Prätkä - King of the Road!

Oma endgame on yhä Nordkappista Gibraltarille rautaperseenä. Sitten ilman kiirettä Euroopan läpi takaisin kunnon unien jälkeen. Päijänteen kiertämiset tms ovat hienoja vklp ajeluita, mutta siitä puuttuu se jokin, saavutuksen tunne.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen oli kovasti IBA:n ( https://www.ibafinland.fi ) porukkaa liikkeellä ( http://keskustelu.ibafinland.fi/viewtopic.php?f=11&t=2888), jopa yksi Boss Hoss.
Goldwinki miehet suunnittelivat juuri jatkavansa Päijänteen ympäri kiertämistään. Pieniä sadekuuroja tuli ja meni, mutta ei näyttänyt haittaavan yhtään.

Täällä näytää olevan keskustelua ko. aiheesta:


Tuo Gold Wing on kyllä sellainen sohva, että sillä voisi lähteä vaikka maailman ympäri ja tulla sillä samalla pyörällä takaisinkin. Mitä rautaa siinä... No, minun pyöräni on sekin vahva, vakaa, ja siinä on yksi maailman mukavimmista satuloista. Olen kuullut, että joku ajoi 1600-rautaperseen vanhalla venäläisellä Uralilla. Kumarran syvään. Siinä on rautaperse sanan varsinaisessa merkityksessä, kuka sitten olikin!

Päijänteen retki on sellainen kiva päiväpiknik. Siellä voi valita isompaa asfalttia tai vähän pienempääkin polkua. Gold Wingin polku on leveä.
 
Oma endgame on yhä Nordkappista Gibraltarille rautaperseenä. Sitten ilman kiirettä Euroopan läpi takaisin kunnon unien jälkeen. Päijänteen kiertämiset tms ovat hienoja vklp ajeluita, mutta siitä puuttuu se jokin, saavutuksen tunne.

Meno on sitten se "kilpailu" kilometreistä ja kellosta, ja tulo on toisenlainen nautinto. Molemmat tärkeitä.

Gibraltar on kiinnostava, koska se on erään kohdan Euroopan kärki. Teen joka kesä noin kymmenen päivän retken Pohjoismaissa tai muualla Euroopassa. Euroopan ja Aasian rajalla Turkissa olen ollutkin, mutta en Gibraltarissa ole vielä pyörähtänyt.
 
Olen kerran teini-ikäisenä mennyt Kokkola-Pietarsaari edes-takaisin Tunturi pappamopolla. Siihen rajoituu minun "motoristiura".
 
Muuten ihan kiva ketju, otsikko tosin kaipaisi yhden äffän lisää, joidenkin kohdalla :giggle:

Totta.

Tarinoissa kaikki prätkämiehet ovat tiukkakatseisia sankareita joita naiset ihailevat ja vähäisemmät miesoletetut pelkäävät kun he rennosti viilettävät teillä tuulen tuivertaessa ikuisesti paksuna pysyvässä hiuskasvussa.

Onko ihan aina näin on sitten toinen juttu...:unsure:.


 
Näinä aikoina on hyvä jakaa viralliset sosiaali- ja terveysministeriön jakamat turvaohjeet:



Vältä ruuhkaisia paikkoja (aja moottoripyörää)

Älä käytä julkista liikennettä (aja moottoripyörää)

Liiku hyvin ilmastoidussa tilassa (aja moottoripyörää)

Suojaa suu ja nenä (aja moottoripyörää)

Käytä hansikkaita (aja moottoripyörää)

Vätä pinnoilla olevia taudinaiheuttajia (älä anna kenenkään koskea moottoripyörääsi)

Pidä etäisyyttä nuhaneniin (aja moottoripyörää)

Pidä rento ja positiivinen asenne (ainoa oikea tapa ajaa moottoripyörää)
 
Back
Top