausi alkaa... Tänään!
Mites muilla?

Tänään oli muuta, mutta kauden avasin loppuviikosta. Pientä hietaa ja savea oli joillakin kaduilla ja autot nostivat pölyn ilmaan. Tiet ovat karkeita, naarmuisia ja reikäisiä. Renkaat menevät näissä olosuhteissa nopeasti. Ajelen juhannukseen mennessä ne loppuun samantien ja ostan eteen ja taakse ihan uudet. Minulla on joka taoauksessa eri merkkiä eri päissä tällä hetkellä. Minä pärjään kyllä, mutta suositeltavaa sekään ei ole.

Oli kyllä mukavaa. Väki katseli kuin maailman ensimmäistä pyörää mutta ei vihaisesti. Kevään merkki.
 
Mielenkiintoinen juttu. Moottoripyörällä Intiasta Suomeen. Realistinen kuvaus. Lukusuositus. Mukana pieniä havainnollistavia videoita. Muistaakseni porukasta (16) kaksi joutui keskeyttämään kaadossa / ulosajossa saamiensa vammojen vuoksi.

Kirjoittaja on hyvän paineensietokyvyn omaava 39 vuotias yrittäjä ja kokenut kaukomaiden reissaaja.

 
Ei enää viimevuosina, vahingosta viisastuneena tyhjennän oljypällärin aina syksyllä viimesten ajojen jälkeen, ei sillä, kantapään kautta sekin oppi aikoinaan tuli hankittua, on muuten kohtuu jäykkä potkia kun kampikammio on valunu öljyä täyteen, ja se öljyn määrä tallin lattialla, huh, exxon valdeskin siinä kalpenis :ROFLMAO:
 
Kerran olen Bladen lyönyt käyntiin noin viikko sitten, nätisti hurahti ekalla ja käy hyvin. Pieni takatalvi nyt päällä ja muutenkin pirusti pölyä ja hiekkaa vielä teillä täällä pohjanmaalla. Taitaa mennä lähemmäs vappua aloitus.
 
John Wick esittelee lempipyöriään. Norton 850 Commando 1973, hyvä vuosi!

 
Back
Top