Presidentinvaalit 2024

Turha on Halla-ahon kiistää jos Lauri Nurmi on asian todellisen laidan kertonut.
Selvästi aiheutin nyt jonkun myöhäisillan tirskahtelun, mutta kyllä meillä lukiossa tuo Halla-ahoon liitetty neekerijuttu kiersi naamakirjassa ja herätti hilpeyttä, enkä nyt tuosta is artikkelista saa Lauri Nurmea tähän enää revityksi
Todenperäisyys jutusta selviäisi kun saisi sen alkuperäisen Fear lehden ysäriltä.

"Nyt-liite on kuitenkin saanut käsiinsä vanhan lehden, josta sama juttu löytyy." Eli pitääpä kysäistä sieltä
 
Vastarintaliikettä Haaviston takia.
 
, mutta hirvittää ajatellakin minkälaiselta Itsenäisyyspäivän kättelyseremonia näyttäisi. Muusta puhumattakaan
Siis enhän minä mitenkään homoja fanita, antakoon olla kunhan ei minua häiritä.
Mutta tuota kyllä ihmettelen että mitä hirveyksiä siinä on jos kaksi miestä ottaa vastaan ja kättelee vieraita. Voihan ne adjutantit siinä takana sitten olla naisia.
Olenko mä sitten vain niin poikkeuksellisen avaramielinen (tällä foorumila) mitä seksuaaisiin vähemmistöihin tulee? Hyvin moni perinteinen mies/naispari harrastaa nykyään peppuseksiä (jos se ajatus äklöttää) niin ei se ole homojen yksinoikeus.
 
Nyt on niin vahvat perustelut jotta jutun on oltava totta!
Jos ei auennut niin tuossa sanoin että kuva kiersi. Tuossa Is artikkelissa Halla-aho sanoi kuvaa manipuloiduksi.
 
Siis enhän minä mitenkään homoja fanita, antakoon olla kunhan ei minua häiritä.
Mutta tuota kyllä ihmettelen että mitä hirveyksiä siinä on jos kaksi miestä ottaa vastaan ja kättelee vieraita. Voihan ne adjutantit siinä takana sitten olla naisia.
Olenko mä sitten vain niin poikkeuksellisen avaramielinen (tällä foorumila) mitä seksuaaisiin vähemmistöihin tulee? Hyvin moni perinteinen mies/naispari harrastaa nykyään peppuseksiä (jos se ajatus äklöttää) niin ei se ole homojen yksinoikeus.
Nähdäkseni ei se tässä ihmisiä (tai ainakaan minua) häiritse, mitä joku poliitikko tai kukaan muukaan tekee sängyssään tai muuallakaan ja kenen kanssa. Tässä vain taitaa olla muut asiat kyseessä, mitkä häiritsevät.
 
Siis enhän minä mitenkään homoja fanita, antakoon olla kunhan ei minua häiritä.
Mutta tuota kyllä ihmettelen että mitä hirveyksiä siinä on jos kaksi miestä ottaa vastaan ja kättelee vieraita. Voihan ne adjutantit siinä takana sitten olla naisia.
Olenko mä sitten vain niin poikkeuksellisen avaramielinen (tällä foorumila) mitä seksuaaisiin vähemmistöihin tulee? Hyvin moni perinteinen mies/naispari harrastaa nykyään peppuseksiä (jos se ajatus äklöttää) niin ei se ole homojen yksinoikeus.
Ei tosiaan mitään merkitystä vaikka siellä olisi miespari linnan juhlia isännöimässä. Onhan niitä samanparisia kutsuvieraissakin. Laitetaan tosiaan kolme naisadjutanttia takapäivystäjiksi niin tasapaino säilyy :p

Ja voi tosiaan olla että bileissä olisi hiljaista jos vain raamatullisviktoriaanista seksiä harrastavat hyväksyttäisiin kutsuvieraslistalle.
 
Sanna Marin vois jopa olla ihan OK presidentti. Presidenttihän Suomessa on lähinnä super-ulkoministeri, ja Sannalla tota ulkomaanbrändiä riittää.
Sisäpoliittisissa jutuissa sen ideat olleet aika myrkkyä.
Joku Halla-Aho on sit ihan päinvastainen tästä, että kaikki sen hyvät ideat liittyy suoraan sisäpolitiikkaan ja presidenttinä täysin tuhlattu sen lahjat.
 
Presidentin tulisi olla kokenut kehäkettu, ei instacrap-noviisi. Sisäpolitiikassa voi mokailla minkä ehtii, mutta ulkopolitiikassa siihen ei välttämättä ole varaa, eikä pelkkä modernin naisen imago kanna niissä ympyröissä ihan hirveän pitkälle.
 
Sanna Marin vois jopa olla ihan OK presidentti. Presidenttihän Suomessa on lähinnä super-ulkoministeri, ja Sannalla tota ulkomaanbrändiä riittää.
Sisäpoliittisissa jutuissa sen ideat olleet aika myrkkyä.
Joku Halla-Aho on sit ihan päinvastainen tästä, että kaikki sen hyvät ideat liittyy suoraan sisäpolitiikkaan ja presidenttinä täysin tuhlattu sen lahjat.
Hallis on toisaalta todistanut että hänellä on yksi ominaisuus kunnossa. Hänellä on kyky tarkastella maailmaa inhorealistisesti. Näyttää toimivan myös turpo-osastolla.
 
Hallis on toisaalta todistanut että hänellä on yksi ominaisuus kunnossa. Hänellä on kyky tarkastella maailmaa inhorealistisesti. Näyttää toimivan myös turpo-osastolla.
Halla-ahoa voisi markkinoida metallin kehdon pressaksi 🤭
6698202.jpg
 
Sanna Marin vois jopa olla ihan OK presidentti. Presidenttihän Suomessa on lähinnä super-ulkoministeri, ja Sannalla tota ulkomaanbrändiä riittää.
Sisäpoliittisissa jutuissa sen ideat olleet aika myrkkyä.
Joku Halla-Aho on sit ihan päinvastainen tästä, että kaikki sen hyvät ideat liittyy suoraan sisäpolitiikkaan ja presidenttinä täysin tuhlattu sen lahjat.
Ei missään nimessä Marinista presidenttiä. SD:n ehdokkaan pitäisi olla joku kokenut nimi, kuten Heinäluoma tai Urpilainen. Halla-ahokin vielä menettelisi tehtävässä.
 
Ei missään nimessä Marinista presidenttiä. SD:n ehdokkaan pitäisi olla joku kokenut nimi, kuten Heinäluoma tai Urpilainen. Halla-ahokin vielä menettelisi tehtävässä.
Heinäluoma näyttää nykyisessä tilanteessa niin menneisyyden mieheltä, että on vaikea uskoa hänen edes haluavan kisaan. Jos lähtisi, niin Tuula Haataisen viimeksi saamaa reilun kolmen prosentin pottia muisteltaisiin demareissa vanhan ajan hyvänä vaalituloksena.
 
Voin kuvitella ilmeet Muslimi-maissa kun Pekka "Peppu" Haavisto menee sinne edustamaan jonkun toy-boyn kanssa :ROFLMAO:
 
Muistaakseni edellisten presidentinvaalien aikaan Haavisto totesi että myös Saksan ulkoministeri elää parisuhteessa saman sukupuolisen kanssa, eikä sillä ole ollut merkittävää vaikutusta mihinkään.
 
Nopeasti haarukoituna:

Heinäluoma = Ei missään tapauksessa: menneisyyden mies eikä kovin terävä koskaan.

Haavisto: Fiksun oloinen, mutta oikeasti on ollut diktatorinen toimissaan, jotka eivät ole kovin läpinäkyviä (esim. Natura-hankkeen kaikki ohjeet rikkonut toteutustapa kauan sitten, Al-Hol-terroristien tuominen, Caruna-kaupat: en luota häneen.

Aaltola: Turha spekuloida, jos ei ole ehdolla, mutta äänestäisin häntä näistä kaikista.

Rehn: Mahdollisesti. Ainakin talousmies.

Marin: Jätetään kasvamaan vielä.
 
Siis enhän minä mitenkään homoja fanita, antakoon olla kunhan ei minua häiritä.
Mutta tuota kyllä ihmettelen että mitä hirveyksiä siinä on jos kaksi miestä ottaa vastaan ja kättelee vieraita. Voihan ne adjutantit siinä takana sitten olla naisia.
Olenko mä sitten vain niin poikkeuksellisen avaramielinen (tällä foorumila) mitä seksuaaisiin vähemmistöihin tulee?
Totta, olen täysin samaa mieltä.
Hyvin moni perinteinen mies/naispari harrastaa nykyään peppuseksiä (jos se ajatus äklöttää) niin ei se ole homojen yksinoikeus.
Puhu nyt vaan omasta puolestasi. Minulla ei ole tarkempaa kuvaa siitä mitä "hyvin moni" kotonaan puuhaa.
 
Voin kuvitella ilmeet Muslimi-maissa kun Pekka "Peppu" Haavisto menee sinne edustamaan jonkun toy-boyn kanssa :ROFLMAO:
Ei kai sinne puolisoa tarvitse mukaan raahata.

Ei varmaan Erkki Tuomiojakaan frouvaansa olisi mukaan ottanut, jos olisi tullut presidentiksi. Heillähän oli sopimus siitä, että frouva hoitaa kodin ja Eki tuo leivän pöytään. Niinpä Eki hoiti linnanjuhlat ja muut yksinään.
 
Back
Top